Gå til innhold

biologi 1


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er det matte i biologi1? vurderer å velge det som valgfag i 2 vgs, men er sykt dårlig i matte. Har 3 i pmatte, men jeg er veldig interessert i dyr og insekter osv..

Anonymkode: 3bc91...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde både biologi1 og 2 på vgs, hadde 3 i p1 og 4 i p2 matte og kan bekrefte at det er minimalt med matte i biologi1 og med din mattekarakter skal du nok klare deg fint med biologi 1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite matte i biologi 1 og 2. Burde gå helt fint. 

Hadde biologi i to år og synes det var det morsomste faget på vgs. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde biologi 1 i fjor, og biologi 2 i år. Er det mest spennende faget jeg har hatt, og vi lærer utrolig mye. Vil absolutt anbefale faget :)  Det er absolutt ingen matte i faget, så det er ikke noe å bekymre seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde Bio1 i gjor og det er nesten bare et puggefag. Ikke noe matte i det hele tatt.

Anonymkode: 0314e...97e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var 3-4 elev på vgs. helt til jeg tok bio 1 i vg3. det åpnet øyene mine, og jeg synes det var virkelig spennende. 

nå studerer jeg fysikk,kjemi og biologi på universitet.:) med toppkarakter

og nei: ingen matte. 

bio1 går mye på planter-økosystemet osv, cellers oppbygging og kroppen generelt. kroppens systemer. 

Endret av Hvem er dette?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Jeg tok biologi 1 som privatist i fjor uten noen realfagsundervisning fra før. Kjøpte ikke boka engang, hørte bare på lydboka som bios på nettet mens jeg gjorde andre ting et par uker før eksamen og fikk da toppkarakter :P personlig synes jeg det var et lett fag :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...