Gå til innhold

Hvordan er det å kysse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt greit så lenge vedkommende har pusset tennene like før og er en god kysser.

Så merker ikke noe særlig forskjell?

Anonymkode: 7d13e...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring tilsier at det er skikkelig ekkelt. aldri mer.. 

Anonymkode: 218c1...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt jævlig, kysser ingen som snuser, snusing har vært dealbreaker for meg fordi det rett og slett er så kvalmt å kysse.
Hadde en eks som ikke taklet at jeg røyket fordi det smakte røyk selvom jeg ikke nettopp hadde røyket (og selvom jeg ikke merket noe til røyk"spor" selv) , sånn er det med snus også , bare myyyyye surere og kvalmere smak!

Anonymkode: e8082...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt jævlig, kysser ingen som snuser, snusing har vært dealbreaker for meg fordi det rett og slett er så kvalmt å kysse.
Hadde en eks som ikke taklet at jeg røyket fordi det smakte røyk selvom jeg ikke nettopp hadde røyket (og selvom jeg ikke merket noe til røyk"spor" selv) , sånn er det med snus også , bare myyyyye surere og kvalmere smak!

Anonymkode: e8082...b74

Spørs vel på munnhygienen og hvor mye vedkommene snuser, og hvilken snus. Løssnus må være verre enn posesnus vil jeg tro, og sterk snus sikkert verre enn den mildeste.. 
Jeg snuser selv, orginal, så ikke så sterkt, og ikke for mye, og har god munnhygiene, aldri fått klager på ånden eller smak 
:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt i tvil om jeg bør gå på date med en dame jeg nettopp fikk vite at snuser. 

Anonymkode: 7d13e...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen forskjell hvis hun snuser pose men stor forskjell hvis hun snuser løs. 

Anonymkode: 649a1...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...