Gå til innhold

Spør et bifilt par.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar du noengang feil av girspaken og elevene?

#fortgjort

Anonymkode: 99b9d...3ef

Er dette noe seksuelt?

Anonymkode: 74c2c...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem er mest bi? 

Jeg er også en bifil jente, med en mannlig bifil kjæreste. Jeg skjønner egentlig ikke hva du mener med "mest bi". Å være bifil er jo å like begge kjønn. Det du beskrev senere virket jo som du mente hvem som helst kunne feid over hva som helst. :fnise:

Men én ting vi har erfart er i alle fall at vi er i noen slags "faser", altså noen ganger legger mer merke til gutter og noen ganger jenter. I omtrent ett år før jeg ble sammen med kjæresten, var det helst jenter jeg ville være med.

Beklager hvis det ikke var det du mente med spørsmålet, men tenkte prøve bidra litt! :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er mest butch?

Anonymkode: 07e1c...ca4

Han er mest butch, hun er veldig femenin.

TS

Anonymkode: 74c2c...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også en bifil jente, med en mannlig bifil kjæreste. Jeg skjønner egentlig ikke hva du mener med "mest bi". Å være bifil er jo å like begge kjønn. Det du beskrev senere virket jo som du mente hvem som helst kunne feid over hva som helst. :fnise:

Men én ting vi har erfart er i alle fall at vi er i noen slags "faser", altså noen ganger legger mer merke til gutter og noen ganger jenter. I omtrent ett år før jeg ble sammen med kjæresten, var det helst jenter jeg ville være med.

Beklager hvis det ikke var det du mente med spørsmålet, men tenkte prøve bidra litt! :sjenert:

Takk for hjelpen :)

TS

Anonymkode: 74c2c...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler dere at et bifilt par er veldig annerledes enn et heterofilt par? Jeg lever ikke i en bifil relasjon, men tenker at det eneste som skiller er det seksuelle. 

En ting jeg lurer på er om dere er biseksuelle eller bifile ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en bifil jente, med en mannlig bifil kjæreste. Jeg skjønner egentlig ikke hva du mener med "mest bi". Å være bifil er jo å like begge kjønn. Det du beskrev senere virket jo som du mente hvem som helst kunne feid over hva som helst. :fnise:

Men én ting vi har erfart er i alle fall at vi er i noen slags "faser", altså noen ganger legger mer merke til gutter og noen ganger jenter. I omtrent ett år før jeg ble sammen med kjæresten, var det helst jenter jeg ville være med.

Beklager hvis det ikke var det du mente med spørsmålet, men tenkte prøve bidra litt! :sjenert:

Mye bedre svar en Ts sitt, takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler dere at et bifilt par er veldig annerledes enn et heterofilt par? Jeg lever ikke i en bifil relasjon, men tenker at det eneste som skiller er det seksuelle. 

En ting jeg lurer på er om dere er biseksuelle eller bifile ?

Mener ikke å kuppe tråden til TS, men føler jeg får så lyst til å svare for oss også. :sjenert:

Jeg synes ikke det er noe annerledes, i det hele tatt. Det er ikke noe jeg tenker over. Vi har et monogamt forhold, så om han legger merke til både attraktive jenter og gutter er ikke så viktig. Det eneste som skiller oss fra et heterofilt par er nok det med tiltrekning av begge kjønn, men ingen av oss ville vært utro uansett. :)

Vi er begge tiltrukket av menn og kvinner på både et emosjonelt og seksuelt plan, så begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er mest butch, hun er veldig femenin.

TS

Anonymkode: 74c2c...1ac

Han?? Du er jo sammen med en kvinne?

Anonymkode: 3b8c0...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...