Gå til innhold

Spørsmål om e-post


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg stusser litt over en e-post. Skal ikke gå i detalj med mye av innholdet ser ikke ut til å stemme. Det ser ikke ut som den er fra personen den er ment å komme fra ut fra innhold. Den er videre ikke undertegnet med navn. 

Jeg lurte på om noen som kan mye om e-post, nærmere bestemt hotmail, kan hjelpe for å se om dokumentet er forfalsket. Eller redigert.

E-posten er svar på noen e-post utvekslinger. Under nevnte e-post står det: videresendt e-post.

Alle de andre e-post utvekslingene har dette: Subject: Re

Mens nevnte e-post har dette: Emne: Fwd

Jeg vet ikke om opplysningene jeg har gitt kan hjelpe. Jeg lurer nemlig på om vedkommende kan ha videresendt til seg selv, og redigert e-posten.

Anonymkode: 9f320...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig vanskelig å svare på med så få opplysninger om den. Hvis du tar noe av teksten i e-posten, og prøver å google det? Kan det da komme noen søke-resultater som kan hjelpe deg? Og hvis e-posten du har fått har emne Fwd: så er jo det fordi den andre personen har videresendt den til deg. Kanskje du kan spørre den som sendte deg e-posten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det greieste er å kontakte personen som skal ha sendt den og høre om vedkommende faktisk har sendt den.

Anonymkode: 963ca...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig å svare på med så få opplysninger om den. Hvis du tar noe av teksten i e-posten, og prøver å google det? Kan det da komme noen søke-resultater som kan hjelpe deg? Og hvis e-posten du har fått har emne Fwd: så er jo det fordi den andre personen har videresendt den til deg. Kanskje du kan spørre den som sendte deg e-posten?

Den skal være Fwd til en annen med opplysninger som er ukorrekte. 

Anonymkode: 9f320...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det greieste er å kontakte personen som skal ha sendt den og høre om vedkommende faktisk har sendt den.

Anonymkode: 963ca...4b7

Det er nettopp det jeg ikke kan. Jeg kan ikke kontakte den jeg mistenker for å ha forfalsket dette. 

Anonymkode: 9f320...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det greieste er å kontakte personen som skal ha sendt den og høre om vedkommende faktisk har sendt den.

Anonymkode: 963ca...4b7

Beklager. Jeg misforsto. Jeg kontaktet vedkommende. Vedkommende svarte ikke. Vedkommende jobber for personen. 

Anonymkode: 9f320...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...