Gå til innhold

Anbefaling til parfyme?


Jusola

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er på utkikk etter en god herreparfyme jeg kan gi kjæresten min i julegave, og ville satt stor pris på ærlige forslag og anbefalinger. Han er 20 år og av andre parfymer bruker han "One" av Calvin Klein og "Aqgua Di Gio" av Armani, så noen parfymer som er litt like disse kanskje?

 

På forhånd, tusen takk for svar! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt mange anbefale: 

Yves Saint Laurent - L´homme EdT

I det siste. Kanskje den er verdt å prøve? Den er på black friday tilbud til og med!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt mange anbefale: 

Yves Saint Laurent - L´homme EdT

I det siste. Kanskje den er verdt å prøve? Den er på black friday tilbud til og med!

Hehe, morsom du ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsom du ;) 

Jeg ble litt skuffet når jeg leste tråden da, trodde du ville ha en anbefaling til parfyme, ikke en parfymeanbefaling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt skuffet når jeg leste tråden da, trodde du ville ha en anbefaling til parfyme, ikke en parfymeanbefaling. 

Beklager at jeg skuffet deg. Skrev et spørsmålstegn bak, slik at det skulle være tydelig at jeg er ute etter en anbefaling, ikke at jeg gir en anbefaling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg skuffet deg. Skrev et spørsmålstegn bak, slik at det skulle være tydelig at jeg er ute etter en anbefaling, ikke at jeg gir en anbefaling. 

Skjønte at du ville ha en anbefaling, men jeg trodde du ville ha en anbefaling til parfyme (erstatt parfyme med Knut så ser du hvordan jeg leste setningen). Jeg ville gi en anbefaling til en parfyme, ikke gi en parfymeanbefaling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte at du ville ha en anbefaling, men jeg trodde du ville ha en anbefaling til parfyme (erstatt parfyme med Knut så ser du hvordan jeg leste setningen). Jeg ville gi en anbefaling til en parfyme, ikke gi en parfymeanbefaling. 

Oi, såpass ja! Skal til ettertid ta hensyn til at enkelte må ha ting inn med teskje - beklager så meget! Men hvis du virkelig skjønte hva jeg mente (som jeg tipper de fleste andre også gjør, med mindre man er gramatikkpoliti), så skjønner jeg ikke hvorfor du følte trangen til å kommentere og påpeke "feilen"? :sFun_sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, såpass ja! Skal til ettertid ta hensyn til at enkelte må ha ting inn med teskje - beklager så meget! Men hvis du virkelig skjønte hva jeg mente (som jeg tipper de fleste andre også gjør, med mindre man er gramatikkpoliti), så skjønner jeg ikke hvorfor du følte trangen til å kommentere og påpeke "feilen"? :sFun_sleeping:

Klokken er 4:42 og jeg kjeder meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er 4:42 og jeg kjeder meg. 

Huff da, synes synd i deg. Håper du moret deg ved å kritisere min "store" feil da :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er på utkikk etter en god herreparfyme jeg kan gi kjæresten min i julegave, og ville satt stor pris på ærlige forslag og anbefalinger. Han er 20 år og av andre parfymer bruker han "One" av Calvin Klein og "Aqgua Di Gio" av Armani, så noen parfymer som er litt like disse kanskje?

 

På forhånd, tusen takk for svar! :) 

White Musk for men av body shop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...