Gå til innhold

Fjorden cowboys


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fjorden Cowboys er kjempeartig :fnise: De sprenger jo ting i lufta, og måten de kommuniserer med hverandre og kamera er utrolig underholdende. 

Paradise Hotel synes jeg derimot er komplett hjernedødt, ikke minst fake. Æsj! 

Du som sier 'er dette humor på sitt beste?' Nei, det finnes absolutt ingen fasit på hva som er den beste humoren - vi er nemlig alle helt forskjellige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg liker overhodet ikke dette tullet.

 Bare noen patetiske forsøk på å virke morsomme, interessant og spennende....

Anonymkode: 7387c...dcd

Å? Tror du at de gjør seg til for å forsøke å være morsomme? 

Anonymkode: 1b44e...e93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.11.2015 at 4.46, Badebuksa skrev:

Jeg fatter det ikke. Hva er vitsen med det greiene der? Hva handler programmet om annet enn banning og øl???

Litt artig å se hva som rører på seg rundt om i norske bygder. Hardinger (personer fra Hardanger) er ofte tøffe i trynet og grove i målet, og de har en markant dialekt. Tipper det finnes tilsvarende "originaler" rundt om i andre bygder som det kunne vært interessant å bli kjent med gjennom TV. Kan jo ikke bare lage humorprogram fra studio i Oslo.  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg liker egentlig ikke noe dokusåper eller reality (med et hederlig unntak av at jeg titter innom enkelte episoder 71 grader nord), og jeg så reklame til Fjorden Cowboys i reklamepauser til andre program og tenkte "fy faen så pinlig" og "herregud så harry". 

Så kjørte Zebra et eller annet marathon med de to første sesongene i reprise og jeg begynte å se på serien. Tidvis litt pinlig, men jeg ler så jeg gråter. Og jeg liker veldig godt måten serien er produsert på. Klipp, musikk, redigering - liker stilen til produksjonsteamet utrolig godt og synes det er mye mer vellagd TV enn for eksempel 71 Grader nord.

Og jeg synes det er morsomt fordi jeg kjenner igjen galskapen, jeg tror alle har noen originaler de kjenner. Helt uten at jeg har noen tilknytning til Hardanger. Eller noe annet sted i fylket der for den saks skyld.

Anonymkode: 2ed3d...68f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Den 29.11.2015 at 4.46, Gjest Badebuksa skrev:

Jeg fatter det ikke. Hva er vitsen med det greiene der? Hva handler programmet om annet enn banning og øl???

Du forstår deg ikke på bra tv ser jeg! Er jo en av de få vettige tv programmene som går på tv! Alt annet er søppel. Unntatt fotball så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...