Gå til innhold

Må bo fra hverandre på grunn av økonomi :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jobber litt og jeg studerer. Jeg er snart 7 mnd. På vei. Det kjipe er at vi ikke har råd til å bo sammen når jeg har født. Jeg får mye mer utbetalt ved å være alene enn med å bo med han. Kjip situasjon, men jeg ser ingen annen råd. Noen som har hatt det sånn? Noen tips?

Anonymkode: 8d7db...f77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han jobber litt og jeg studerer. Jeg er snart 7 mnd. På vei. Det kjipe er at vi ikke har råd til å bo sammen når jeg har født. Jeg får mye mer utbetalt ved å være alene enn med å bo med han. Kjip situasjon, men jeg ser ingen annen råd. Noen som har hatt det sånn? Noen tips?

Anonymkode: 8d7db...f77

Hva har dere gjort for å få til det her sammen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du får mer utbetalt når du bor alene, så sparer dere vel mye mer på å bo sammen? Dere deler på husleien, matutgiftene, strøm, internett, alt.....Burde man ikke spare mer da?

Anonymkode: 6db9c...dc4

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jobber litt og jeg studerer. Jeg er snart 7 mnd. På vei. Det kjipe er at vi ikke har råd til å bo sammen når jeg har født. Jeg får mye mer utbetalt ved å være alene enn med å bo med han. Kjip situasjon, men jeg ser ingen annen råd. Noen som har hatt det sånn? Noen tips?

Anonymkode: 8d7db...f77

Hvorfor får du mer utbetalt hvis du bor borte fra han? Dersom du får studielån får du jo det samme, dersom du får sosialhjelp kan du jo bare leie med han (så får han dekt halve leien) og da får du fortsatt livsopphold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dere valgt å få barn hvis dere ikke har råd til det? Dette med økonomien visste dere vel på forhånd?

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider