Gå til innhold

Kløende/sår følelse i vagina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Har i de siste dagene kjent en litt sår/kløende følelse i underlivet. Det er ikke vondt, heller litt ubehagelig, men utholdelig liksom. Det er ikke inni skjeden, men mer på de indre kjønnsleppene og rundt det området.

Vet ikke om det har noen sammenheng med at jeg var hos kjæresten i helga, og vi hadde endel sex. Er ikke så veldig erfaren, men har ikke kjent noe tidligere. Det første døgnet etterpå kjentes det ut som jeg måtte tisse nesten hele tiden, men det gikk over etter en dag cirka.

Nå er det kun denne følelsen i vaginaen, og jeg skjønner ikke hva det kan være. Har søkt opp symptomer for soppinfeksjon og andre plager, men det stemmer ikke helt overens... Noen som vet? :)

Anonymkode: 64a5a...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tilleggsinfo: Det kjennes ikke så godt dersom jeg ikke er borti nedentil, eller dersom jeg ligger eller sitter helt vanlig. TS

Anonymkode: 64a5a...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rødt, på innsiden av kjønnsleppene? Hvis du tar en finger inn i skjeden, er det klumpete utflod? 

Kan godt være soppinfeksjon, noen ganger kommer det i forbindelse med mye sex, det blir så fuktig pga all sæden kanskje, brukte dere kondom? brukt antibiotika i det siste?

Anonymkode: 333e7...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rødt, på innsiden av kjønnsleppene? Hvis du tar en finger inn i skjeden, er det klumpete utflod? 

Kan godt være soppinfeksjon, noen ganger kommer det i forbindelse med mye sex, det blir så fuktig pga all sæden kanskje, brukte dere kondom? brukt antibiotika i det siste?

Anonymkode: 333e7...7ca

Bruker alltid kondom, og jeg kan ikke se at det er noe rødere enn (det jeg tror er) normalt. Har ikke hatt klumpete utflod, og har heller ikke brukt antibiotika...

 

TS

Anonymkode: 64a5a...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alltid kondom, og jeg kan ikke se at det er noe rødere enn (det jeg tror er) normalt. Har ikke hatt klumpete utflod, og har heller ikke brukt antibiotika...

 

TS

Anonymkode: 64a5a...44a

Da kan det rett og slett hende det bare er pga "brukt godt". :fnise: 
At det er sårt fordi dere har hatt mye sex. 

Anonymkode: 333e7...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke allergisk mot kondomer? Om dere har hatt mye sex kan slimhinnene bli irritert av gummien(lateksen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan det rett og slett hende det bare er pga "brukt godt". :fnise: 
At det er sårt fordi dere har hatt mye sex. 

Anonymkode: 333e7...7ca

Haha, det er ikke utenkelig! Krysser fingrene for at det er grunnen ;)

Du er ikke allergisk mot kondomer? Om dere har hatt mye sex kan slimhinnene bli irritert av gummien(lateksen).

Det kan jo hende, selv om jeg ikke har merket noe før... Takk for svar!

TS

Anonymkode: 64a5a...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måten om jeg har sex med kondom. Jeg har latex allergi. Prøv med kondomer uten latex og se om det blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det rett og slett hende det bare er pga "brukt godt". :fnise: 
At det er sårt fordi dere har hatt mye sex. 

Anonymkode: 333e7...7ca

man kan ha sopp uten å ha klumpete utflod. 

Anonymkode: f924f...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...