Gå til innhold

og han mener jeg er komplisert.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt en venn/fuckfriend i 2 års tid nå. Og jeg ser seriøst ut som et spørsmålstegn nå. Han vil ha et kjæresteforhold, men ikke være kjærester. Han vil at jeg skal sove hos han, han vil være sammen uten sex, han vil finne på ting, han spurte til og med om vi skulle få oss en fritidshobby vi kunne drive med sammen. Jeg fikk jo følelser omsider, og da ble han kald og avvisende. Så var det bare sex i en mnds tid, men så ville han ha resten også; sove sammen, filmkvelder, reiser etc. 
Han herset litt rundt med meg, uten at jeg tror han forsto det selv. Jeg sa at jeg ikke vil holde på på den måten, fordi jeg blir forvirret. Ga han et valg, kun venner eller kun sex. Han ville ha begge deler. Han kunne lett bryte avtaler, men igjen forventet han nesten at jeg sto klar til å finne på noe med han når han hadde tid. Det tok han noen runder å finne ut at jeg ikke er en som føyer meg etter andre på den måten. Blir jeg avlyst og avvist gidder jeg ikke stå klar når han kan. Til slutt sa jeg at nok er nok, og han gråt når jeg gikk etter 5 timers diskusjon. Han kalte meg drama og komplisert. Har ikke snakket med han på 5 uker ca, og nå fikk jeg melding om jeg vil møtes for en kaffe. 

Jeg er av den oppfatning at når man blander vennskap og sex, så blir det følelser. Man kan ikke tilbringe så mye tid med en person utenom sengen også, uten å bli knyttet. Jeg trodde det lå noe bak det, og ble selvfølgelig forelsket. Og dette skremte livet av han, fordi han ikke ville ha et forhold. Men hva vil han da? Være kjærester når han har tid og lyst, men gi en fin faen i mine følelser? Eller ligger det mer bak dette? Jeg vet han er livredd for nytt forhold pga eksen ikke gjorde livet hans så veldig enkelt, men jeg er ikke eksen hans. Og selvfølgelig blir jeg jente-komplisert når jeg blir emosjonelt kastet frem og tilbake. :dry:

Anonymkode: 95232...9e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er faren ved en FF ja. Føleleser kommer gjerne når man oppfører seg som kjærester. Jeg endte med å gifte meg med min FF. Men det var bare såvidt han ikke ble skremt avgårde. Håper det ordner seg for deg. At dere enten finner ut av det, eller at du får orden i følelesene dine.

Jeg syntes ikke du er unødvendig komplisert =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ha pose og sekk, alle fordelene med en kjæreste, men ingen forpliktelser fordi han ser ikke på deg som den dama han vil representere som sin kjæreste/kone i fremtiden. Finn selvverdien din og innse at du som kvinne er verdig et kjæreste/kone stempel og mange menn ville nok ofret mye for å få deg som det. Menn skal trollbinde og overvinne damen, ikke utnytte og forvirre henne. Dropp han.

Anonymkode: d7deb...a3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en venn/fuckfriend i 2 års tid nå. Og jeg ser seriøst ut som et spørsmålstegn nå. Han vil ha et kjæresteforhold, men ikke være kjærester. Han vil at jeg skal sove hos han, han vil være sammen uten sex, han vil finne på ting, han spurte til og med om vi skulle få oss en fritidshobby vi kunne drive med sammen. Jeg fikk jo følelser omsider, og da ble han kald og avvisende. Så var det bare sex i en mnds tid, men så ville han ha resten også; sove sammen, filmkvelder, reiser etc. 
Han herset litt rundt med meg, uten at jeg tror han forsto det selv. Jeg sa at jeg ikke vil holde på på den måten, fordi jeg blir forvirret. Ga han et valg, kun venner eller kun sex. Han ville ha begge deler. Han kunne lett bryte avtaler, men igjen forventet han nesten at jeg sto klar til å finne på noe med han når han hadde tid. Det tok han noen runder å finne ut at jeg ikke er en som føyer meg etter andre på den måten. Blir jeg avlyst og avvist gidder jeg ikke stå klar når han kan. Til slutt sa jeg at nok er nok, og han gråt når jeg gikk etter 5 timers diskusjon. Han kalte meg drama og komplisert. Har ikke snakket med han på 5 uker ca, og nå fikk jeg melding om jeg vil møtes for en kaffe. 

Jeg er av den oppfatning at når man blander vennskap og sex, så blir det følelser. Man kan ikke tilbringe så mye tid med en person utenom sengen også, uten å bli knyttet. Jeg trodde det lå noe bak det, og ble selvfølgelig forelsket. Og dette skremte livet av han, fordi han ikke ville ha et forhold. Men hva vil han da? Være kjærester når han har tid og lyst, men gi en fin faen i mine følelser? Eller ligger det mer bak dette? Jeg vet han er livredd for nytt forhold pga eksen ikke gjorde livet hans så veldig enkelt, men jeg er ikke eksen hans. Og selvfølgelig blir jeg jente-komplisert når jeg blir emosjonelt kastet frem og tilbake. :dry:

Anonymkode: 95232...9e2

hvorfor er han komplisert? jeg skjønner utmerket godt hva han vil og jeg kjenner han ikke en gang

Anonymkode: 28734...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er han komplisert? jeg skjønner utmerket godt hva han vil og jeg kjenner han ikke en gang

Anonymkode: 28734...f9a

Hehe. Dette. Han vil jo bare ha alle fordelene ved et forhold, uten noen av forpliktelsene. Det er fullstendig normalt at folk vil ha i pose og sekk - det er derfor vi har et uttrykk for det - "i pose og sekk". Han vil ikke ha noe ansvar for dine følelser, det er jo derfor han unngår et forhold. 

 

"Jeg er av den oppfatning at når man blander vennskap og sex, så blir det følelser"

Dette er tilfelle for deg, det gjør det ikke til en universell sannhet. Det er ikke tilfelle for denne fyren. Så det spiller egentlig ingen rolle hva du mener "burde" være tilfelle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig i at vennskap og sex nødvendigvis vil føre til følelser.

Jeg tilbrakte mye tid med en fyr over en lang periode. Visste fra starten at vi aldri ville fungert som kjærester. Ulikhetene våre var ikke noe som kom i veien for vennskap og sexen var bra osv.. Jeg droppa hele greia da det kom frem at han ønsket et forhold.

For min del var det masse kos, og jeg ble jo litt knyttet til han, men følelser og ønske om forhold var ikke tilstede.

Han ser ut til å ha deg rundt lillefingeren. Du kan vise selvrespekt og stikke!

Anonymkode: 6703b...b49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en venn/fuckfriend i 2 års tid nå. Og jeg ser seriøst ut som et spørsmålstegn nå. Han vil ha et kjæresteforhold, men ikke være kjærester. Han vil at jeg skal sove hos han, han vil være sammen uten sex, han vil finne på ting, han spurte til og med om vi skulle få oss en fritidshobby vi kunne drive med sammen. Jeg fikk jo følelser omsider, og da ble han kald og avvisende. Så var det bare sex i en mnds tid, men så ville han ha resten også; sove sammen, filmkvelder, reiser etc. 
Han herset litt rundt med meg, uten at jeg tror han forsto det selv. Jeg sa at jeg ikke vil holde på på den måten, fordi jeg blir forvirret. Ga han et valg, kun venner eller kun sex. Han ville ha begge deler. Han kunne lett bryte avtaler, men igjen forventet han nesten at jeg sto klar til å finne på noe med han når han hadde tid. Det tok han noen runder å finne ut at jeg ikke er en som føyer meg etter andre på den måten. Blir jeg avlyst og avvist gidder jeg ikke stå klar når han kan. Til slutt sa jeg at nok er nok, og han gråt når jeg gikk etter 5 timers diskusjon. Han kalte meg drama og komplisert. Har ikke snakket med han på 5 uker ca, og nå fikk jeg melding om jeg vil møtes for en kaffe. 

Jeg er av den oppfatning at når man blander vennskap og sex, så blir det følelser. Man kan ikke tilbringe så mye tid med en person utenom sengen også, uten å bli knyttet. Jeg trodde det lå noe bak det, og ble selvfølgelig forelsket. Og dette skremte livet av han, fordi han ikke ville ha et forhold. Men hva vil han da? Være kjærester når han har tid og lyst, men gi en fin faen i mine følelser? Eller ligger det mer bak dette? Jeg vet han er livredd for nytt forhold pga eksen ikke gjorde livet hans så veldig enkelt, men jeg er ikke eksen hans. Og selvfølgelig blir jeg jente-komplisert når jeg blir emosjonelt kastet frem og tilbake. :dry:

Anonymkode: 95232...9e2

Faren med å ha en fuckfriends er følelser! Iallefall for meg. Jeg har en fuckfriends før der jeg klarte å holde borte følelsene. Helt utrolig at jeg klarte det.... Men jeg klarte det selv om jeg synes at han var kjempesøt.... 

Hvis de skal bare komme å gå når de vil, så ville jeg  ha kuttet det helt. De skal føye seg etter deg og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...