Gå til innhold

Din favorittshampo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken sjampo er din favoritt, og hva slags hårtype har du? 

Jeg har normalt hår, men som blir litt fort fett. Trenger forslag til nye sjampoer jeg kan teste :) 

Anonymkode: 6d909...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker denne: Agadir Argan Oil Daily Moisturizing Shampoo + balsamen i samme serien.

Når jeg bruker denne shampoen så føles håret som silke etter vask, med en fantastisk duft. Herlig!

 

Mitt hår er fint og tynt, røyter mye! Og blir fort fettete.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at einerlåg shampo er bra. Bruker en importert gresk selv, vet ikke hvorfor, kanskje sykt å importere alt mulig ferskvare, men jaja. Sånn er det blitt. Jeg er vokst opp med å tenke supply and demand, man blir sykt sliten av det. Andre folk spør seg jo ikke om de fortjener å spise, de bare spiser. Mulig dette er ettervirkninger av å være forsøkt utryddet. Jeg vet ikke.

Anonymkode: 7a322...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pureology Hydrate - beste serien noensinne. Mitt tørre slitte hår er blitt glansfullt og mykt. Jeg sverger til denne serien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest økonomifrue

Har tjukt og langt hår med litt fall i.

Bruker stort sett Redken All soft shampoo og balsam. 

Er håret vanskelig, tendens til fett (på denne tiden av året) så bruker jeg Wella sp scalp relief shampoo og samme balsam som over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biosilk. Eneste shampo som gjør håret tykt, luftig og mykt. Jeg har tykt, bølgete og antydning til brusete hår. 

Anonymkode: 53eba...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå bruker jeg Jersey Bounce fra Lush. Den gjør håret lett og luftig.

Anonymkode: 0ea7f...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av denne tråden har jeg nå bestilt agadir argan oil sjampo og balsam 😂

Er det på grunn av MEG?? :bolledeig::danse:

 

Hihi, uansett. Jeg bruker blivakker sin nettside. Installerer du kickback får du rabatt (eller penger til gode på en kickback-konto), usikker på om det fins flere rabattjenester.

Gled deg til HERLIG duft av håret ditt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica

Er det på grunn av MEG?? :bolledeig::danse:

 

Hihi, uansett. Jeg bruker blivakker sin nettside. Installerer du kickback får du rabatt (eller penger til gode på en kickback-konto), usikker på om det fins flere rabattjenester.

Gled deg til HERLIG duft av håret ditt! :-)

Du reklamerte så godt sa da var jeg solgt 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske tykt halvlangt farget hår som har en tendens til å bli ganske flatt og fett ganske fort. Jeg har i alle år forsøkt mange dyre merker, som jeg handler i England da jeg ofte er der. Ingen av de har vært helt fantastiske, men har bare fortsatt av ren vane. Så prøvde jeg en kokossjampo, som man visstnok får kjøpt på Rusta(!) og håret mitt ble silkemykt, fluffy og fint. Rare greier. Var en venninne sol introduserte meg for den, og den er visstnok kjempebillig:)

Anonymkode: 608b0...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Varierer litt mellom ulike sorter fra LUSH. Nå bruker jeg Daddy-o (lillashampoo) og rehab, rehab syns jeg var litt sterk så den blir ikke gjenkjøp. 

Anonymkode: 96aec...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Goldwell (Dualesenses),Joico (K-pack) og Alterna (Bamboo shooth).Har stripet hår som er litt tørt i tuppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...