Gå til innhold

slett


xxbambi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Holititten

Jeg har hørt 1 til 2 år før det endelige resulatet vises. Så smør deg med tålmodighet, er jo ingenting å gjøre med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste plastikkirurger gir det omlag ett år til man ser det endelige resultatet. Grad av hevelse etter operasjonen går på type operasjon og individforskjeller. Det er vel slik at 90% av hevelsen vanligvis går over i løpet av de første ukene, og dermed forsvinner den lille prosenten i løpet av de første 12 månedene. Det er dermed riktig at kirurgen sier at det endelige resultatet er tydelig etter seks måneder. 

For min del forsvant det meste av hevelsen etter to uker. Etter de første månedene kunne jeg se det "endelige" resultatet. Det var fortsatt noe hovent gjennom de første 12 månedene, særlig i nesetuppen, men endringene etter de første månedene var ikke betydelige. Nesetippen har muligens droppet litt, men det er ikke en synlig forskjell. 

Jeg er litt usikker på hva du tenker på. Er nesen så hoven at du forventer at den skal endre seg betydelig selv om det har gått seks måneder? Eller er du bekymret for at den ikke skal endre seg noe mer da du ikke er helt fornøyd med resultatet? 

Anonymkode: 64e07...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt 1 til 2 år før det endelige resulatet vises. Så smør deg med tålmodighet, er jo ingenting å gjøre med det :)

I avtalen min inngikk det en ny kostnadsfri operasjon dersom jeg ikke var fornøyd. Det forutsetter da at det har gått et visst antall måneder. Selv var jeg fornøyd med resultatet, så jeg har ikke gått noe særlig inn på avtalen når det gjelder dette. Det er viktig å være tålmodig, men det er nok også lurt å sette seg litt inn i avtalen og se om man har noen muligheter dersom man ikke er fornøyd med det endelige resultatet. Etter seks måneder vil det ikke være særlig store forandringer selv om det endelige resultatet er å se etter rundt 12 måneder. 

Anonymkode: 64e07...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...