Gå til innhold

Hvordan hadde dere forholdt dere til dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i det siste drevet å ligget med en gutt. I natt hadde vi sex for første gang uten kondom. Rett etterpå sa han "trenger jeg å sjekke meg nå?"

Hvordan hadde dere horholdt dere til det? Jeg ble veldig fornærmet.

Anonymkode: c87ec...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pratet dere ikke om det på forhånd? 

Sexen skjedde litt spontant...

Anonymkode: c87ec...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexen skjedde litt spontant...

Anonymkode: c87ec...7b8

Forståelig at du ble fornærmet med tanke på det tidspunktet han valgte å spørre deg, MEN jeg synes uansett det er bra at han tenkte på det i det hele tatt. Selv om det er for "sent".

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, litt mangel på sosiale evner kanskje. 

Det var jo ikke SÅ frekt da. Nesten alle kan ha kjønnssykdommer, betyr ikke at han synes du er løs eller skitten. Men dere burde jo tatt den praten før sexen, så klart. 

Selv så har jeg spurt gutter om de har sykdommer både før, og etter sex. Greit å vite om fyren har hatt kjønnsvorter liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trengs jo bare én tidligere partner for å få en kjønnssykdom da, så fornærmet er det ikke noen vits å bli! Han sa det jo på en klønete måte, men han prøvde i alle fall å ta litt ansvar selv om det egentlig var for sent. Og nå har du jo en gyllen sjanse til å ta en prat om testing, sex med andre osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke blitt fornærmet, men heller litt redd for om jeg burde sjekket meg etter han siden han tydeligvis ligger med folk før han spør om de har noe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde svart at "Nei, det trenger du ikke. Men om du føler for det er det bare å sjekke!"

 

Så tror jeg at jeg hadde dratt å sjekket om jeg hadde fått noe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var ment som en spøk?

Anonymkode: 05369...7a8

Usmakelig spøk hvertfall

Anonymkode: c87ec...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Syns det spørsmålet er helt innafor, jeg :-) Hadde jeg blitt spurt om det hadde jeg nok ledd, og betrygget han med at han ikke trengte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har i det siste drevet å ligget med en gutt. I natt hadde vi sex for første gang uten kondom. Rett etterpå sa han "trenger jeg å sjekke meg nå?"

Hvordan hadde dere horholdt dere til det? Jeg ble veldig fornærmet.

Anonymkode: c87ec...7b8

Kanskje det bare var en keitete måte å forsikre seg seg om din historikk angående kjønnssykdommer osv. Du burde forsovet spurt om det samme. Gjerne ikke etterpå men i forkant. 

Det er ganske ansvarsløst å ta ansvar etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde ikke blitt fornærmet, men heller litt redd for om jeg burde sjekket meg etter han siden han tydeligvis ligger med folk før han spør om de har noe

Det gjør jo hun også, han var i alle fall smart nok til å forsøke å ta det opp i etterkant. 

Anonymkode: 3264a...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i det siste drevet å ligget med en gutt. I natt hadde vi sex for første gang uten kondom. Rett etterpå sa han "trenger jeg å sjekke meg nå?"

Hvordan hadde dere horholdt dere til det? Jeg ble veldig fornærmet.

Anonymkode: c87ec...7b8

Har jeg misstenkt at dama var ei tøs hadde jeg også spurt. Har spurt 3-4 jenter om det. Er helt normalt..

Anonymkode: 41612...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt fly forbanna. Sånt noe er ikke noe å samle på!

Har du så mye å skjule? Hadde garantert spurt ei dame om dette. 

Anonymkode: 41612...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke helt "rette" måten å spørre på, men jeg skjønner hva han mener. Han prøvde kanskje spørre på en humoristisk måte? (Som ikke er så morsom allikevel.) Helst skal man jo være trygg på sånt på forhånd, men ser du sa det var spontan sex, og da er jo det litt vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...