Gå til innhold

Hvordan få lengere øyenvipper?


frkhegee

Anbefalte innlegg

Hei. 

Er det noen som har noen gode tips/ideer til å få lange øyenvipper? Mine er KJEMPESMÅE. 

Har lest at noen har brukt vazelin. 

Har også sett litt på serum. Men vet ikke hva som er best, men som ikke koster alt for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt StimuLash i årevis og er veldig fornøyd. Bruker det sporadisk i noen uker for å få vippene mine til å bli lengre, og så annenhver dag så lenge jeg gidder. For meg er det absolutt ingen tvil om at det funker, og jeg får vanvittig lange øyevipper av det. Men det er dyrt å bruke hele tiden, derfor sporadisk. Akkurat nå har jeg brukt Stimulash i noen uker, og skal fortsette med å bruke castorolje på vippene fremover for å se om dette kan opprettholde lengden istedet. Har prøvd castorolje istedenfor Stimulash, men det virker som om castorolje ikke virker like raskt.. Så derfor får det heller hjelpe med å opprettholde, siden det er mye billigere.

Skal forøvrig teste ut RapidBrow på øyenbrynene nå. De kommer også i en "versjon" som heter Rapidlash. Sykt mye billigere. Jeg har tidligere brukt Stimulash på øyenbryn også, men igjen.. Blir for dyrt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iGlow er et billigere alternativ til Stimulash! Jeg har prøvd begge, og iGlow fungerer minst like bra som Stimulash - jeg får sinnsykt lange vipper av begge to, og syns nesten iGlow virka fortere enn Stimulash :) 

Anonymkode: 800e7...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Er det noen som har noen gode tips/ideer til å få lange øyenvipper? Mine er KJEMPESMÅE. 

Har lest at noen har brukt vazelin. 

Har også sett litt på serum. Men vet ikke hva som er best, men som ikke koster alt for mye!

Etude house, my lash serum som kjøpes på ebay for rundt en femtilapp. Hjalp på meg og har sett flere har rost denne opp i skyene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etude house, my lash serum som kjøpes på ebay for rundt en femtilapp. Hjalp på meg og har sett flere har rost denne opp i skyene. 

Dette har jeg også bestilt etter å ha sett før- og etter-bilder. Billigere enn de fleste andre, uten at det går utover kvaliteten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det i disse produktene? Birvirkninger?

Anonymkode: 282f0...23e

Ingen bivirkninger, nei. Ingrediensene finner du sikkert ved å google :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Iglow sin nå i et par mnd.  Vippene er ørlite grann lengre og litt fyldigere, ikke noen mirakelkur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...