Gå til innhold

Katt som napper og stjeler!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en katt som napper og stjeler det meste av småting. Lightere, kjøleskapmagneter, alt hun kommer over! Ingenting får ligge i fred! Det er en 1 år gammel pusi. I natt har hun raidet kjøleskapet for magneter! Hun og de andre kattene og hunden har en drøss med leker på gulvet. I tillegg er hun manisk, ut og inn og ut og inn. Ut 1 min, så er det på døra å klore rett etterpå. Kommer inn, så skal hun ut. Åpnes ikke døra asap hopper hun i gardinene! Kan ikke åpne en skapdør, da er det rett inn å forsyne seg av vått og tørt! What to do????

Anonymkode: 074f0...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpe katteluke kanskje?

Gå tur med henne (gjerne uten sele) om hun følger etter seg. Aktiviser henne så godt som mulig. Eller bytt til et mindre energirikt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår var heilt galen frem til hun fikk kattunger! Nå er hun tam som eit lam :) 

Anonymkode: 71883...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det helt normalt at jeg finner mine hårstrikk spredd rundt i alle rom når jeg er hjemme for kvelden.

Det må være den typen strikk som er litt store og kledd med stoff.

Det er en av frøken-kattens måter å underholde seg selv og brutter'n om dagen, men hun bare låner dem. Hun stjeler ikke.

Akkurat nå så savner jeg 2 stk sorte hårstrikk   :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun kastrert? Ellers kan kanskje mer aktivisering hjelpe?

Anonymkode: e97a8...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det høres helt normalt ut, kattene mine har også holdt på sånn.

Anonymkode: 09014...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten vår var heilt galen frem til hun fikk kattunger! Nå er hun tam som eit lam :) 

Anonymkode: 71883...3ed

MAN SETTER IKKE KULL PÅ EN KATT HELT UTEN VIDERE!!!!!! det burde du som katteeier vite. det finnes alt for mange kattunger uten et hjem takket være tankeløse katteeiere. 

Anonymkode: 6cb2e...3b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er sterilisert. Hun har nok leker, og hun leker med de andre kattene vi har, og hunden. Har hatt mange katter opp gjennom årene men ingen som denne! Det rare er at når vi er på hytta er hun ikke slik, da er hun rolig som et lam, og går hun ut er hun ute en stund. De har klatrestativ på nesten 2 meter, så de mangler ingenting. Trodde hun skulle roe seg etter sterilisering men nei, det er nesten verre etter det. 

Anonymkode: 074f0...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er gammlkatta vår og! Ikke like ille lengre, heldigvis, nå har han blitt en eldre kar på 13 år.

Men det var ille ei stund. Han knabbet jentungene sine barbiedukker, my little pony, hårstrikk, q-tips..

Ikke nok med at han forsynte seg hjemme, men han var også skikkelig kleptoman ute! Hvor mange badmintonballer han kom inn med aner jeg ikke. For ikke å glemme den gangen han kom dragende inn med en svær malerkost som noen på tunet nedom oss brukte da de holdt på å male hus. En sånn typ stor og firkantaktig malekost. Følte meg passe dust da jeg måtte ta fra katten malekosten og gå ned til naboen og bare: "eh, savner du en malekost....? Du skjønner, katta vår....".. 

Forhåpentligvis så går det over av seg selv ts, katten din er bare 1 år, så fortsatt veldig ung. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...