Gå til innhold

Passiv røyking på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

*kommunen

Anonymkode: 3b49e...bfe

Hva med å droppe denne diskusjonen nå? Du har sagt din mening nå og det har den andre og,

Hva med å holde seg til saken, Hva TS spør om.

Anonymkode: 204b9...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en anelse hva du kan jobbe innenfor. Skjønner godt du ikke vil fortelle at du er gravid enda :) Nå kommer det jo litt an på hvordan ute du er med brukere. Om det er mulig, så kan du gå i motsatt ende på terasse/plass dere står på. Eller gå litt foran/bak/ på motsatt side av der hvor vinden og røyken kommer. Ellers så kan du jo prøve, så langt det er mulig, å "kuppe" brukere som ikke røyker for å gå ut på tur eller lignende. Slik du har unnskyldning til å ikke ta røykere med ut..."Jeg var nettopp ute med x, har noen andre mulighet å gå ut nå? Jeg har litt jeg må få gjort". Du kan også forsøke på påta deg litt ekstra oppgaver, som er overkommelig selvsagt, som ikke handler om å gå ut med noen. Slik du er litt mer opptatt enn vanlig. Vær litt våken og prøv å få med deg om noen trenger hjelp inne til noe, om du kan bistå andre i sine oppgaver o.l. Om du er ny så kan du jo kanskje be om litt ekstra opplæring på oppgaver som foregår inne. 
Om ikke dette fungerer så synes jeg du bør snakke med arbeidsgiver. Kanksje arbeidsgiver kan være med på å legge til rette og har forslag for løsning uten at du behøver å si noe til kollegaer. Kanskje det er andre oppgaver du kan settes til. Finnes sikkert oppgaver som ikke direkte røper at du må ha den type oppgave fordi du er gravid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å droppe denne diskusjonen nå? Du har sagt din mening nå og det har den andre og,

Hva med å holde seg til saken, Hva TS spør om.

Anonymkode: 204b9...92f

jeg er da aldeles innenfor deg TS spør om. Utendørs/innendørs potatos/potaitos... Mine innlegg er rett i hjertet av hva TS spør om nemlig påtvunget passiv røyking og graviditet.

Anonymkode: 3b49e...bfe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du må også flytte ut av byen om du bor i en . Farlig trafikkstøv og eksos ! 

Anonymkode: 53e55...a29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du er hysterisk. Som andre sier, still deg slik at du ikke puster inn røyken direkte. Uansett er det bare ti år siden folk hadde barselgrupper på cafeer der folk røyket, det ER virkelig ikke så farlig med litt passiv røyk av og til (å bo i et hjem der det røykes, blir noe annet - da blir man konstant eksponert, og det er dette som skal unngås). 

Anonymkode: 96715...d5b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal komme til å slite. Tenk på alt annet farlig som du ikke får gjort noe med med mindre du flytter langt inn på vidda.

Dette er hysteri.

Anonymkode: 1aa7a...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow... Dette er IKKE å være hysterisk. Ikke bare er det passiv røyking men det er også ubehagelig å puste inn den enkle røyken.

Dette bør vel tilrettelegges på lik linje med andre forhold i en graviditet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Dette er IKKE å være hysterisk. Ikke bare er det passiv røyking men det er også ubehagelig å puste inn den enkle røyken.

Dette bør vel tilrettelegges på lik linje med andre forhold i en graviditet. 

Hun vil jo ikke fortelle arbeidsgiver at hun er gravid!

Anonymkode: 204b9...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare le. Norgesmesterskap i å dømme folk her ser jeg :) . Å si at noen er hysteriske bare fordi de spør etter tips. Haha, ingen plasser har ts sagt at hun absolutt ikke kan være med ut. Hun spør bare etter tips for å få i seg minst mulig røyk eller etter tips til å slippe å være med ut. Synes ts skal lese hva luckiness har skrevet, der var det bra tips :)

Skjærp dere! Dere er ikke noe vennelige, og dere får tenke litt på hvordan en annen person har det når dere svarer slik. Hvis vi ikke har noe fint å si kan me holde kjeft. Sant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...