Gå til innhold

Restylane - erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har kommet frem til at jeg vil ta 0,5 ml restylane i leppene. Jeg legger mest vekt på at det skal se naturlig ut! Ser stadig bilder av personer som har helt skjeve lepper. Grøsser av tanken.... Lurer på hvilke klinikker/personer dere har erfaringer med/har hørt er bra eller dårlige?

Anonymkode: d56b9...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor bor du i landet? Holder du til i Vestfold har jeg et godt tips. :)

Anonymkode: 65820...4cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beths medispa hos Silje austnes :) 

Men anbefaler ikke å ta så lite da det ikke er noe vits. Det vil ikke synes noe særlig. Og istedenfor restylane ville jeg heller tatt juvederm volbella som gjør mindre vondt, og man hovner ikke så veldig mye opp som ved restylane. Da ser man resultatet med en gang og lettere å justere mengden. I tillegg er det mye billigere enn restylane på sikt siden den varer opp til ett år i forhold til restylane som varer 3-5 måneder...  Juvederm er også en hyaluronsyrefiller som restylane, bare at den inneholder også bedøvelse og har litt mindre molekyler og derfor gjør mindre vondt , man ser resultatet med en gang og er mykere og mer naturlig enn restylane. 

Anonymkode: 51848...26e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill, var det meningen vi skulle ligne på Dolly Duck så hadde vi vært født som ender :)

Anonymkode: ba4a6...403

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du i landet? Holder du til i Vestfold har jeg et godt tips. :)

Anonymkode: 65820...4cb

Bor ikke så langt unna, så kom gjerne med tipset! :D

Anonymkode: d56b9...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill, var det meningen vi skulle ligne på Dolly Duck så hadde vi vært født som ender :)

Anonymkode: ba4a6...403

Hehe, ikkesant  :-) Tror nok det er flere enn de med "andenebb" som har restylane. Det er bare ikke like innlysende!:laugh:

Anonymkode: d56b9...6e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beths medispa hos Silje austnes :) 

Men anbefaler ikke å ta så lite da det ikke er noe vits. Det vil ikke synes noe særlig. Og istedenfor restylane ville jeg heller tatt juvederm volbella som gjør mindre vondt, og man hovner ikke så veldig mye opp som ved restylane. Da ser man resultatet med en gang og lettere å justere mengden. I tillegg er det mye billigere enn restylane på sikt siden den varer opp til ett år i forhold til restylane som varer 3-5 måneder...  Juvederm er også en hyaluronsyrefiller som restylane, bare at den inneholder også bedøvelse og har litt mindre molekyler og derfor gjør mindre vondt , man ser resultatet med en gang og er mykere og mer naturlig enn restylane. 

Anonymkode: 51848...26e

Takk for tips :-) Hmm, jeg leste et sted at med 0,5 ml vil leppene se mer fyldig ut, men ikke noe særlig større. Er egentlig det jeg vil :-) Trenger ikke mye forskjell, men bare litt. Har en veldig "sinna munn", og ser til tider ut som jeg ikke har lepper :-/ Innbiller meg det vil se annerledes ut om de er litt mer fyldige. Ikke mye, men litt. :-)

Men, du så forskjell. Eller?

Anonymkode: d56b9...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser jo forskjell på tørr smal leppe enn med litt filler, bare at man får ørlite volum og for å fuktighet i leppene. Det beste er uansett å forklare hva duer ute etter. Litt fylde eller forstørrelse? Silje er proff. Hun setter aldri mer enn det det er plass til eller mer enn det som kler deg som passer ditt ansikt, og hun setter ikke mer enn det dere blir enige om. Hun er forsiktig og gjør det fint og som dere er enige om. Ingen går derfra med andelepper.  Tar man restylane og hovner opp kan man ha litt andelepper i en dag el 2 til hevelsen har gått ned.  Men juvederm volbella er best synes jeg. Da slipper man det...  Leppene blir uansett litt stivere i et par uker før de er myke og satt seg i leppene. En ordentlig god leppepomade som ikke tørker ut leppene også er jo ålreit å kjøpe seg. De er jo gjerne litt dyre , men verdt det. 

Anonymkode: 51848...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen som vurderer leppeløft? Vil tro at for mange vil det ha blitt seende betraktelig bedre ut. 

Anonymkode: 6d694...fd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beths medispa hos Silje austnes :) 

Men anbefaler ikke å ta så lite da det ikke er noe vits. Det vil ikke synes noe særlig. 

Anonymkode: 51848...26e

Helt enig. Jeg tok 0,5 ml selv for en måned siden, og selv om behandleren nevnte at det kunne være for lite til å vises, så var jeg så redd for å få andenebb at jeg gikk for det. Hun hadde rett. Etter hevelsen gikk ned så jeg nesten ikke forskjell, og nå vises det ikke i det hele tatt. Jeg ville valgt 1 ml første gangen.

Anonymkode: 40b88...037

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok restylane i fjor og det var bortkastet. Det er dyrt og effekten varer ikke lenge. Det gikk ut etter 2 måneder. Blir for dyrt å skulle fylle på så ofte. Da ville jeg heller gått for Juvederm, da det varer lenger. 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt 0,5 i overleppen og ble fornøyd med det. Jeg har tatt juvederm andre steder i ansiktet, og synes det holder lenger. 

Anonymkode: 458ec...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du i landet? Holder du til i Vestfold har jeg et godt tips. :)

Anonymkode: 65820...4cb

Jeg bor i Larvik og vil gjerne vite hvem du anbefaler😀

Anonymkode: 458ec...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man ta juvederm under øynene også? Kunne tenkt meg å fylle inn litt siden jeg har mistet litt volum der og sliter med mørke ringer under øynene.

Anonymkode: f4b03...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ta juvederm under øynene også? Kunne tenkt meg å fylle inn litt siden jeg har mistet litt volum der og sliter med mørke ringer under øynene.

Anonymkode: f4b03...427

ta kontakt med klinikker som driver med dette og få time hos en som setter fillere osv. Så kan du diskutere det med vedkommende om det. De som kan svare deg best på det og ved å se deg kan vedkommende letter se hva du kan gjøre med hva. Og har du bare generelle spørsmål om emnet så er det nok greit å ringe eller sende mail og spørre. Noen driver sikkert en blogg eller noe også, så kan spørre der.  

Anonymkode: 51848...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Hvorfor er det ingen som vurderer leppeløft? Vil tro at for mange vil det ha blitt seende betraktelig bedre ut. 

Anonymkode: 6d694...fd1

Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

0,5 ml Restylane er nesten ikke vits. Jeg lover deg, og jeg er ikke en av disse duckfacene du ser rundt om. Jeg har tatt Restylane ca. 5 ganger på 3 år, og tok selvfølgelig 0,5 ml første gangen. Det er en grunn til at dette ikke anbefales av noen... Man blir selvfølgelig kjempehoven de neste 2-3 dagene, og du tenker: hva faen har jeg gjort nå? Man ser jo heeeelt jævlig ut. Så går det noen dager til, det stabiliserer seg, og leppene ser nesten like ut som før. Det er ikke tull!

Det er et faktum at restylanen holder dess flere ganger du tar det. Altså i starten vil det gå ut ganske fort. Det siste året har jeg kun tatt en gang, og det kan fint gå et år i mellom nå. Jeg ville helt klart anbefalt deg å ta 1 ml i første omgang, eventuelt ta 0,5 ml touch-up når du føler at du trenger å opprettholde det du har. Jeg har tatt Restylane 2 ganger på Akdemikliniken avd. Ullevål i Oslo, og vært veldig fornøyd. Virket som at de var veldig opptatt av at det skulle se naturlig ut, og slike behandlere kan man stole på :)

Anonymkode: 91267...f28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...