Gå til innhold

Skvatt av sms fra Kitch`n nå... så sent på kvelden..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk sms nå. Så på klokka og lurte på hvem som sender sms så sent.. Lurte på om det er noe galt, at noe har skjedd...

Åpner den og ser det er melding om Black Friday fra Kitch`n.

Har de ingen begrensninger for når det er greit å kontakte folk..? Hvorfor følger de ikke normal folkeskikk som er senest 22.

Anonymkode: e1d43...43b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt mulig de sendte den fra systemet kl 16 idag, men så har det bare blitt forhindringer i systemet, på en måte.. Ofte litt ustabile de derre greiene der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også nylig (i natt) fått lignende meldinger fra andre butikker dessverre

Anonymkode: f40a1...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Samme som når man får tilbud på gulvkluter fra Nille sent på søndagskvelden. Meldte meg av disse jeg. Meldte meg uansett inn av ren høflighet, fordi jeg ikke kom på å bare si et enkelt "nei takk". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Skjer ofte med meg. Men jeg sover på ugunstige tider og får panikk om telefonen ringer/får melding. I tåka av en powernap så tror jeg at jeg har forsinka meg til skole og alt som er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antakelig har de ikke ment å sende så sent, men det er blitt forsinket. Gi tilbakemelding til administrasjonen i kjeden, det hjelper ikke å klage på KG.

Anonymkode: 14631...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru av lyden på telefonen om dere sover så lett. 

Her hadde det tikket inn en del SMS i løpet av natten vedr Black Friday. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitchen greide det kunststykke å sende ut en sms kl 00.45 natt til 18. mai i år! De sendte en beklagelse dagen etter, og løfte om en rabatt om man handlet hos de. 

Virker som om de har null kontroll på sms systemet sitt! Ingen av de andre jeg får sms fra sender til så håpløse tider!

Angående nå på torsdag så tikket den inn 21.02 hos meg. Kan virke som om de sender til ulike tider?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...