Gå til innhold

Blå kjole og svarte sko-helt krise?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Julebord i morgen og jeg har et lite problem. Skal ha på meg en blå kjole (marineblå for å være nøyaktig) men har ikke hatt råd til å kjøpe nye sko og trodde jeg hadde et par i samme farge, men de er forsvunnet. De eneste penskoene jeg har da er sorte men har hørt det er helt krise å blande sort og blått? (Litt som rødt og rosa?) 

Syns folk her det er stygt eller er det en "utdatert regel"? 

 

Hilsen jente 18 som skal på sitt første julebord :)

Anonymkode: 1af43...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei.

Personlig synes jeg sorte sko kan være fint til marineblått. Jeg synes det blir litt for mye dersom du har både blå kjole og sko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har innbilt deg at rødt og rosa ikke kan kombineres? Det er en ganske standard kombinasjon.

Anonymkode: df470...9d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt og rosa er jeg ikke så glad i(men smak og behag antar jeg), men blått og sort synes jeg er veldig fint sammen:) Svart og hvitt er vel det som liksom skal passe til alt.

Anonymkode: f8cae...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke problemet. Svarte sko passer til alt. Finere med svarte sko sammen med marineblå kjole, enn det det hadde vært med blå sko.

Anonymkode: 51060...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slettes ikke noe problem, kjører ofte den kombinasjonen selv. Nettopp fordi sorte sko går til alt, og jeg synes det passer ypperlig sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorte sko, eller sort generelt går jo til alt. Spesielt til blått? Hadde nok blitt litt vel mye med sko og kjole i samme marine-farge. Så det tror jeg nok går bare fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville da heller anbefalt deg og gått for sorte sko til blå kjole, fremfor blå sko til blå kjole. Det syns jeg blir for mye av det gode. Men det er meg da :) ta på deg sorte sko du!

Anonymkode: 9ecc8...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte sko til marineblå kjole er et bedre valg enn blå sko. Antrekket blir finest hvis det ikke matches helt (blå sko, veske og kjole) men brytes opp av en annen farge på tilbehøret. :blomst: 

Marineblått og sort er dessuten kjempefint sammen. Jeg har flere kjoler og skjørt som har denne fargekombinasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte sko går til det meste. 
Syns det hadde blitt for mye å ha både blå sko og blå kjole. Tenker det må være vanskelig å finne sko som passer perfekt i fargen. (!?)
Personlig ville jeg valgt sorte sko til en blå kjole, men jeg bruker omtrent sorte sko til alt. 

Kos deg på julebord :biggrin::tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte sko er veldig fint til marineblått.

 

Sorte sko er fint til alt av mørkt tøy. Til lyse kjoler ville jeg brukt noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...