Gå til innhold

Er det mange som sliter med angst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker sånn generelt i hverdagen..jeg har funnet ut at folk har nok med seg selv egentlig, bryr seg ikke så mye om andre Riktig? 

Da slo tanken meg... Er angst vanlig ? Generell/sosial angst? Uten att vi legger merke til det egentlig? Nettopp fordi vi har nok med våre's egne problem....

Anonymkode: e5ca5...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok mange som sliter med angst ja.

har ett lite snev av det selv og kjenner flere som har det også.

Angst er en naturlig reaksjon på en unaturlig verden 😊

For mange så er det tabu å snakke om angst, så mange tier og er verdensmestere i å være skuespillere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke angst, fordi det ikke fører til noen problem i hverdagen, selv om jeg av og til har dager hvor jeg lar være å dra på butikken eller noe, men dersom jeg faktisk må noe så hindrer ikke den engstlige følelsen meg i å gjøre det. Det handler bare om å overse følelsene, og da kan du ikke akkurat kalle det angst. 

Jeg tror nok det er vanlig, men ikke at å ha angst som i lidelsen angst er så vanlig. 

Anonymkode: 588f4...d7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mange som sliter med angst ja.

har ett lite snev av det selv og kjenner flere som har det også.

Angst er en naturlig reaksjon på en unaturlig verden 😊

For mange så er det tabu å snakke om angst, så mange tier og er verdensmestere i å være skuespillere 😊

Ja! 

Jeg har jo mine utfordinger, men jeg lar ikke det stoppe meg! Men jeg tenker at: Andre også har sine utfordringer? Men som ikke synes?  Det er vell dette som er problemet med å være selvkritisk.... 

 

Anonymkode: e5ca5...b81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! 

Jeg har jo mine utfordinger, men jeg lar ikke det stoppe meg! Men jeg tenker at: Andre også har sine utfordringer? Men som ikke synes?  Det er vell dette som er problemet med å være selvkritisk.... 

 

Anonymkode: e5ca5...b81

fler ?

Anonymkode: e5ca5...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...