Gå til innhold

Han lukter egg der nede???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tror nok ikke det er grunnen altså. Min samboer kan også gå med samme buksa i en uke, men han lukter ikke fælt fordi. 

Anonymkode: 3e3d6...7dd

Ok. Men kanskje Ts sin kjæreste svetter mer enn din, og da blir det anderledes å bruke samme bukse 1 uke

Anonymkode: e5e7d...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er overvektig og går ofte med den samme buksa i en uke. Når han har dusjet for kanskje noen timer siden kan man merke det littegrann når man drar forhuden tilbake, noen timer til og hele utstyret lukter innestengte egg :( en sur lukt Som er mer enn bare alminnelig penislukt etter min erfaring... Er det gammel "kukost" som en del kaller det? det brer seg liksom utover hele skaftet etter hvert som tiden går... Vi har dusjet sammen før og jeg har kjøpt inn intimsåpe.... Men tror han bruker vanlig dusjsåpe likevel... Tør liksom ikke å spørre om han husker å vaske under forhuden... Hvis han gjør det så er det sikkert ikke noe kult å bli spurt om det... Litt som "tørker du deg etter dobesøk" til små barn.. Sårbart tema gitt.

Anonymkode: f45a9...33b

Det der hadde jeg aldri sugd eller i det hele tatt blitt ilag med. Skaff deg en standard, jente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...