Gå til innhold

Ta med eget utstyr på treningssenteret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det egentlig lov? Tenker feks. strikker, hoppetau, rulle etc. Opplever at det må flere av sentrene hvor jeg trener er lite tilgang til slikt utstyr (mye opptatt) og på noen har de ikke utstyret i det hele tatt. Trener på fire ulike sentre, og kun ett av dem har feks. hoppetau. 

Skjønner at man kan spørre de som jobber der om det er lov, men tenkte bare å høre her først :) 

Anonymkode: 1f188...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Sånne småting er helt greit. Jeg tror til og med de hadde blitt glade om du hatt tatt meg egen stang og skiver også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert lov. At du har med eget hoppetau kan da ikke ha noe å si :) Så lenge du ikke bruker ditt utstyr sammen med deres. F.eks. dine egne vektskiver på deres stang. Hva skjer da dersom noe uforutsett skjer når dine vektskiver er på deres stang? Selv om treningen på de fleste sentre er på eget ansvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert lov. At du har med eget hoppetau kan da ikke ha noe å si :) Så lenge du ikke bruker ditt utstyr sammen med deres. F.eks. dine egne vektskiver på deres stang. Hva skjer da dersom noe uforutsett skjer når dine vektskiver er på deres stang? Selv om treningen på de fleste sentre er på eget ansvar. 

Når jeg tar hip thrust må jeg ha sånn puteting på stanga, men den som er på senteret er så dårlig så tenkte å kjøpe meg en selv. Har aldri tenkt at det er noe problem å ha mitt utstyr sammen med deres utstyr når det er sånne småting da. På samme måte bruker jeg egne drareimer og belte. Skulle drareima ryke i mark og jeg pådra meg skade er det ikke senteret sin feil i mitt hode

Anonymkode: ddb83...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...