Gå til innhold

Han lukter egg der nede???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

han jeg driver på med kan ofte virke veldig varm og svett i underlivet... Og når jeg lukter på hånda etterpå så lukter det veldig likt som det lukter av hardkokte egg som har ligget lenge i en matpakke... Fikk han til å lukte på hånda og han ble veldig flau. Kommer dette av dårlig hygiene? Penisen er liksom veldig varm og litt svett, og så smitter lukten over på hånda. Jeg elsker blow Jobs, men dette er ikke jeg interessert i å ha i munnen. Veldig turn off dessverre. Er han bare dårlig til å vaske under forhuden? Lurer på om andre har opplevd samme lukt og hva som var grunnen.

Anonymkode: f45a9...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lipgloss

vel det er vel normalt med litt kjønnslukt i skrittet,selv er jeg omskjært og har ikke noe lukt som kommer av denne såkalte kukosten,hater det ordet men måtte bruke det her,men uannsett så lukter det kuk av kuken liksom men ikke noe sterk lukt,men den smaker og lukter litt kuk,utenom når jeg kommer rett fra dusjen.Det er ikke lukten av egg da men helt vanlig kuk lukt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra hvordan du beskriver lukten, så kan det nesten virke som at dette er rumpesvette-lukt. Altså svette fra mellom rumpeballene, som også får med seg et snev av rumpesaft-lukt. 

Ville anbefalt deg å be han vaske seg skikkelig, både pikken, ballene, skrukken og rumpesprekken før neste gang du gir han en sugejobb!

Anonymkode: 73a7f...d41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han ellers har god hygiene, så kan det være en betennelse rundt penishodet..
Det kan også være sopp, eller kanskje han har UVI, hvor urin lukta smitter over, som igjen gir en vondt lukt.

Så om han ellers har god hygiene, så kanskje dra til legen som nevnt over her.



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min forrige sexpartner og jeg passet alltid på å vaske oss rett før vi eventuelt skulle ha sex, dersom vi skulle ha oralsex. Han vasket seg kun med vann og da smakte ikke utstyret hans vondt på noe som helst måte og det var faktisk slik at det fristet å gjøre det ved en senere anledning. selv ser jeg på det som en selvfølge at man vasker seg før oralsex. jeg vil anta at han heller ikke ville gitt meg oralsex dersom jeg ikke hadde vasket meg på et døgn. Jeg kan dog forstå at ikke all sex er planlagt men da skal man heller ikke tvinges til å gå ned på en. Det kan jo være en idé å foreslå om å vaske seg rett før man har sex? vi så ikke på det som en dum og flau ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ellers har god hygiene, så kan det være en betennelse rundt penishodet..
Det kan også være sopp, eller kanskje han har UVI, hvor urin lukta smitter over, som igjen gir en vondt lukt.

Så om han ellers har god hygiene, så kanskje dra til legen som nevnt over her.



 

Da hadde man meket flee ting enn lukt! Kanskje han har stram kropslukt desverre..

Anonymkode: b20ec...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle lukter forskjelligt, selv om man bruker såper og har god hygiene ect...der nede skal man ikke bruke såpe heller, pH nøytral isåfall..

Uansett så påvirker også maten vi spiser kropp og kjønnslukt. Et tips til mannen er å spise ananas, bedre smak og lukt "der nede".   ;-) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Det hørtes lite appetittelig ut... Slike ting er så vanskelig å ta opp også, men det er jo ikke annet å gjøre enn å be han om å ta seg en dusj... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter han også egg der nede når han er nydusjet?

Har han samme lukt av spermen sin?

Vår kroppslukt og vår lukt av sperm og også kvinnelige kjønnsdufter, påvirkes av hva vi spiser!

Har han noe spesielt i kostholdet sitt?

Anonymkode: e5e7d...abb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til TS

Han lukter ikke asparges (og spiser asparges) eller annet?

Les andres erfaringer med mat og kroppslukt:

": SV: Kroppslukt og matinntak ?
Skrevet av: Slux22. august 2004, 21:06


Spis masse aspargress (usikker på stavinga) så må du skjerpe lukte sansen neste gang du tisser... da lukter det nemlig aspargress"

Eller annet?: "oppslukt og matinntak ?
Skrevet av: tivoli17. august 2004, 22:00


Vanligvis så skal rein svette ikke lukte noen ting., men jeg har merket at når gamle Tivoli har konsumert litt for mye tunfisk, på kort tid, så lukter svetten på trening som døden på oslo s. Så at matinntaket påvirker kroppslukten vår er det ingen tvil om.

Hvis du reiser til andre land som har en litt anderledes matkultur, så kjenner du fort forskjell på hvordan deres kropplukt er, kontra vår egen. Dvs du kjenner deres kroppslukt, da de fleste av oss er så vandt til vår egen lukt at vi merker den vanligvis ikke, såsant du ikke spiser mye tunfisk ;D

Da jeg i 96 var på en liten svipptur til Praha, så ble vi "informert" om at den typiske nord-boer luktet melk. Jeg merket selv at den typiske tsjekker hadde en liten eim som minnet litt om bismaken (sikkert krydderet) som var på maten jeg spiste der nede. Dette tok fra meg litt av matgleden som jeg vanligvis ville har når jeg spiser ukjent mat. Heldigvis så merket jeg ikke dette på pilsen  :drankere:"
 
"l: SV: Kroppslukt og matinntak ?
Skrevet av: tivoli25. august 2004, 20:03
Når man er inne på emnet oral sex, så leste jeg en undersøkelse for en del år siden, som tok for seg matens påvirkning på sæden. Husker ikke i detaljer, men det kom iallefall frem at menn som spiste mye frukt og grønt hadde en "bedre" smak på sæden enn menn som spiste mye fisk, egg og kjøtt generelt. Kanskje ikke den beste "nyheten" for oss byggerspirer, men du får spørr deg selv hva som er viktigst  ::drikke:: eller  :-X

Det er mange gode grunner uansett for å spise 5 om dagen (tydeligvis)  ;D

"

"V: Kroppslukt og matinntak ?
Skrevet av: Grungern21. oktober 2005, 16:47


Jeg synts det virker som at jo større man er som bygger jo mer dritt lukter man. Litt sånn at man sitter på bussen og aner fred og ingen fare, du kjenner ingen lukt, men de rundt deg kjenner at det luker "rart" av deg. være seg at det kommer av alt vi spiser eller annet. Noen som skjønner hva jeg mener? Selvom jeg dusjer hver dag , ofte 2 ganger om dagen alt ettersom jeg trener så virker det som om jeg relativt fort begynner å luke igjen . Svetter vi kanskje mer enn andre? skjønner ikke dette helt, men er hvertfall dette intrykket jeg har fått fra meg selv og treningskompiser"
 

 

Anonymkode: e5e7d...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra samme link:

 

"Jeg synts det virker som at jo større man er som bygger jo mer dritt lukter man. Litt sånn at man sitter på bussen og aner fred og ingen fare, du kjenner ingen lukt, men de rundt deg kjenner at det luker "rart" av deg. være seg at det kommer av alt vi spiser eller annet. Noen som skjønner hva jeg mener? Selvom jeg dusjer hver dag , ofte 2 ganger om dagen alt ettersom jeg trener så virker det som om jeg relativt fort begynner å luke igjen . Svetter vi kanskje mer enn andre? skjønner ikke dette helt, men er hvertfall dette intrykket jeg har fått fra meg selv og treningskompiser"


"Dette kan ha sammenheng med høyt proteininntak og dermed økt urinsyre. Da vil det lukte mer av svette og urin, typisk ammoniak lukt."

 

Anonymkode: e5e7d...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at dere finner ut av det. Hvor gammel er han, hvordan er kostholdet, trener han, spiser han mye proteiner, har han variert og godt kosthold, lukter han eg også som nyvasket?

Mer om kroppslukt:

http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article907214.ece

Evt sykdom kan være årsak til lukt:

http://www.oslo-universitetssykehus.no/omoss_/avdelinger_/nyfodtscreening_/Sider/sykdomsbeskrivelser.aspx

Legebesøk hadde vært klokt

Anonymkode: e5e7d...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er overvektig og går ofte med den samme buksa i en uke. Når han har dusjet for kanskje noen timer siden kan man merke det littegrann når man drar forhuden tilbake, noen timer til og hele utstyret lukter innestengte egg :( en sur lukt Som er mer enn bare alminnelig penislukt etter min erfaring... Er det gammel "kukost" som en del kaller det? det brer seg liksom utover hele skaftet etter hvert som tiden går... Vi har dusjet sammen før og jeg har kjøpt inn intimsåpe.... Men tror han bruker vanlig dusjsåpe likevel... Tør liksom ikke å spørre om han husker å vaske under forhuden... Hvis han gjør det så er det sikkert ikke noe kult å bli spurt om det... Litt som "tørker du deg etter dobesøk" til små barn.. Sårbart tema gitt.

Anonymkode: f45a9...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det å skulle ta han med i dusjen og vaske penisen hans før sex høres litt voldsomt ut.... Ganske turn off å skulle på en måte "oppdra" en voksen mann i basis hygiene... Men det sier kanskje noe at han flere ganger har sagt høyt at jeg alltid lukter og smaker rent og godt der nede... Kanskje han ikke stiller så høye krav til renhold....

Anonymkode: f45a9...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er overvektig og går ofte med den samme buksa i en uke. Når han har dusjet for kanskje noen timer siden kan man merke det littegrann når man drar forhuden tilbake, noen timer til og hele utstyret lukter innestengte egg :( en sur lukt Som er mer enn bare alminnelig penislukt etter min erfaring... Er det gammel "kukost" som en del kaller det? det brer seg liksom utover hele skaftet etter hvert som tiden går... Vi har dusjet sammen før og jeg har kjøpt inn intimsåpe.... Men tror han bruker vanlig dusjsåpe likevel... Tør liksom ikke å spørre om han husker å vaske under forhuden... Hvis han gjør det så er det sikkert ikke noe kult å bli spurt om det... Litt som "tørker du deg etter dobesøk" til små barn.. Sårbart tema gitt.

Anonymkode: f45a9...33b

Det er ikke rart at det lukter av han når han går i samme buksa 1 uke

Anonymkode: e5e7d...abb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart at det lukter av han når han går i samme buksa 1 uke

Anonymkode: e5e7d...abb

tror nok ikke det er grunnen altså. Min samboer kan også gå med samme buksa i en uke, men han lukter ikke fælt fordi. 

Anonymkode: 3e3d6...7dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...