Gå til innhold

Hun ville ikke være i et forhold med en som har "outie".


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en latterlig ting å dumpe noen for.. Spesielt siden hun sa det under sex. For ei drittkjærring😡 Bare hev deg over det

Anonymkode: 46131...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummel er ikke den som bør klage på teite grunner for ikke å bli ilag med noen, siden han bare skal bli sammens med jenter som ikke har pult så mange. Max ti, som det ble skrevet i en tråd her. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette seriøst..?

Gutten min har utovernavle og jeg kjenner jeg blir fysisk dårlig av dette innlegget om det er sant...

At det fins så jævla idiotiske kvinnfolk der ute, prooserer meg virkelig RIMELIG mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær heller glad du slipper å være sammen med brødhuer som de der.

Anonymkode: b9c7f...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"skjønner ikke at du vil ha det", som om du valgte det selv. :klo: 

Klart jeg kunne det! Jeg synes rett og slett det er latterlig at noen velger vekk en partner/mulig partner pga en utovernavle. 

Haha, mannnen min har faktisk pittelitt utovernavle (men ikke sånn at den stikker ut). Har aldri tenkt på det jeg og kunne ihvertfall aldri dumpa han pga det 

Anonymkode: 34c5c...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hva er det?

Anonymkode: beae1...5ee

Jeg trodde det var utlagt tarm.

Hummels, den dama var bare litt feil for deg. Jeg tror ikke outie og innie og sånt ville ha gjort noen forskjell.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok vært så overflatisk at jeg hadde takket nei. Og ikke fordi det er stygt eller noe, men fordi jeg har en absolutt trang å klore og klø på alt som stikker ut av kroppen som skorper, føflekker, kviser osv. Hadde min partner hatt en utovernavle så tror jeg at jeg hadde gått beserk. Stakkars mann, han hadde klikket til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette seriøst..?

Gutten min har utovernavle og jeg kjenner jeg blir fysisk dårlig av dette innlegget om det er sant...

At det fins så jævla idiotiske kvinnfolk der ute, prooserer meg virkelig RIMELIG mye.

Selvfølgelig er det ikke sant. Dette er ren mobbing av kvinner som har lagd tråd eller opplevd at menn har kritisert deres "outie" kjønnslepper - som er et alvorlig problem om noen menn gjør! Er da I.N.G.E.N som bryr seg om hvordan en navle ser ut! (og heller ingen som burde bry seg om hvordan et kjønnsorgan ser ut, når det ser helt vanlig variabelt ut)

Anonymkode: f505e...ea7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummel er ikke den som bør klage på teite grunner for ikke å bli ilag med noen, siden han bare skal bli sammens med jenter som ikke har pult så mange. Max ti, som det ble skrevet i en tråd her. 

 

 

Signerer den.

Anonymkode: beae1...5ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok vært så overflatisk at jeg hadde takket nei. Og ikke fordi det er stygt eller noe, men fordi jeg har en absolutt trang å klore og klø på alt som stikker ut av kroppen som skorper, føflekker, kviser osv. Hadde min partner hatt en utovernavle så tror jeg at jeg hadde gått beserk. Stakkars mann, han hadde klikket til slutt. 

Haha, kanskje du skulle snakka med en terapeut eller noe. 

Anonymkode: 34c5c...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet til henne etter denne siste kvelden vi møttes. Jeg skrev jeg har veldig lyst å møte henne igjen. Hun skrev bare at hun ikke kunne være sammen med en med outie. Grunn. Det er creepy og se på en outie og hun ville ikke ha mareritt hver natt. Var greit å ha sex, men best vi ikke møttes mer for hun er ute etter noe seriøst nå. 

Jeg tror ikke hun dumper deg bare på grunn av hvordan navlen din ser ut. Det blir for dumt. Dette er nok heller en lettvint unnskyld hun kom opp med for å kunne avvise deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er det ikke sant. Dette er ren mobbing av kvinner som har lagd tråd eller opplevd at menn har kritisert deres "outie" kjønnslepper - som er et alvorlig problem om noen menn gjør! Er da I.N.G.E.N som bryr seg om hvordan en navle ser ut! (og heller ingen som burde bry seg om hvordan et kjønnsorgan ser ut, når det ser helt vanlig variabelt ut)

Anonymkode: f505e...ea7

Jeg tror ikke hun dumper deg bare på grunn av hvordan navlen din ser ut. Det blir for dumt. Dette er nok heller en lettvint unnskyld hun kom opp med for å kunne avvise deg

Samme tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummel er ikke den som bør klage på teite grunner for ikke å bli ilag med noen, siden han bare skal bli sammens med jenter som ikke har pult så mange. Max ti, som det ble skrevet i en tråd her. 

 

 

Jeg har da aldri kritisert kroppen eller en eller annen kroppsdel på kvinner. Er det så jævlig for deg at jeg vil i et forhold med ei som ikke går fra mann til mann på en liten stund? Det er da mitt problem. 

Er dette seriøst..?

Gutten min har utovernavle og jeg kjenner jeg blir fysisk dårlig av dette innlegget om det er sant...

At det fins så jævla idiotiske kvinnfolk der ute, prooserer meg virkelig RIMELIG mye.

Det er kvalmende. Finnes idioter av begge kjønn. Gir snart opp mennesket. Det positive er at flertallet er hyggelige, men man vet jo aldri hvem som egentlig er en idiot før hun/han har vist sitt sanne jeg. Skinnet bedrar. 

Selvfølgelig er det ikke sant. Dette er ren mobbing av kvinner som har lagd tråd eller opplevd at menn har kritisert deres "outie" kjønnslepper - som er et alvorlig problem om noen menn gjør! Er da I.N.G.E.N som bryr seg om hvordan en navle ser ut! (og heller ingen som burde bry seg om hvordan et kjønnsorgan ser ut, når det ser helt vanlig variabelt ut)

Anonymkode: f505e...ea7

Hvorfor i helvete skulle jeg mobbe kvinner? Jeg er ikke helt idiot. Har blitt mobbet selv så jeg vet hvor vondt det er. Jeg elsker kvinner, men kan bli irritert på noen. Jeg kan kjefte på de, men mobbe? Nei takk. Sånn galskap driver ikke jeg med. Forstår du enda ikke hvordan noen mennesker er? De finner alltid noe som er feil på kroppen, og tror alle skal være perfekte. Har hørt før og lest på forumer om folk som synes utovernavler er ekkelt og creepy. Så det er ikke akkurat noe nytt. Jeg hadde aldri trodd at noen ikke vil date mer på grunn av det.

Jeg tror ikke hun dumper deg bare på grunn av hvordan navlen din ser ut. Det blir for dumt. Dette er nok heller en lettvint unnskyld hun kom opp med for å kunne avvise deg

Jeg kan ikke vite nøyaktig hva hun dumpet meg for, kanskje en annen mann som er med i bildet også. Skulle ikke forundre meg. Likevel er det frekt gjort og frekt sagt av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da aldri kritisert kroppen eller en eller annen kroppsdel på kvinner. Er det så jævlig for deg at jeg vil i et forhold med ei som ikke går fra mann til mann på en liten stund? Det er da mitt problem. 

 

Vel, som en sammenligning så synes jeg ikke den ene dumme grunnen til å ikke bli ilag med noen er verre enn den andre dumme grunnen. Se litt nøyere på deg selv og egen praksis før du lager klagetråd neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neppe helt usannsynlig å bli dumpet for noe sånt. Ei venninne dumpet en fyr fordi han hadde fregner på skuldrene. Ei annen dumpet ei jente fordi ho hadde stygg latter. Noen har mer konkrete krav enn andre, I guess.

Endret av Aucaman
Feil ordvalg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, som en sammenligning så synes jeg ikke den ene dumme grunnen til å ikke bli ilag med noen er verre enn den andre dumme grunnen. Se litt nøyere på deg selv og egen praksis før du lager klagetråd neste gang.

Det er en grunn til at jeg er skeptisk til de som hopper fra mann til mann. Vil liksom i et seriøst forhold. Det er verre å angripe utseendet enn å være skeptisk til kvinner som har hatt mange partnere og kjærester. Tenk hvis jeg hadde sagt til ei kvinne at jeg ikke vil være med henne for rumpa er for slapp eller hun har fregner på nesen og jeg liker ikke fregner på nesen. Hun hadde blitt såret? Du hadde blitt såret hvis noen du fikk følelser for fant en bitteliten detalj på deg som han ikke likte og derfor ikke kunne være sammen med deg? 

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at jeg er skeptisk til de som hopper fra mann til mann. Vil liksom i et seriøst forhold. Det er verre å angripe utseendet enn å være skeptisk til kvinner som har hatt mange partnere og kjærester.

Vel, men jeg synes det der er bare dumt med tanke på hvordan du selv forteller du holder på, og det er like dumt som å avvise noen pga navlen deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...