Gå til innhold

Vil ikke slå opp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lenger følelser for kjæresten min og slik har jeg hatt det i en måned nå. Vi har vært sammen i 1,5 år og samboere i 5 måneder. Ingen barn. Jeg vet jeg bør gjøre det slutt, men jeg gruer meg! Han er så snill og har ingen anelse om hvordan jeg føler. Har ikke hatt sex på 2 uker for jeg har ikke lyst...

Jeg bare utsetter og utsetter. Vil ikke såre ham.

Noen råd?

Anonymkode: 7d3b1...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Rip the band-aid off. 
Jo før du gjør det, jo før kan såret begynne å gro. Det er ikke rettferdig for noen av dere å fortsette sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke vente til nyåret/februar? 

Tenkte på det, men synes egentlig at det er verre? Gå å late som om jeg er forelsket i en måned? Føler ikke for å være "fake" ... Ville du hatt det slik?

TS

Anonymkode: 7d3b1...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forstått at man her skal si: 'Dump ham!', men altså...

 

Det er ikke normalt å være forelsket hele tiden. Det kommer og går. Om du er glad i ham og han er snill, prøv å gå på en date, jobb litt med ting? Sitter man hjemme i sofaen dag ut og dag inn går ting over. Forhold krever både en innsats og litt is i magen i 'nede'-perioder.

 

For alt jeg vet har du forsøkt alt. I såfall tar jeg alt tilbake og sier: 'Dump ham.'

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe man må manne seg opp til som alt annet. Livet er fullt av konfrontasjoner man ikke liker - det er bare å venne seg til det.

Anonymkode: 15ebd...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på det, men synes egentlig at det er verre? Gå å late som om jeg er forelsket i en måned? Føler ikke for å være "fake" ... Ville du hatt det slik?

TS

Anonymkode: 7d3b1...082

Jeg ville ikke blitt kjent som den som ødela jula for folk et år, for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke blitt kjent som den som ødela jula for folk et år, for å si det sånn. 

Takk for den!! Jeg føler meg jævlig nok fra før. Jeg vil ikke bli kjent som en løgner heller. Men folk er forskjellige..

Anonymkode: 7d3b1...082

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den!! Jeg føler meg jævlig nok fra før. Jeg vil ikke bli kjent som en løgner heller. Men folk er forskjellige..

Anonymkode: 7d3b1...082

Det blir uansett et valg mellom to onder her. Kjent som den som ødela jula eller føl deg som en løgner. Hva er verst tror du?

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på O.G, han har vel venner og familie han kan være hos i jula. Det er uansett ikke ditt ansvar, det er verre å lyve. Tenk på deg selv, det beste er å dra det plasteret av fort :) 

Anonymkode: e5850...ddf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dem som mener du skal fortelle ham sannheten. Om han merker - og det gjør han jo snart - at du har forandret deg, og når han begynner å reflektere litt over det, så er det jo mulig at han konfronterer deg, og spør deg rett ut, og hva skal du liksom gjøre da? Benekte at følelsene dine har endret seg? Lyve han rett opp i ansiktet fordi det snart er jul? Hadde dere hatt barn hadde jeg kanskje tenkt annerledes, for julen for MEG er først og fremst for barna (om man har), og da ville man jo som mamma gjort alt og mer til for at julen skulle bli en god høytid for dem. Men, det er "bare" dere to, og da synes jeg at du har full rett til å ta beslutninger som DU kan leve med uavhengig av årstiden. I februar er det jo Valentine dagen, og så er det kanskje bursdagen hans, og så er det påske med masse tradisjoner, og så er det jo 17 mai og sommerferie og sånn går dagene............. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare få det overstått så fort som mulig. Og lykke til i jakten på en fyr du har like varme følelser for hver uke og hvert år de neste 50 årene... For ikke å snakke om et par uker uten nevneverdig sexlyst! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare få det overstått så fort som mulig. Og lykke til i jakten på en fyr du har like varme følelser for hver uke og hvert år de neste 50 årene... For ikke å snakke om et par uker uten nevneverdig sexlyst! :nigo:

:helen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med dem som mener du skal fortelle ham sannheten. Om han merker - og det gjør han jo snart - at du har forandret deg, og når han begynner å reflektere litt over det, så er det jo mulig at han konfronterer deg, og spør deg rett ut, og hva skal du liksom gjøre da? Benekte at følelsene dine har endret seg? Lyve han rett opp i ansiktet fordi det snart er jul? Hadde dere hatt barn hadde jeg kanskje tenkt annerledes, for julen for MEG er først og fremst for barna (om man har), og da ville man jo som mamma gjort alt og mer til for at julen skulle bli en god høytid for dem. Men, det er "bare" dere to, og da synes jeg at du har full rett til å ta beslutninger som DU kan leve med uavhengig av årstiden. I februar er det jo Valentine dagen, og så er det kanskje bursdagen hans, og så er det påske med masse tradisjoner, og så er det jo 17 mai og sommerferie og sånn går dagene............. 

Tusen takk for svar. Jeg må nok gjøre det nå, for jeg går rundt med vondt i magen pga dette her. Dette har egentlig pågått i flere måneder, men gradvis. Først tenkte jeg at det sikkert går over, men det ble bare verre.

Har bare så sinnsykt dårlig samvittighet...

TS

Anonymkode: 7d3b1...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor du ikke prøver litt mer.. Er dere unge? Jeg er ikke like forelska hver måned, er heller ingen krise i hjemmet om vi ikke har sex på to uker.

Anonymkode: c141d...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du virker som en oppegående dame, TS. Er helt enig med at det er bedre å gjøre det slutt nå enn å vente en hel måned bare fordi det er jul. Jeg tror faktisk det vil oppleves verre for han at du ventet til over nyttår for det vil uansett komme frem i slå-opp samtalen. Og jeg kan trøste deg med at det er helt normalt å ha dårlig samvittighet når du skal slå opp, du er jo glad i han selv om du ikke er forelsket. Lykke til! 

Anonymkode: 510dc...879

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...