Gå til innhold

Røde bryster/brystvorter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg la plutselig merke til for noen timer siden at brystvortene mine (og partiet rundt) er blitt ganske rødt. Det ligner litt på et "utslett" men ikke noen kuler eller noe. Jeg tar ikke noen spesiell medisin, jeg er en kvinne på 20 år. Jeg er også forkjølet akkurat nå, men aldri opplevd dette. brystvortene mine er vanligvis lysbrune. Noen som vet hva det kan være? Det klør ikke og det er ikke vondt, bare rødt.

Anonymkode: aa278...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varmeutslett? (Jeg tenker på hvis du har feber i forbindelse med forkjølelsen)

Kuldeutslett? (Dersom du har vært ute i kulde og/ eller vind med for lite klær på)

Anonymkode: 41408...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt feber, ivertfall ikke det aiste døgnet ...

har og bare ligget i sengen siden torsdag, så er litt rart om det er kuldeutslett :-p men takk for svar:-)

Anonymkode: aa278...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du dette røde utslettet på andre steder på kroppen?

Om du har brukt bh eller en overdel i det siste som er ganske ny; kan det være at du har reagert på noe i denne?

(Jeg tenker på at i nye klesplagg er det ofte midler som bør vaskes ut før bruk. Og om det kanskje er noe annet i klesplagget som du kan reagere på. Eller vaskemiddel/skyllemiddel (dersom plaggene er vasket).

Anonymkode: 41408...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ligget mye på magen? I såfall kan det være hudens reaksjon på dette (trykk mot brystene)

Anonymkode: 41408...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nytt på brettet av en ny p-pille jeg begynte på for 2-3 uker siden, kanskje det er dem? De heter synfase, og noen av pillene er blå (0.5 sterkere enn de-) og noen hvite, begynte på den blå idag. De skal vistnok inneholde litt østrogen, kan kanskje være derfor?har ligget litt på msgen siden jeg er syk og ja. Har ikke hatt noe annet enn truse på siden torsdag siden jeg er syk:-p

Anonymkode: aa278...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke noe om de P-pillene. Men du kan jo se om det står noe om slike bivirkninger i pakningsvedlegget

Det mest sannsynlige tror jeg, er at det kommer av at du har ligget på magen. Og jeg tenker at det er forbigående.

Men om det vedvarer og/ eller du skulle få andre plager, ville jeg kontaktet lege.

Har du fått drukket nok vann el.l. og fått spist nok nå som du er syk?

Ønsker deg god bedring med forkjølelsen!

Anonymkode: 41408...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Har levd på suppe saft og vann, ovveraskendes nok. Takk og takk for svar :-)

Anonymkode: aa278...b39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Har levd på suppe saft og vann, ovveraskendes nok. Takk og takk for svar :-)

Anonymkode: aa278...b39

Takk for tilbakemeldingene!

Håper at formen din er bedre i morgen! :hjerte:

Anonymkode: 41408...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...