Gå til innhold

Spør et bifilt par.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Svarer på det meste. Om det er om familie, økonomi, hverdagen, seksualitet osv.

Anonymkode: 74c2c...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere begge er jenter: hvordan er sexlivet?

Dersom dere begge er menn: Hvorfor?

Dersom dere er en mann og en kvinne: Er dere like bifil?

Dersom dere har andre kjønn beklager jeg. Jeg kan ikke forstå hvordan økonomi, familie eller hverdag skal være annerledes for bifile enn hetrofile (ingen er hetrofile, alle jenter liker jenter).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere begge er jenter: hvordan er sexlivet?

Dersom dere begge er menn: Hvorfor?

Dersom dere er en mann og en kvinne: Er dere like bifil?

Dersom dere har andre kjønn beklager jeg. Jeg kan ikke forstå hvordan økonomi, familie eller hverdag skal være annerledes for bifile enn hetrofile (ingen er hetrofile, alle jenter liker jenter).

Vi er mann og kvinne. Vi er begge bi.

Anonymkode: 74c2c...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei heterofil jente, og kan i mange situasjoner se på andre jenter som en "trussel" i forholdet. Ser dere på både jenter og gutter som potensielle "trussler"? 

Denner dere like mye på begge kjønn? Begge to? 

Hvor gamle var dere når dere fant ut at dere likte begge kjønn? 

Har dere noen andre utfordringer i parforholdet enn heterofile par har? 

Savner dere noe spesielt fra det andre kjønnet enn den dere er sammen med nå? Feks mannen savner en kuk, en som er stor og sterk og kan passe på ect.. 
 

Anonymkode: c0aef...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, er man bi så er man bi. 

TS

Anonymkode: 74c2c...1ac

Det tror jeg ingenting på, jeg ville feks pult en ung fyr (sånn 16-20) eller en asiat eller en feminin dude. Men det finnes bifile jenter som ville pult selv en traktorlesbe. Selvsagt er det en flytende skala.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei heterofil jente, og kan i mange situasjoner se på andre jenter som en "trussel" i forholdet. Ser dere på både jenter og gutter som potensielle "trussler"? 

Denner dere like mye på begge kjønn? Begge to? 

Hvor gamle var dere når dere fant ut at dere likte begge kjønn? 

Har dere noen andre utfordringer i parforholdet enn heterofile par har? 

Savner dere noe spesielt fra det andre kjønnet enn den dere er sammen med nå? Feks mannen savner en kuk, en som er stor og sterk og kan passe på ect.. 
 

Anonymkode: c0aef...5e6

Hehe ja om du ser på det sånn sa ja. Men vi stoler på hverandre og gjør ikke noe som sårer den andre.

Ja så og si.

han var 15 hun var 17

Vell vi hilser på vennene til hverandre. Går liksom ikke an å si hun er bare ei veninne eller han er bare en kammerat hehe.

Ja vi har begge to fantasier.

Anonymkode: 74c2c...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ingenting på, jeg ville feks pult en ung fyr (sånn 16-20) eller en asiat eller en feminin dude. Men det finnes bifile jenter som ville pult selv en traktorlesbe. Selvsagt er det en flytende skala.

Åja slik ja, Vel ja. Vi har fantasier begge 2.

Anonymkode: 74c2c...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja slik ja, Vel ja. Vi har fantasier begge 2.

Anonymkode: 74c2c...1ac

Det virker ikke som du forstår spørsmålet. Takk for at du prøvde.

Hvordan er økonomien deres forskjellig fra et hetrofilt par? Tjener bifile mer slik som homofile?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som du forstår spørsmålet. Takk for at du prøvde.
Hvordan er økonomien deres forskjellig fra et hetrofilt par? Tjener bifile mer slik som homofile?

Det var ment som et generelt tema. Ikke slik du skriver.

Anonymkode: 74c2c...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tjener dere?

Vi tjener over gjennomsnittet. Jeg ønsker ikke å gå inn på tall.

Hun har 2 jobber. Han har 1. 

TS

Anonymkode: 74c2c...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tjener over gjennomsnittet. Jeg ønsker ikke å gå inn på tall.

Hun har 2 jobber. Han har 1. 

TS

Anonymkode: 74c2c...1ac

Så dere tjener sånn en million i året, kult. Bor dere sammen? Leier dere eller kjøpte dere? Hørte rykter om at husene blir billigere snart.

Har dere hatt trekant?

Hvordan blir familien deres i forhold til en hetrofil familie? Hva synes familiene dersom om deres utradisjonelle partnervalg? Har vennene deres støttet dere? Er det noen som har reagert negativt på at dere er i et bifilt forhold? Får dere blikk og kommentarer på gaten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere tjener sånn en million i året, kult. Bor dere sammen? Leier dere eller kjøpte dere? Hørte rykter om at husene blir billigere snart.
Har dere hatt trekant?

Hvordan blir familien deres i forhold til en hetrofil familie? Hva synes familiene dersom om deres utradisjonelle partnervalg? Har vennene deres støttet dere? Er det noen som har reagert negativt på at dere er i et bifilt forhold? Får dere blikk og kommentarer på gaten?

Vi bor sammen. Vi har kjøpt flere eiendommer sammen. Det er veldig relativt, kommer an på hvor du er i landet.

Vi har hatt trekant.

Vi er mann og dame.

Anonymkode: 74c2c...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor sammen. Vi har kjøpt flere eiendommer sammen. Det er veldig relativt, kommer an på hvor du er i landet.

Vi har hatt trekant.

Vi er mann og dame.

Anonymkode: 74c2c...1ac

Jeg vet dere er mann og dame. Føler dere dere noen ganger diskiminert som bifilit par? At dere ikke hører hjemme hos noen av sidene? Det er jo mange i miljøet som vil fjerne Ben fra LBGT fordi bifilisme ikke finnes, det er bare hetrofile som vil ha oppmerksomhet eller homofile som er for feige til å stå fram (ifølge dem, jeg er ikke enig). Velger dere hetrofile, homofile eller bifile omgangskretser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet dere er mann og dame. Føler dere dere noen ganger diskiminert som bifilit par? At dere ikke hører hjemme hos noen av sidene? Det er jo mange i miljøet som vil fjerne Ben fra LBGT fordi bifilisme ikke finnes, det er bare hetrofile som vil ha oppmerksomhet eller homofile som er for feige til å stå fram (ifølge dem, jeg er ikke enig). Velger dere hetrofile, homofile eller bifile omgangskretser?

Vi velger å ikke tro på slikt tull. 

Hun har opplevd at veninner ikke dusjer med hun etter trening.

Vi velger i hovedsak ikke venner ut fra seksualitet. Men vi har jo selvfølgelig noen likesinnede bekjente.

Anonymkode: 74c2c...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi velger å ikke tro på slikt tull. 

Hun har opplevd at veninner ikke dusjer med hun etter trening.

Vi velger i hovedsak ikke venner ut fra seksualitet. Men vi har jo selvfølgelig noen likesinnede bekjente.

Anonymkode: 74c2c...1ac

Trener dere begge? Er å være bifil en stor del av identiten deres? Er dere religiøse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener dere begge? Er å være bifil en stor del av identiten deres? Er dere religiøse?

Vi trener begge 2. 

Vi er begge medlem i statskirken. men er ikke religiøse.

Nei det vil jeg ikke si.

Anonymkode: 74c2c...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trener begge 2. 

Vi er begge medlem i statskirken. men er ikke religiøse.

Nei det vil jeg ikke si.

Anonymkode: 74c2c...1ac

Det var hun som skrev dette innlegget, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...