Gå til innhold

Levere tilbake p-ring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvor jeg skulle plassere dette emnet, men prøver det her.

Jeg er student, og jeg har ikke mulighet til å ha jobb akkurat nå. I tillegg var (rart å skrive VAR) jeg sammen med en i 2 år, og han slo opp med meg i går. For to dager siden hadde jeg dratt på apoteket for å hente ut p-ringen jeg hadde fått utskrift på fra legen som jeg hadde vært veldig skeptisk til. I vårt 2 år lange forhold gikk jeg på p-piller i 1,5 år der jeg så meg nødt til å slutte fordi bivirkningene på humøret ble for store. Vi hadde sex med kondom i ca. 5 måneder, men den sprakk ihvertfall 1-2 ganger i måneden at jeg så meg nødt til å kjøpe disse p-ringene for å slippe å gå rundt og være redd for å være gravid. Jeg hadde ingen anelse om at de skulle koste 350 kr, og plutselig hadde jeg kun 150 kr igjen på kortet... 

Nå som har han gjort det slutt, har jeg ingen bruk for disse. Følelsen av å bli sveket av han (han fant seg ei annen), og i tillegg være så og si blakk, er jævlig. Jeg vet det betyr så lite i motsetning til alt annet i verden (og at jeg er helt sønderknust), men disse 350 kr plager meg så mye, og jeg klarer jo egentlig ikke hormonprevensjon... Er det noe jeg kan gjøre? Er sikkert ikke mulig å levere dem tilbake på apoteket tipper jeg...?

Anonymkode: 06682...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så mye du kan gjøre annet enn å spørre eksen din om han kan være ekstra snill med deg. 

Anonymkode: 57f8f...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...