Gå til innhold

Spiller høyde noen rolle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lav, bare 155 cm. Har enkelte ganger opplevd å ikke bli tatt på alvor, og føler faktisk at høyden noen ganger har vært årsaken til at noen menn er uinteressert i et seriøst forhold. Og at petite er mer spennende for en natt liksom.

Men det er sikkert verre for menn å være veldig lave. Selv er jeg ikke så nøye på det, men synes høye menn er ekstra flotte;)

Anonymkode: 4c473...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden gir meg selvtillit !!! For en boost! Legger meg med god samvittighet!!! 

Anonymkode: 0cdf7...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, med mindre vedkommende er dverg. Hadde blitt litt for store forskjeller tatt i betraktning at jeg er ganske høy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en tendens til å bli tiltrukket av høye jenter (1.75+), men det er ikke noe jeg aktivt søker etter. Er relativt høy selv, så kanskje 1.55 hadde blitt litt lavt...Eller, nei. Jeg vet ikke. Andre kriterier som er viktigere for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største delen av meg mener ja, alltid drømt om en mann som er minst 10 cm høyere..

men så skjedde det noe....

jeg matcha med en fyr på tinder og utifra utseende hans antok jeg at han var +/- 1.75 det hadde jeg veldig rett i, han er ikkje mange cm høyere enn meg, men jeg kunne aldri valgt han bort nå pga høyden. 

Hadde det derimot vært en velutfylt dating profil. Hvor det stod 165-170 hadde jeg ikke svart han en gang, desverre! 

Anonymkode: 78e57...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsipielt sett så burde ikke høyde bety så mye, men jeg har aldri blitt tiltrukket av en kvinne som er like høy eller høyere enn meg selv. Jeg er 178 cm, hvilket vel er rett under gjennomsnittet her til lands, så det skal også sies at brorparten av kvinnene jeg har møtt i livet er lavere enn meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er petite av meg og tiltrekkes bare av menn over 180. Når jeg tenker over det har faktisk alle eksene mine og menn jeg har datet vært over den høyden :)

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden høyden er noe man ikke kan gjøre noe med så regner jeg da med at det er helt greit å si at jeg ikke vil ha feite damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden høyden er noe man ikke kan gjøre noe med så regner jeg da med at det er helt greit å si at jeg ikke vil ha feite damer?

Selvsagt. Du er ikke forpliktet til å være tiltrukket av noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, høyde er noe av det viktigste jeg ser etter i en mann. Og ikke kom og si at det er overfladisk, som å være opptatt av puppestørrelse osv. Pupper er noe seksuelt. 

Anonymkode: 61166...8ba

Og hva er høyde da?

Jenters evne til å rasjonalisere sin egen oppførsel slutter aldri å forundre meg. 

Anonymkode: 36291...97a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at prinsessene her holder helt kjeft når menn lister opp sine preferanser.

Dere skjønner at det går begge veier, ikke sant små prinsesser?

 

Anonymkode: 36291...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at prinsessene her holder helt kjeft når menn lister opp sine preferanser.

Dere skjønner at det går begge veier, ikke sant små prinsesser?

 

Anonymkode: 36291...97a

Hvorfor det? Det er jo ikke noe urimelig å ha andre preferanser angående seg selv enn de man er tiltrukket av. Noe annet blir som å si at det er hyklersk å like penger selv om man ikke jobber 24/7. Kompromisser på dette oppstår av nødvendighet, ikke fordi man søker rettferdighet og kosmisk balanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor det? Det er jo ikke noe urimelig å ha andre preferanser angående seg selv enn de man er tiltrukket av. Noe annet blir som å si at det er hyklersk å like penger selv om man ikke jobber 24/7. Kompromisser på dette oppstår av nødvendighet, ikke fordi man søker rettferdighet og kosmisk balanse.

Du skjønte ikke poenget. Poenget mitt var at jenter ikke har problemer med å krav og preferanser i øst og vest når seg gjelder menn, men hvis menn stiller krav eller har preferanser når det gjelder jenter så går de helt berserk. 

Anonymkode: 36291...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønte ikke poenget. Poenget mitt var at jenter ikke har problemer med å krav og preferanser i øst og vest når seg gjelder menn, men hvis menn stiller krav eller har preferanser når det gjelder jenter så går de helt berserk. 

Anonymkode: 36291...97a

Det er jo helt greit å kritisere andres preferanser. At jeg kan si preferansene dine er tullete, urimelige og gjør at jeg ikke vil ta i deg med ildtang er ikke det samme som å ta dem fra deg. Det er heller ikke gitt at det er de samme menneskene som, eh, prefererer i én tråd som kritiserer i en annen. Men klart, det finnes hyklere. De lever ofte under dekke av å være tradisjonelle og romantiske, gjerne opptatt av kjønnsroller. Tråder som har med f.eks. økonomi å gjøre tiltrekker en del av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man trygg på seg selv aksepterer man vel at man ikke alltid kan møte andre mennesker sine kriterier? Jeg tiltrekkes utelukkende av høye menn (180-195) da jeg selv er ganske høy. 

Anonymkode: 5cc53...bf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er bare fordi jeg selv er så høy (178), og vil helst ikke ha noen lavere enn meg. Et par cm kan gå, men helst en over

Anonymkode: 0ca7a...fcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...