Gå til innhold

Trenger seriøst hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært dum, rotten og idiot. Jeg er sammen med en mann jeg VET jeg elsker. Vi har avstandsforhold, som er litt vanskelig i seg selv, synes jeg. Jeg har "flørtet" og snappet med en annen underveis, og det er noe som overhodet ikke er greit :-( Men jeg har vært paranoid og tenkt at han kanskje gjør det samme. Jeg møtte en for noen dager siden som jeg spiste middag med og var litt sammen med, vi hadde ikke sex. Jeg velger å se på det som vennskap, men vet at det igrunn ikke er OK. Hva skal jeg gjøre? Har dårlig samvittighet og vil slutte med dette helt...

Anonymkode: 0ab6f...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hvordan det er å ha dårlig samvittighet, så dette var vanskelig. Du kan jo gjøre noe som veier opp for det du har gjort? Arranger en trekant eller kjøp han en flaske god whisky? Aner ikke hvor dårlig samvittighet man får av å bruke Snapchat og av å spise middag med folk, kan du prøve å kvantifisere det på en måte jeg kan forstå så jeg kan foreslå en proporsjonal respons?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil:si at hvis du har så dårlig samvittighet så dump den andre å hold deg til typen din,kan vel ikke være så mye verre enn det??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du følelser for fyren du møtte? 

Jeg tror ikke du hadde hatt dårlig samvittighet om det bare hadde vært vennskap. Jeg har aldri dårlig samvittighet om jeg spiser middag med en kompis, og typen har heller ikke dårlig samvittighet om han tar en kaffe med en venninne. 

Jeg tror du burde ta et valg her, enten være åpen med kjæresten din om din nye venn slik at du ikke "går bak ryggen på han" som du gjør nå (Selv om du ikke er fysisk utro) men da må du også selv være inneforstått med at det kun er vennskap og ikke noe mer i kortene. 

Er han verdt å miste kjæresten din for? Hvis ikke, så ville jeg nok avsluttet dette snappe og flørte tullet. Både jeg og kjæresten har mange venner av forskjellige kjønn og det er ikke noe sjalusi der, rett og slett fordi vi ikke flørter eller holder på som du gjør nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngå middager og alenetreff med andre menn, simpelt.
Din paranoia på at han kanskje treffer andre, er fordi du selv gjør det. Du vet at det du gjør er feil og frykter å få det samme tilbake.
Vær et godt eksempel istedet.

Anonymkode: 7b404...ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Hva du skal gjøre? Du skal skamme deg. Deretter skal du fortelle typen din hva du driver med og la det bli opp til ham hva dere gjør videre.

Endret av incognita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva du skal gjøre? Du skal skamme deg. Deretter skal du fortelle typen din hva du driver med og la det bli opp til ham hva dere gjør videre.

Egoistisk å ødelegge hans dag for at hun skal føle seg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Egoistisk å ødelegge hans dag for at hun skal føle seg bedre.

Selvsagt skal han vite om dette. Å gå på en date med en annen er ikke akseptabelt i et forhold. Jeg hadde lkke funnet meg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal han vite om dette. Å gå på en date med en annen er ikke akseptabelt i et forhold. Jeg hadde lkke funnet meg i det.

Men hun vil jo fortelle det bare for å hjelpe egne følelser, det gavner jo ikke han på noen som helst måte. Hvis du vil slå opp burde hun jo bare si at hun slår opp på grunn av personlige grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun vil jo fortelle det bare for å hjelpe egne følelser, det gavner jo ikke han på noen som helst måte. Hvis du vil slå opp burde hun jo bare si at hun slår opp på grunn av personlige grunner.

Klart det "gavner" han, da han kan ta en avgjørelse på om dette er en dame han ønsker å ha et forhold med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det "gavner" han, da han kan ta en avgjørelse på om dette er en dame han ønsker å ha et forhold med...

Hvis han er ryggradløs nok til å ikke slå opp får han både sorgen og en bedriten kjæreste. Som Hamsung sa, "Tar du gjennomsnittsløgnen ut av gjennomsnittsmennesket tar du gjennomsnittsgleden ut av han på et gjennomsnittssekund". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får legge kortene på bordet for kjæresten din og skamme deg skikkelig. Håper du aldri gjør det der igjen, du ødelegger folk på den måten.

skikkelig råtten person er du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får legge kortene på bordet for kjæresten din og skamme deg skikkelig. Håper du aldri gjør det der igjen, du ødelegger folk på den måten.

skikkelig råtten person er du

Så slem du er mot stakkars TS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så slem du er mot stakkars TS.

Hvorfor er det synd på henne? Eier ikke ett snev SV sympati for det hun har gjort. Dette valgte hun selv og jeg håper virkelig hun har lært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er ryggradløs nok til å ikke slå opp får han både sorgen og en bedriten kjæreste. Som Hamsung sa, "Tar du gjennomsnittsløgnen ut av gjennomsnittsmennesket tar du gjennomsnittsgleden ut av han på et gjennomsnittssekund". 

Vel, ?Hamsung? om det i så fall...   Jeg foretrekker sannhet, og den svir alltid langt mindre for min del...

Jeg hadde ikke sørget lenge over en dame som ikke var verdt mye i mine øyne i alle fall...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...