Gå til innhold

Baby som sover i vogna utenfor huset


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tørr dere sette vogna med babyen utenfor huset, mens dere er inne? Vi har stue i 2 etg, og han sover så godt i vogna, men jeg er litt skeptisk til å la han ligge ute nede alene.. Vurderer nesten å kjøpe en vogn til slik at jeg kan ha han på verandaen i 2 etg istedet, men synes jo det er litt dumt å måtte bruke penger på en vogn til.. Er det bare jeg som er hysterisk?

Anonymkode: 203b8...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kommer jo helt ann på hvordan du bor. Bor du midt i byen kan jeg kanskje se bekymringen, bor du in the middle of nowhere med 3 mil til nærmeste nabo er det nok ikke noe problem :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det. Jeg bor heldigvis på bakkeplan med egen hage, men tok lang tid før jeg turte la henne sove i hagen uten meg.

Gikk til innkjøp av babycall med ksmera som filmer vogna hele tiden.

men mange mener jeg er hysterisk og da så.. :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på landet, ca 10-12 hus i området. Ca 50-100 meter til nærmeste vei hvor det kjører litt flere biler enn de som bor i nabolaget. TS

Anonymkode: 203b8...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på landet, men jeg kjøpte likevel brukt vogn til verandaen. Jeg trenger ikke ha på sko en gang, bare pakker han inn i posen og har på trekk på vognen, setter snuten på vognen inn i hjørnet på verandaen og setter en liten gløtt på døra. Min har ikke sovet inne på dagen på over 8 mnd :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du alt har en vogn, hvorfor må du kjøpe en ny? Kan du ikke bare ta bagvognen av å bruke den på terassen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du alt har en vogn, hvorfor må du kjøpe en ny? Kan du ikke bare ta bagvognen av å bruke den på terassen? 

Går endel tur også, har smal trapp inne, så orker ikke bære og styre med vogna opp og ned trappa.. ts

Anonymkode: 203b8...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et ærlig spørsmål, og absolutt ikke vondt ment på noen måte, men hva er dere redde for?

Anonymkode: 19242...9a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et ærlig spørsmål, og absolutt ikke vondt ment på noen måte, men hva er dere redde for?

Anonymkode: 19242...9a2

Hva er det å ikke være redd for tenker jeg? Katter som kan hoppe opp i vognen, barn som leker og velter vognen, ting som blåser oppi vognen, insekter(om sommeren), for kaldt/varmt, man vet aldri hva slags folk som er ute og går osv osv. Sånn tenker jeg:)

Anonymkode: 8ba85...b16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i eneboligstrøk. Lar ham alltid sove ute på terrassen selv om jeg er oppe/nede. Har døren på gløtt så jeg hører. Lar meg ikke bekymre. Men kommer nok an på hvor du bor, ja. 

Anonymkode: fdb3a...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det også kommer ann på hvordan ute området er, har du en plass hvor det er litt skjermet? og så ville jeg så klart hatt baby call siden du er i 2 etasje. Alltid myggnetting på. 

 

Her sover baby ofte ute om hun sovner i vogna. Men jeg liker ikke å sette henne rett ved inngangsdøra, syns det er for åpent, både for folk og vind. Men vi har carport rett uttenfor kjøkkenvinduet, så da setter jeg vogna der, med vinduet på gløtt.

Blir litt annerledes siden vi har stue og kjøkken nede, men virker som du bor i et likt nabolag som oss, roligt og trygt, og da hadde jeg ikke hatt noe problem med å la henne sove ute så lenge du har babycall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq

Hvorfor sover babyen ute?

Anonymkode: f83ad...854

mine har alltid sovet bedre ute i vognen på dagtid.

hadde ikke hatt betenkeligheter med å la baby sove ute. Du kan jo ha babycall i vognen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine sov alltid ute. Vi har bare en etg og verandaen er i ly for vei og inngangsdør. Så rett på vognen når jeg satt i sofaen. 

De gangene det var alt for kaldt til å sove ute sov de i yttergangen, men de sov ikke like godt der inne som ute.

Anonymkode: 98e49...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tør ikke å la baby sove ute, verken da vi bodde i ødemarka eller nå som vi bor mye mer sentralt. Jeg løser det ved å sette vognen i gangen inne. Det er kjølig der, og fungerer utmerket. 

Anonymkode: ca127...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på byggnetting så ikke katter kan krype nedi vogna og så har du en babycall. Hvis man skal bekymre seg for at ungen sover ute så kommer jo tida framover til å bli utfordrende ... det går bra!

Anonymkode: 01ad6...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sover ikke ute alene av den enkle grunn at han hater vogn

Sover ute på tur i bæresjal da. Så frisk luft er det nok av

Anonymkode: 1d61e...9f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...