Gå til innhold

Stroppeløs BH for store pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøver å finne en god stroppeløs bh som sitter bra hele kvelden uten å måtte hipse den opp hele tiden. Bruker 80E/F. Har sett litt på wonderbra ultimate, og lurer på hvordan denne er i størrelse og passform? Hvor får man kjøpt den? (rekker ikke handle på nett)

Ellers andre gode stroppeløse bher for store pupper? Er så kjipt å kjøpe en dyr bh og så finner man ut etter et par timer at den ikke var så god som den kjentes I butikken..

Anonymkode: ef6e9...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte denne netopp. Anbefaler den ikke. Jeg har to hvite stroppløse BHer, husker ikke merket, men kjøpte de på en dyr undertøysbutikk. Den ene måtte sys inn for å få rett størrelse. Jeg er en 65 G, jeg synes denne wonderbra ultimate var utrolig ubehagelig og puppene ble presset langt opp i halsen. Ikke fint på så store pupper.

Anonymkode: 7d9ae...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Kan du ikke bruke "partypupper"? Sånne som du bare "klistrer" på? Lindex har for store cuper. Funker fint for meg iallefall, på den måten har man også bar rygg og slipper at den sklir ned på ryggen (gjør ofte det når det er uten stropper). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 75H i BH. Har gitt opp stroppløse BH-er for lengst..

Anonymkode: affa2...0f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne partypupper er helt håpløst på meg. Jeg bruker 70E og har wonderbra sin ultimate strapless og multiplunge. Eller så taper jeg brystene med sportstape eller medisinsk tape.

Anonymkode: 9cefa...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Sånne partypupper er helt håpløst på meg. Jeg bruker 70E og har wonderbra sin ultimate strapless og multiplunge. Eller så taper jeg brystene med sportstape eller medisinsk tape.

Anonymkode: 9cefa...c5b

hvordan er egentlig wonderbraen I størrelse? Normal? Har hørt at den kan være litt stram rundt.. finner ikke ut hvor jeg får kjøpt de I butikk så må nok bestille på nett... med mindre du vet hvor man får kjøpt de? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 70E både hos Change og hos Wonderbra. Jeg vet ikke hvor man får tak i det i butikk. Har kjøpt fra Timarco og Nelly. Men hvis du finner en nettbutikk som har gratis frakt og retur, Zalando f.eks. (men usikker på om de har Wonderbra) kan du bare bestille mange størrelser og returnere de du ikke passer.

Anonymkode: 9cefa...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har helt gitt opp stroppeløs selv fungerer ikke, eller sånne man klistrer på som det nevnes her. Blitt til at jeg heller velger plagg hvor jeg kan ha på vanlig bh :P 80E ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ultimate strapless wonderbra. De hadde den ikke i 75H, så jeg bestilte i 75G og håpet på det beste. Det fungerte helt fint. Siden den ikke har stropper, var det uansett litt mindre sjanse for dobbeltpupp. Den var dog veldig liten i omkretsen, noe som ikke er uvanlig med stroppeløse BH-er. For min del ble det så stramt at jeg valgte å bruke en bra extender for å få puste.

Den holder alt på plass og gir et fint løft, men spesielt behagelig synes jeg ikke den er. Selve skålene er komfortable, men båndet rundt synes jeg gnager mot ribbeina, med mindre jeg drar BH-en så langt ned at jeg like gjerne kunne gått uten :P

BH-en gjør jobben sin, gir fin form under klærne, og skal ha et kjempepluss for at den klarer å holde store bryster oppe. Om den brukes noen timer nå og da så kan man fint holde ut ubehaget (det er verst når man bøyer seg), men min erfaring er at dette er en BH man virkelig kjenner at man har på seg, og som man gleder seg til å ta av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ultimate strapless wonderbra. De hadde den ikke i 75H, så jeg bestilte i 75G og håpet på det beste. Det fungerte helt fint. Siden den ikke har stropper, var det uansett litt mindre sjanse for dobbeltpupp. Den var dog veldig liten i omkretsen, noe som ikke er uvanlig med stroppeløse BH-er. For min del ble det så stramt at jeg valgte å bruke en bra extender for å få puste.

Den holder alt på plass og gir et fint løft, men spesielt behagelig synes jeg ikke den er. Selve skålene er komfortable, men båndet rundt synes jeg gnager mot ribbeina, med mindre jeg drar BH-en så langt ned at jeg like gjerne kunne gått uten :P

BH-en gjør jobben sin, gir fin form under klærne, og skal ha et kjempepluss for at den klarer å holde store bryster oppe. Om den brukes noen timer nå og da så kan man fint holde ut ubehaget (det er verst når man bøyer seg), men min erfaring er at dette er en BH man virkelig kjenner at man har på seg, og som man gleder seg til å ta av.

man må lide for skjønnheten, det er nok bare når jeg absolutt må at jeg kommer til å bruke den. (Julebord denne gangen). Har bestilt I 80E hos nelly, så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man må lide for skjønnheten, det er nok bare når jeg absolutt må at jeg kommer til å bruke den. (Julebord denne gangen). Har bestilt I 80E hos nelly, så vi får se :)

80F*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klippet stroppene av en vanlig BH, jeg... Synes sånne stroppeløse lager brede og lave pupper. Funker som bare det med min "hjemmelagde" versjon (bruker 65H). 

Anonymkode: c2895...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klippet stroppene av en vanlig BH, jeg... Synes sånne stroppeløse lager brede og lave pupper. Funker som bare det med min "hjemmelagde" versjon (bruker 65H). 

Anonymkode: c2895...175

har prøvd det Før,  men det går liksom ikkikke med mine pupper.. må ha mer støtte, som jg forhåpentligvis får med wonderbraen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: har fått wonderbraen I 80E I posten idag og den passet perfekt! Satt riktignok ikke så superbehagelig, men det er faktisk verdt det, har aldri kunne gått med stroppeløs før :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: har fått wonderbraen I 80E I posten idag og den passet perfekt! Satt riktignok ikke så superbehagelig, men det er faktisk verdt det, har aldri kunne gått med stroppeløs før :D

Så bra at den passet! Du får se positivt på det: Nå har du to ting å glede deg til. Julebordet, og det å komme hjem igjen, så du kan ta av BH-en :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest incognita

Så bra at den passet! Du får se positivt på det: Nå har du to ting å glede deg til. Julebordet, og det å komme hjem igjen, så du kan ta av BH-en :fnise:

Finnes ikke noe bedre enn det!! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...