Gå til innhold

Julegave 4,5 åring - jente.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min datter på 4,5 år, ønsket seg også masse Frost-ting i år. Så jeg handlet en del på eBay (kjole, ryggsekk, flaske, lommebok, truser, sokker).
I tillegg har jeg kjøpt Operation Frozen, som er ett vanlig Operation-spill, bare at det er Olaf man skal operere :) 
Og en snow-bike (Sparkesykkel til vinter, bare med skinne istedet for hjul). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter på 4,5 år, ønsket seg også masse Frost-ting i år. Så jeg handlet en del på eBay (kjole, ryggsekk, flaske, lommebok, truser, sokker).
I tillegg har jeg kjøpt Operation Frozen, som er ett vanlig Operation-spill, bare at det er Olaf man skal operere :) 
Og en snow-bike (Sparkesykkel til vinter, bare med skinne istedet for hjul). 

Handlet litt fra Ebay her også, frost ballett kjole, anna kjolen (hun har elsa fra før), hårspenner og noe dill dall :)

Anonymkode: a7f57...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så video som lå ute på youtube, og den er beregnet for mye større barn. Så tror jeg ville gått for noe annet. :)

Anonymkode: a7f57...649

Takk for tips, da blir det nok et lekekjøkken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frost ting, modellleire, sett med perler, pedagogiske gaver er fine. Ting som de må jobbe litt med på egenhånd. Enkel brodering, perler på brett der man skal lage forskjellige ting. Eller en bilbane hun kan sette sammen selv etter hvert :) Barn blir smartere av å få ting de må jobbe litt med for å få til å funke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...