Gå til innhold

Hun ville ikke være i et forhold med en som har "outie".


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Kunne du vert i forhold med noen som har outie? Ja det lurer jeg på eller er det så jævlig at det ser ut som innmaten kommer ut som noen skal ha det til? Ei jeg har vert på date med noen ganger vil ikke møtes mer. Sist vi hadde sex og hun satt øverst så stirret hun ned på "outien" og så bryter hun stillheten og sier "det ser ut som innmaten kommer ut på deg, haha skjønner ikke at du vil ha det." Jeg ble seriøst såret av kommentaren. Jeg har skrevet til henne etter denne siste kvelden vi møttes. Jeg skrev jeg har veldig lyst å møte henne igjen. Hun skrev bare at hun ikke kunne være sammen med en med outie. Grunn. Det er creepy og se på en outie og hun ville ikke ha mareritt hver natt. Var greit å ha sex, men best vi ikke møttes mer for hun er ute etter noe seriøst nå. Det er bare vondt å høre. Jeg har alltid vert stolt av outien min og stolt for min store helt har akkurat det samme. Nå er det tredje person som har synes det er negativt på en liten stund. Jeg har aldri fått negativ respons når jeg har møtt folk for sex. Har også noen ekser. De hadde ingen problem med outien? Jeg skjønner ikke hva som skjer og plutselig har jeg fått dårlig selvtillit på grunn av den. Jeg er slank, har magemuskler og ser bra ut. Likevel har jeg bare lyst å.. Ei jeg har til knullevenn trøster meg å sier jeg skal ikke bry meg. Hun elsker den. Likevel gnager det på selvtilliten når tre stk ikke vil møte meg mer på grunn av noe jeg ikke kan noe for. Jeg kan ikke bli sammen med knullevenn for jeg har ikke de følelsene for henne. Hva som er så jævlig med en bitteliten del av kroppen? Dette var tre jeg prøvde å få noe seriøst med. Jeg har lyst på et forhold også. Har lyst å bli elsket igjen for den jeg er. Hvorfor skal en bitteliten del av kroppen ødelegge alt :(. Ikke rart utseendet gir dårlig selvtillit hos folk når folk er så nøye på hver minste detalj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Raindrops

Haha, jeg har litt utovernavle, men jeg har fortsatt ikke møtt på diskriminering :fnise:

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du vert i forhold med noen som har outie? 

Ja. Hvis jeg var så glad i noen at jeg ønsket å være sammen med henne, så hadde ikke utseendet på navlen betydd noe fra eller til

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

"skjønner ikke at du vil ha det", som om du valgte det selv. :klo: 

Klart jeg kunne det! Jeg synes rett og slett det er latterlig at noen velger vekk en partner/mulig partner pga en utovernavle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, stakkars folk som henger seg opp i noe så lite. 

De vil gå glipp av flotte personer med den tankegangen.

Ikke la dette ødelegge deg, de kan ikke være så veldig utrustet selv - i topplokket 😊

Evt, så er det noe som kan fikses på, men det hadde aldri jeg giddi å tenkt på engang 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri trodd at det var mulig selv at noen er sånn. Utseendet har gått til hodet på noen så nå skal hvis alt være perfekt for noen. Snart må jeg vel ta analblekning også for å komme meg i et forhold.

Hvis du er så nedfor på grunn av en utovernavle, så kan du jo bare fikse den?

Hvordan da? Litt dumt å fikse på seg for andre. Plagsomt at noen skal ødelegge selvtilliten til andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Selv om jeg forstår dette gjør vondt ville jeg forsøkt å tenke som følger: Om kommentarene hadde kommet fra oppegående personer ville jeg latt meg påvirke. Det er tydelig disse mangler forståelse for hvordan ord og uttrykk påvirker. Det vi liker å kalle: Medfølelse. Mangler dette i et forhold har dette ikke grunnlaget for å overleve. Derfor: Good riddens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde aldri trodd at det var mulig selv at noen er sånn. Utseendet har gått til hodet på noen så nå skal hvis alt være perfekt for noen. Snart må jeg vel ta analblekning også for å komme meg i et forhold.

Hvordan da? Litt dumt å fikse på seg for andre. Plagsomt at noen skal ødelegge selvtilliten til andre. 

Gjennom operasjon vel. Ja du kan synes det er dumt å fikse på seg for andre, men du er allikevel allerede blitt påvirket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner vel at hun jenta som dumpet deg ikke var noe å samle på? Du fikk heldigvis silt henne vekk på grunn av navelen din! Vi er mange damer som aldri ville dumpet noen av en slik grunn. Og jeg synes ikke "outie" ser ekkelt ut heller. Vær stolt. :)

Anonymkode: 034b8...3fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...