Gå til innhold

han er erfaren, jeg er uerfaren...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

jeg har fått type, og han er så erfaren. Han gir meg ting som jeg aldri har opplevd før.

Men når det kommer til hva jeg gir han, så er det ikke så mye å skryte av. Jeg har så lite erfaring. Jeg har vært i ett fast forhold i 10 år (jeg er nå 25), og på lik linje som meg, så hadde han ikke så mye erfaringer selv.

sexen min ex og jeg hadde var god, men ikke i nærheten av det jeg opplever med min nye type.

altså, poenget er at jeg er så uerfaren, alt fra suging til selve akten. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Han behandlernmegnsom en dronning i sengen, mens jeg bare ligger der som en klovn!

 

HVA er god sex for en mann?

Anonymkode: a87e8...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er problemet?

Du lurer på hva du skal gjøre for han slik at det blir digg sex for ham (også)??

Hvordan vet du at det dere har sammen i dag ikke er digg for ham (allerede)?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er uerfaren når du har hatt et forhold på 10 år? Det vil jeg ikke kalle uerfaren...

Anonymkode: 61b82...58d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gidd. Det jeg mente med det, var at min ex og meg ikke har gjort så mye mer enn "standaren", mens han jeg er med nå, virkelig kan det han gjør.

 

Anonymkode: a87e8...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er uerfaren når du har hatt et forhold på 10 år? Det vil jeg ikke kalle uerfaren...

Anonymkode: 61b82...58d

Anonymkode: a87e8...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg har fått type, og han er så erfaren. Han gir meg ting som jeg aldri har opplevd før.

Men når det kommer til hva jeg gir han, så er det ikke så mye å skryte av. Jeg har så lite erfaring. Jeg har vært i ett fast forhold i 10 år (jeg er nå 25), og på lik linje som meg, så hadde han ikke så mye erfaringer selv.

sexen min ex og jeg hadde var god, men ikke i nærheten av det jeg opplever med min nye type.

altså, poenget er at jeg er så uerfaren, alt fra suging til selve akten. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Han behandlernmegnsom en dronning i sengen, mens jeg bare ligger der som en klovn!

 

HVA er god sex for en mann?

Anonymkode: a87e8...0b0

Beklager off topic, men kan jeg få lov til å bruke dette som en sangtekst?

Anonymkode: 67f34...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager off topic, men kan jeg få lov til å bruke dette som en sangtekst?

Anonymkode: 67f34...31f

Hæ? Haha ja 😜?

Anonymkode: a87e8...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Haha ja 😜?

Anonymkode: a87e8...0b0

Sikker? Jeg mener det.

Anonymkode: 67f34...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i alle dager gjorde du med eksen din i 10 år da? Ingenting? 

Anonymkode: 61926...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt det bare!

Ettersom han tar styring så liker han nok det dere driver med ;)

Ellers er det for deg å ta  initiativ til oralsex, gi uttrykk for hva du selv liker og også spørre han underveis!

(Ellers: finger i rompa og fikling med baller er ofte populært)

Anonymkode: fe92d...443

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine tidligere kjærester hadde ingen erfaring, men hun var helt fantastisk til å suge. Tror hun leste en tutorial på nett eller noe men hun fortalte meg aldri hvilken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om han oppfatter at du har deiligere sex med han, enn du noensinne har hatt med andre, tenker jeg mannen er mer enn fornøyd!

 

Anonymkode: 7e2a6...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager gjorde du med eksen din i 10 år da? Ingenting? 

Anonymkode: 61926...9d9

ja, mer eller mindre.. Forskjellige stillinger såklart, men han kunne ikke "jage meg opp" på samme måte som min nye. Herregud, det han gjør med sin manndom er helt magisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine tidligere kjærester hadde ingen erfaring, men hun var helt fantastisk til å suge. Tror hun leste en tutorial på nett eller noe men hun fortalte meg aldri hvilken.

Brukte hun ildtang eller rottefelle?

Anonymkode: fe92d...443

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...