Gå til innhold

Skrikekur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva legger dere i begrepet?

hvordan har dere lært barna deres å finne søvnen selv og ved hvilken alder?

 

dette postes ikke på graviditet og spedbarn av den enkle grunn at ingen spedbarn skal skrike seg i søvn...

Anonymkode: 5834a...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva legger dere i begrepet?

hvordan har dere lært barna deres å finne søvnen selv og ved hvilken alder?

 

dette postes ikke på graviditet og spedbarn av den enkle grunn at ingen spedbarn skal skrike seg i søvn...

Anonymkode: 5834a...df1

Så da har du allerede bestemt deg for at dette er helt forferdelig, men leger en tråd likevel for å kunne slå hardt ned på de som er uenige med deg?

Anonymkode: 040b1...c31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg gidde å svare deg, når du allerede har bestemt deg for at jeg tar feil?

Anonymkode: 80612...8d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finne søvnen selv? Unger kan da vel sove selv fra de er nyfødt. Bare legg dem i en sånn gitterseng og ta på deg Bose QuietComfort 25 og så er ungen i søvn før du er ferdig med halve spillelisten.

Hvorfor tror du man må lære unger å sove? Du høres ut som en helikopterforelder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finne søvnen selv? Unger kan da vel sove selv fra de er nyfødt. Bare legg dem i en sånn gitterseng og ta på deg Bose QuietComfort 25 og så er ungen i søvn før du er ferdig med halve spillelisten.

Hvorfor tror du man må lære unger å sove? Du høres ut som en helikopterforelder.

Har du ingenting å fylle livet med??

Anonymkode: 56575...217

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger ved siden av barnet mitt til han sovner. På den måten føler han seg trygg, og fortsetter med det til han ikke ønsker det lenger. Nå er han 2 år. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ligger ved siden av barnet mitt til han sovner. På den måten føler han seg trygg, og fortsetter med det til han ikke ønsker det lenger. Nå er han 2 år. 
 

Føler seg trygg, risikerer å bli drept av at du ruller. Hvorfor i allverden skal du utsette det stakkars barnet for risiko kun for å gi det en falsk følelse av trygghet? Har du reflektert over hvordan du hadde følt deg dersom du sovnet, rullet, og våknet opp med en død bebis? Jeg hadde aldri latt min partner gjøre noe så uansvarlig med mitt barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link?

Aff... iPad så får det ikke til. Tråden heter "Hvordan overlever dere med søvnmangel" eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler seg trygg, risikerer å bli drept av at du ruller. Hvorfor i allverden skal du utsette det stakkars barnet for risiko kun for å gi det en falsk følelse av trygghet? Har du reflektert over hvordan du hadde følt deg dersom du sovnet, rullet, og våknet opp med en død bebis? Jeg hadde aldri latt min partner gjøre noe så uansvarlig med mitt barn.

Nå sover han i egen seng, men jeg ligger der på kvelden til han sovner. men frem til han var 2 år så samsov vi. Les deg litt opp på samsoving (som selvfølgelig er gjort etter "reglene") før du angriper folk på den måten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis snill og fleksibel mot mine barn (ser ikke grunner til å lage et problem av ting, har det sjeldent travelt etc). Problemet får jeg ofte når de skal legge seg :P Jeg er konsekvent, men de er så vandt til å få lov til å være med å bestemme litt i hverdagen at de ikke helt forstår at med soving så er det jeg som bestemmer. Men til slutt forstår de det. For tiden sover jeg ved siden av prinsessen min. 

 

Mange foreldre er naturlig ikke oppmerksom nok på barna sine, og derfor gidder ikke barna trasse og skrike til dem. De forventer ikke å få noen ord med i spillet verken på det ene eller andre. 

 

Barn er litt sånn, enten vil de ha en finger med i det meste, ellers er de ganske underkuet og ikke tenker at de kan være med på å velge.

Anonymkode: ab87c...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger ved siden av barnet mitt til han sovner. På den måten føler han seg trygg, og fortsetter med det til han ikke ønsker det lenger. Nå er han 2 år. 
 

Jeg gjør faktisk det samme og har et barn på samme alder som ditt. Jeg prøvde et par ganger å stride imot magefølselsen for at barnet skulle finne søvnen selv, men det føltes bare helt feil. Ingen barn skal gråte seg søvn. Dessuten er det kjempe koselig å få 10 min med kos mens barnet sovner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler seg trygg, risikerer å bli drept av at du ruller. Hvorfor i allverden skal du utsette det stakkars barnet for risiko kun for å gi det en falsk følelse av trygghet? Har du reflektert over hvordan du hadde følt deg dersom du sovnet, rullet, og våknet opp med en død bebis? Jeg hadde aldri latt min partner gjøre noe så uansvarlig med mitt barn.

Skal godt gjøres å rulle over et barn på 2 år uten å merke det. Det finnes også noe som heter trygg samsoving. Les deg opp på det. Og hvorfor skulle hun rulle over ham i våken tilstand? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...