Gå til innhold

Null fantasier, null orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i et fast forhold i godt over to år nå. Partneren min og jeg har et aktivt og bra sexliv, men her kommer problemene. Han virker mer sjenert enn meg når det kommer til å snakke om sex. Jeg prøver å være mer åpen om fantasier og ting jeg kanskje vil prøve ut, og spør om han har noen tanker når det passer seg. Han avslår alltid mine tanker eller fantasier og sier det er «sært», enda jeg kun nevner de for at han skal være klar over det, i tilfelle han vil prøve ut noe av det nevnte selv. Han forteller aldri noe om hans egne "hemmelige lyster" enda jeg snakker forsiktig om mine for å hinte til at han kan dele sine ting også. Og vi vet jo alle at menn har fantasier og lyster. Jeg vet jo ikke helt hva han liker heller. Bare her om dagen fikk jeg greie på at det var noe han ikke likte, som jeg da hadde gjort helt siden starten av sexlivet vårt. Hvordan kan jeg få ham til å snakke mer åpent om sex og hva han ønsker og vil? Det burde ikke være nødvendig at jeg må spørre og grave for å vite hva han vil og liker hver eneste gang?

Det andre problemet er at jeg kun har hatt orgasme under samleie med ham to ganger, og da måtte jeg fikse ting selv får å oppnå orgasmen. Vi begge har tenkt om det kanskje er jeg som har vanskelig for å komme, men hver gang jeg onanerer er det ofte at jeg får orgasme på bare noen minutter. Hvorfor får jeg kun orgasme ved onani og ikke sex med partneren min? Det kan da umulig bare være meg? Han har nylig innrømmet at han visstnok aldri har nådd orgasme med meg han heller, noe som egentlig gjorde meg ganske nedstemt, og jeg følte at det hadde noe med meg å gjøre, enda så «god» han påstår at jeg er. Jeg tviler allikevel på om det ikke er hans egen feil. Nå vet ikke jeg helt hvordan en mann sin kropp fungerer totalt under samleie, men jeg har oppdaget såpass: Etter ca. 4-6 minutter inne i akten låser kroppen hans seg fast, og da pleier han og be meg stoppe (jeg er som regel på toppen) Det var en periode hvor jeg hørte på ham og stoppet, men en dag ville jeg se hva som skjedde hvis jeg fortsatte, noe han gikk med på. Etter vi nådde punktet han vanligvis stopper meg på, starter han å riste og grynte/stønne og vri seg. Jeg antar at det er en orgasme på vei, men igjen så stopper han meg før det ser ut til å ta helt av. Er det jeg som gjør noe galt, eller ber han meg rett og slett stoppe før han oppnår orgasme? Hvordan kan jeg få ham til å åpne seg mer for meg? Han kan snakke åpent om sex, men vrir seg unna når det handler om tanker og ting for å forbedre eller gi sexlivet en ny gnist.

Anonymkode: f1c47...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste kvinner kommer ikke ved penetrering alene, men trenger klitorisstimulering i tillegg. Finn ut hva som passer best for dere, at han stimulerer deg under samleie eller at du gjør det selv. Finn stillinger der du/han lett kan stimulere klitoris under samleie. Vi avslutter ofte på siden med mannen bakerst, anbefales.

Det virker som om han stopper før han kommer. Er han redd for å komme når du ser på? Redd for å miste kontrollen? Har han problemer med å komme når han runker?

Du må nesten bare spørre han om det du lurer på. Jeg ville startet med disse praktiske tingene. Så vil han kanskje åpne opp for å dele fantasier og tanker med deg når han blir mer trygg. Kanskje du skulle roe ned litt en stund og ikke fortelle så mye om dine fantasier. Det kan kanskje virke truende på han, han kan tenke at det dere gjør ikke er bra nok. Husk å gi positiv oppmerksomhet når han gjør noe du liker. Du kan også fortelle han hva du liker at han gjør, eller foreslå noe dere kan prøve.

Anonymkode: 1f26c...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet godt hva som funker for oss begge, og har funnet stillingene som vi begge liker. Han er åpen og trygg mot meg også, så skjønner liksom ikke problemet. Han kan ha perioder hvor han ofte vil prøve nye ting, men er hemmelighetsfull når det kommer til fantasiene siden han aldri snakker noe om sine. Ser ut som han ikke har noe imot og høre på mine, og får en følelse av at han bare er sjenert når det kommer til å dele innerste tanker.

Jeg vet ikke om det er det at han ikke vil miste kontrollen eller ikke, men selv påstår han at han kun har fått en ordentlig orgasme en gang i hele sitt liv, og det var i følge ham på grunn av en dårlig hand job som varte i en evighet. Kan det være at kjæresten min rett og slett ikke vet hvordan en orgasme føles? Han kan da umulig kun ha hatt en ordentlig orgasme i hele sitt liv? Jeg gjør det jeg kan for å tilfredsstille ham, og vet hvordan man skal gjøre det. Allikevel mener han at det ikke er noe orgasme i bildet, til tross for at han stopper meg når han starter å stønne og vri seg. 

Anonymkode: f1c47...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...