Gå til innhold

Hvorfor tar så mange jenter dårlige valg når det gjelder menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Minesveiper

Ja, ja, jeg vil fremdeles påstå at det eneste som interesserer en kvinne med smak er en manns talent.

Mhm, godt poeng. Jeg husker en venninne ble ganske betatt av en trommeslager. Når jeg spurte henne om hvorfor så svarte hun: Han er bare så sykt rå i det han gjør, og det tenner meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mhm, godt poeng. Jeg husker en venninne ble ganske betatt av en trommeslager. Når jeg spurte henne om hvorfor så svarte hun: Han er bare så sykt rå i det han gjør, og det tenner meg.

Der ser du. Trommeslageren i ManoWar er visst nok den musikeren med flest groupies pr i dag. De har en hel buss med på turne med hans groupies og det teite her er at fyren er feminist og kjempesnill med kvinner (sladder fra en kamerat av meg som spiller bass i et kjent norsk metal schlager band). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tittelen sier vel alt? 

Hvorfor roter så mange jenter seg bort i playere og drittsekker gang på gang, når de sier at de vil ha en snill og trofast fyr? Hvorfor går disse jentene konsekvent etter menn som de sier de ikke vil ha?

Anonymkode: 295a6...a6e

Av samme grunn som at menn gjør det samme.

Man går inn med utgangspunktet i at man skal være snill og hjelpsom i håp om å få noe positivt tilbake, samt å endre den andre til å få det bedre. Det er den andres ansvar å ta seg av egne problemer og til å sørge for en positiv endring.

Dette bør ikke være grunnlaget for et forhold.

Mangel på grensesetting kan være en annen årsak. Man lar andre tråkke over ens egne grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har falt for har hatt noen fellesnevnere. De har satt meg først, de har behandlet meg bra, de var snille og omtenksomme. Ingen av de var klassens klovn. Begge var rolige jordnære gutter som har vokst opp litt utenfor byen.
Høres bra ut ikke sant??

Helt til en dag når bryteren ble skrudd på eller av så dukker det opp en ny personlig. Hensynsløs, kontrollerende, voldelig, sjalu, etc. Men i ny og ne får man frem den mannen jeg falt for.Og da har jeg tenkt at bare jeg er flinkere og bedre på alt akkurat som jeg var den dagen jeg fikk se mannen jeg falt for igjen. Så blir alt bra. Men å gå sånn på tå og hev å jobbe for å få glimt av han var såpass slitsomt. Og han siste var flink til å skru på sjarmen de tidene jeg hadde lyst til å dra. Og flink til å tråkke på selvtillit når den begynte å bli god. Så plutselig hadde det gått noen måneder til noen år før man egentlig kom seg unna. Først da oppdager man hva man har vært borti.

Nå derimot, med års læring av slike så stikker jeg med det minste tegn til feil eller noe. Sikkert feil det og..

Er det virkelig så mye galt med oss som har falt for feil fyr??  De var jo ikke sånn i starten.

Anonymkode: 5b201...14a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De jeg har falt for har hatt noen fellesnevnere. De har satt meg først, de har behandlet meg bra, de var snille og omtenksomme. Ingen av de var klassens klovn. Begge var rolige jordnære gutter som har vokst opp litt utenfor byen.
Høres bra ut ikke sant??

Helt til en dag når bryteren ble skrudd på eller av så dukker det opp en ny personlig. Hensynsløs, kontrollerende, voldelig, sjalu, etc. Men i ny og ne får man frem den mannen jeg falt for.Og da har jeg tenkt at bare jeg er flinkere og bedre på alt akkurat som jeg var den dagen jeg fikk se mannen jeg falt for igjen. Så blir alt bra. Men å gå sånn på tå og hev å jobbe for å få glimt av han var såpass slitsomt. Og han siste var flink til å skru på sjarmen de tidene jeg hadde lyst til å dra. Og flink til å tråkke på selvtillit når den begynte å bli god. Så plutselig hadde det gått noen måneder til noen år før man egentlig kom seg unna. Først da oppdager man hva man har vært borti.

Nå derimot, med års læring av slike så stikker jeg med det minste tegn til feil eller noe. Sikkert feil det og..

Er det virkelig så mye galt med oss som har falt for feil fyr??  De var jo ikke sånn i starten.

Anonymkode: 5b201...14a

Ingen viser sine dårlige sider  starten. Alle vil vise seg fra sin beste side. Det er DET du skal lære deg å ikke la deg lure av. Kontra å bassere om noen er rett eller ikke ut i fra hvilke behov de dekker hos deg - se heller litt videre på hvem de er som en totalpakke. Altså hvordan er forholdet med ekser? Hvordan er forholdet med familie og venner? Hvordan trives han på jobb? Hvilke verdien har han? Hva tenker han om verden? 

Dette er det du har ansett som viktig: "De har satt meg først, de har behandlet meg bra, de var snille og omtenksomme. " Det handlet om deg og ikke om dem - og da er du i faresonen for å la deg lure av illusjoner og det du tror kontra det du vet. Så går du hele tiden og blir værende fordi han noen ganger dekker det behovet du har for å bli sett og tatt vare på.

Når du ser verdien i deg selv og ikke trenger ett annet menneske for å føle deg bra, så er du bedre egnet til å vurdere en fyr som potensiell kjæreste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ingen viser sine dårlige sider  starten. Alle vil vise seg fra sin beste side. Det er DET du skal lære deg å ikke la deg lure av. Kontra å bassere om noen er rett eller ikke ut i fra hvilke behov de dekker hos deg - se heller litt videre på hvem de er som en totalpakke. Altså hvordan er forholdet med ekser? Hvordan er forholdet med familie og venner? Hvordan trives han på jobb? Hvilke verdien har han? Hva tenker han om verden? 

Dette er det du har ansett som viktig: "De har satt meg først, de har behandlet meg bra, de var snille og omtenksomme. " Det handlet om deg og ikke om dem - og da er du i faresonen for å la deg lure av illusjoner og det du tror kontra det du vet. Så går du hele tiden og blir værende fordi han noen ganger dekker det behovet du har for å bli sett og tatt vare på.

Når du ser verdien i deg selv og ikke trenger ett annet menneske for å føle deg bra, så er du bedre egnet til å vurdere en fyr som potensiell kjæreste!

Utfordringen i forhold til dette er jo at det finnes noen mennesker som også kan virke som helt normale, oppegående og eventuelt populære mennesker sett med andres øyne, men som kun oppfører seg dårlig mot partneren eller mot andre enkeltmennesker. Dette er da typisk mennesker med psykopatiske trekk eller fullblods psykopater. 

Anonymkode: 6fceb...242

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utfordringen i forhold til dette er jo at det finnes noen mennesker som også kan virke som helt normale, oppegående og eventuelt populære mennesker sett med andres øyne, men som kun oppfører seg dårlig mot partneren eller mot andre enkeltmennesker. Dette er da typisk mennesker med psykopatiske trekk eller fullblods psykopater. 

Anonymkode: 6fceb...242

Absolutt, men hvorfor fokusere på de få som er unntakene kontra å bare se løsningen på det generelle problemet? Hvor kvinner slutter å fokusere på hva de får av bekreftelser og følelser der og da, men tenker litt lengre enn nesa si så vil de slippe alle disse tårene som oppstår når illusjonen deres sprekker..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ingen viser sine dårlige sider  starten. Alle vil vise seg fra sin beste side. Det er DET du skal lære deg å ikke la deg lure av. Kontra å bassere om noen er rett eller ikke ut i fra hvilke behov de dekker hos deg - se heller litt videre på hvem de er som en totalpakke. Altså hvordan er forholdet med ekser? Hvordan er forholdet med familie og venner? Hvordan trives han på jobb? Hvilke verdien har han? Hva tenker han om verden? 

Dette er det du har ansett som viktig: "De har satt meg først, de har behandlet meg bra, de var snille og omtenksomme. " Det handlet om deg og ikke om dem - og da er du i faresonen for å la deg lure av illusjoner og det du tror kontra det du vet. Så går du hele tiden og blir værende fordi han noen ganger dekker det behovet du har for å bli sett og tatt vare på.

Når du ser verdien i deg selv og ikke trenger ett annet menneske for å føle deg bra, så er du bedre egnet til å vurdere en fyr som potensiell kjæreste!

Utfordringen i forhold til dette er jo at det finnes noen mennesker som også kan virke som helt normale, oppegående og eventuelt populære mennesker sett med andres øyne, men som kun oppfører seg dårlig mot partneren eller mot andre enkeltmennesker. Dette er da typisk mennesker med psykopatiske trekk eller fullblods psykopater. 

Anonymkode: 6fceb...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tittelen sier vel alt? 

Hvorfor roter så mange jenter seg bort i playere og drittsekker gang på gang, når de sier at de vil ha en snill og trofast fyr? Hvorfor går disse jentene konsekvent etter menn som de sier de ikke vil ha?

Anonymkode: 295a6...a6e

Hvofor finnes det så mange drittsekker som liker å lure kvinner? Kan ikke disse idiotene slutte å være idioter og behandle kvinner med respekt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvofor finnes det så mange drittsekker som liker å lure kvinner? Kan ikke disse idiotene slutte å være idioter og behandle kvinner med respekt? 

Det som virker vanskelig for deg er å respektere kvinner for deres eget valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvofor finnes det så mange drittsekker som liker å lure kvinner? Kan ikke disse idiotene slutte å være idioter og behandle kvinner med respekt? 

Det kommer man jo ingen vei med, så hvorfor skal de det?

Anonymkode: 295a6...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir som å spørre om hva som kom først av høna eller egget.
Sjeldent kan man vite at en mann er drittsekk på forhånd, men det viser seg en tendens at mange av de mennene som er mest selvsikre og åpne mot kvinner og på å sjekke de opp, også har et litt for stort ego (ofte fordi de er gode i senga, men på innsiden usikre gutter som er redde for forpliktelse) som fører til at de skal hevde seg på andre områder i en relasjon , og det merker man jo ikke før relasjonen har vart litt.

Utenforstående oppfatter disse mennene som noen som har vært drittsekker fra starten av, ala. rote med en annen foran ansiktet på dama, prøve å gjøre dama sjalu på groteske måter fordi hun har chattet med en klassekamerat, og gi faen i henne - men den lille gruppa menn som er sånn er det jo ingen damer som vil holde på.
Det er viktig at vi kvinner setter en standard for oss selv og oss sammen som hva som skal være tolererbar oppførsel mot en kvinne, det kommer oss alle godt ut i enden. Mange menn trenger mer "kustus", eller rettere sagt rett og slett mer folkeskikk, så drittsekk oppførsel skal man ikke finne seg i uansett hvor god sexen er eller hvor søt han er når han ikke er drittsekk.

Anonymkode: 9cd48...367

Sånn oppfører da mange jenter seg også. Eller innbiller du deg at alle kvinner er engler som alltid er ute etter forpliktende seriøse relasjoner og aldri utnytter gutter for sex, bekreftelser, penger eller annet?

Tror du det bare er gutter som hevner "seg på dama med sjalu groteske måter?" , isåfall så lever du under en stein. For her på KG kommer det ofte hevn historier på løpende bånd om hva jenter gjør med mannfolka sine når de er sjalu. Da er det både straff, psykisk terror og ofte også vold i form av bitchslaps. 

Det du beskriver er et menneskeproblem , ikke et kjønnsproblem. Syntes det er trist at man skal være så ideologisk blendet at man ser på det motsatte kjønn som grusomme monstre mens eget kjønn er engler. Sånn er ikke den virkelige verden! 

Det er ikke bare menn som trenger mer folkeskikk og "kustus" som du kaller det, det trenger faktisk også haugevis av damer! Du høres ut som en vaskekte mannehater der du sitter å sprer denne nedlatende dømmende og fordomsfulle propagandaen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvofor finnes det så mange drittsekker som liker å lure kvinner? Kan ikke disse idiotene slutte å være idioter og behandle kvinner med respekt? 

Hvorfor finnes det så mange drittsekker som liker å lure menn da? Kan ikke disse idiotene slutte å være idioter å behandle menn med respekt?

Jeg tror ikke helt du er klar over hvor mange jenter som bruker menn for penger å manipulerer de til å gi ifra seg store summer og gaver i håp om at det skal bli noe seriøst. 

Og hvor mange ganger er det ikke damer har kommet bort til meg på byen å nærmest forlangt at jeg skal kjøpe drinker til de? Vilt fremmede jenter som kommer bort til meg å sier "kjøp en drink til meg" som en slags kommando og jeg svarer "hvorfor i alle dager skal jeg det? kjenner jeg deg? så frekt. gå bort" så får jeg slengt dritt etter meg mens de hopper videre til et nytt mannlig offer som de skal utnytte for penger. 

så det er ikke bare menn som er drittsekker skjønner du, er et hav av frekke utnyttende og manipulerende damer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer man jo ingen vei med, så hvorfor skal de det?

Anonymkode: 295a6...a6e

Hvor vil de med den form for barnslig mentalitet? Behandler disse mentalt utfordrende hannkattene sine mødre og søsken slik? Lyver de og manipulerer de sine døtre også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da flust av menn og som stadig vekger feil damer

Jeg er en mann som åpent og ærlig innrømmer at jeg er veldig lettlurt når det kommer til forelskelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor vil de med den form for barnslig mentalitet? Behandler disse mentalt utfordrende hannkattene sine mødre og søsken slik? Lyver de og manipulerer de sine døtre også? 

De vil ha sex så klart. Det vil man ikke med mødre, søsken og barn. Så kan du forklare hvorfor kvinner er så glade i drittsekker? 

Anonymkode: 295a6...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da flust av menn og som stadig vekger feil damer

Nei, ikke i samme grad. Uansett blir det ikke det samme, da menn flest ikke kan velge og vrake i kvinner. 

Anonymkode: 295a6...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil ha sex så klart. Det vil man ikke med mødre, søsken og barn. Så kan du forklare hvorfor kvinner er så glade i drittsekker? 

Anonymkode: 295a6...a6e

Det har jeg allerede forklart deg. De blir ført bak lyset av drittsekker som ikke hvem de er før de har fått pult.

Du skjønner altså ikke at dette går på manglende respekt? Om de er snille med sine kvinnelige familiemedlemmer, kan de også behandle andre  kvinner med respekt! Så fortell meg heller hvorfor enkelte menn er så primitive og mentalt tilbakestående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i samme grad. Uansett blir det ikke det samme, da menn flest ikke kan velge og vrake i kvinner. 

Anonymkode: 295a6...a6e

Kan skjønne at det blir det samme. Selvinnsikten din ringte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...