Gå til innhold

Fontex - mareritt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter at jeg begynte med 20 mg fontex igjen for noen måneder siden, har jeg fått så himla mye mareritt. Først døde ungene til katten min, så måtte jeg drepe min egen bror, så døde mamma to ganger, så var jeg der en bombe gikk av, og i natt ble jeg voldtatt non stop til jeg heldigvis våknet klokken seks. Jeg orker ikke å sove mer, er det noen som har noen råd? :( Har veldig lite lyst til å eksperimentere med andre medisiner, da jeg misliker antipdep veldig fra før.

Anonymkode: c9d91...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter at jeg begynte med 20 mg fontex igjen for noen måneder siden, har jeg fått så himla mye mareritt. Først døde ungene til katten min, så måtte jeg drepe min egen bror, så døde mamma to ganger, så var jeg der en bombe gikk av, og i natt ble jeg voldtatt non stop til jeg heldigvis våknet klokken seks. Jeg orker ikke å sove mer, er det noen som har noen råd? :( Har veldig lite lyst til å eksperimentere med andre medisiner, da jeg misliker antipdep veldig fra før.

Anonymkode: c9d91...67b

Et generelt råd for å mest mulig unngå mareritt eller drømmer kan jo være å ikke legge seg for tidlig, heller legge seg sent, iogmed at man ofte drømmer mer når man legger seg tidlig.

 

ellers så er det vel en bivirkning som slutter etter 1 uke.. jeg går på den samme og har ikke det

Anonymkode: 58acc...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...