Gå til innhold

Skremmer det menn..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei det er jo ikke hennes feil at hun er født i jomfruens tegn,

Nei, akkurat det er morens feil.

Anonymkode: d36a7...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, akkurat det er morens feil.

Anonymkode: d36a7...7d8

Eller farens. Alt etter som man ser det.

Anonymkode: 5b83a...171

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kun 19, men jeg har vært med 3 jomfruer så langt. Jeg har til nå foretrukket at de var jomfruer, siden de ikke har erfaring og har få forventninger til meg haha. Men nå er jeg rett og slett lei. Den forrige kjæresten tok det nesten to måneder før det begynte å bli godt for henne. Tenker man at man skal være sammen lenge er det vel ikke noe problem, med mindre hun blir sjalu fordi du ikke er jomfru, men nå vil jeg rett og slett ikke treffe flere jomfruer. Jeg har ikke lyst til å måtte lære de opp "bryte de inn". Jeg vil ha noen som faktisk kan å være på toppen og kan å suge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You break it, you buy it. Alt for mange tar første gang alt for seriøst, og da blir man slitende med dem. I tillegg er de ikke spesielt gode. 

Anonymkode: 54f5b...c3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kun 19, men jeg har vært med 3 jomfruer så langt. Jeg har til nå foretrukket at de var jomfruer, siden de ikke har erfaring og har få forventninger til meg haha. Men nå er jeg rett og slett lei. Den forrige kjæresten tok det nesten to måneder før det begynte å bli godt for henne. Tenker man at man skal være sammen lenge er det vel ikke noe problem, med mindre hun blir sjalu fordi du ikke er jomfru, men nå vil jeg rett og slett ikke treffe flere jomfruer. Jeg har ikke lyst til å måtte lære de opp "bryte de inn". Jeg vil ha noen som faktisk kan å være på toppen og kan å suge

Er det ikke godt for dama, er det stort sett mannen (i dette tilfellet du) som gjør noe galt. Bare så det er sagt. Ingen kvinner (eller menn for den saks skyld) er like; om du gjør med dama som du gjorde med eksen, kan det slå HELT feil an. 

Anonymkode: 0c341...25d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor turn-on. Jeg er mann med en del partnere, men hadde lett byttet ut alle disse "opplevelsene" mot en jomfru!

Anonymkode: 0a665...edd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor turn-on. Jeg er mann med en del partnere, men hadde lett byttet ut alle disse "opplevelsene" mot en jomfru!

Anonymkode: 0a665...edd

Samme her. Jenter som er jomfru stiller på toppen av næringskjeden. De bare vet det ikke selv.:fnise:

Anonymkode: 3404f...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at ei jente er jomfru? Anses det som negativt? 

Anonymkode: cfe01...113

Nei, det er vel helt naturlig at en gang må være den første. Det har ingenting å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Jenter som er jomfru stiller på toppen av næringskjeden. De bare vet det ikke selv.:fnise:

Anonymkode: 3404f...ccb

:hoho:

Anonymkode: 5b83a...171

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den 25.11.2015 at 10.32, AnonymBruker skrev:

Er det ikke godt for dama, er det stort sett mannen (i dette tilfellet du) som gjør noe galt. Bare så det er sagt. Ingen kvinner (eller menn for den saks skyld) er like; om du gjør med dama som du gjorde med eksen, kan det slå HELT feil an. 

Anonymkode: 0c341...25d

Det var ikke godt fordi hun enda var veldig trang og fikk vondt bare av å ha den inne, samme hvor mye glidemiddel vi brukte. Jeg kunne dessuten kjenne en "kant" inne i henne som jeg aldri har kjent hos noen andre. Det ble bra etterhvert, men hun har alltid vært ganske trang og trenger alltid glidemiddel. Noen trenger bare mer tid. Kjenner et annet kjærestepar som hadde vondt i over et år, og som hadde problemer med at jenta revna litt inni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.11.2015 at 21.34, Hummels skrev:

Ja alle er forskjellig og godt er det ;)

Hva mener du? Det hørtes bare ut som min tenkemåte. 

Det er ikke noe problem siden du er jente. Hadde du vært gutt så hadde du vært fcked.

Anonymkode: aacdd...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.11.2015 at 14.46, Coolaid skrev:

Nei, det er vel helt naturlig at en gang må være den første. Det har ingenting å si.

for mange har det noe å si. spesielt for jenter, er du gutt og jomfru kommer du ingen vei. Jenter skal ha en mann med 30 års erfaring I en alder av 20.

Anonymkode: aacdd...c2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe problem siden du er jente. Hadde du vært gutt så hadde du vært fcked.

Anonymkode: aacdd...c2b

Hummels er ikke en jente, han er en ung mann.

Anonymkode: 5b83a...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hummels er ikke en jente, han er en ung mann.

Anonymkode: 5b83a...171

Skrev til feil innlegg. Men du skjønte nok hva jeg mente 😉

Anonymkode: aacdd...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest
Den ‎24‎.‎11‎.‎2015 at 15.52, AnonymBruker skrev:

At du er jomfru er bare et stort turn on!:danse:

Hvilke menn drømmer ikke om jomfruer kan en spørre om?:fnise:

Anonymkode: 3404f...ccb

Kun de som ikke har hatt seg ei jomfru. Etterpå er det at "jøss hun kunne virkelig ingenting i senga"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen her som faktisk er forelsket I en person og driter I om hun eller han er jomfru? som faktisk ser personen for den han er ellers og ikke bare tenker at han eller hun må være den beste u senga første gangen? 

Anonymkode: aacdd...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det ingen her som faktisk er forelsket I en person og driter I om hun eller han er jomfru? som faktisk ser personen for den han er ellers og ikke bare tenker at han eller hun må være den beste u senga første gangen? 

Anonymkode: aacdd...c2b

Han og hun *

Anonymkode: aacdd...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, 2Bhonest skrev:

Kun de som ikke har hatt seg ei jomfru. Etterpå er det at "jøss hun kunne virkelig ingenting i senga"....

Er jo det som er spennende.:fnise:

Anonymkode: 3404f...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.11.2015 at 10.45, AnonymBruker skrev:

Stor turn-on. Jeg er mann med en del partnere, men hadde lett byttet ut alle disse "opplevelsene" mot en jomfru!

Anonymkode: 0a665...edd

Hvorfor? Og hvorfor "opplevelsene" i anførselstegn?

Anonymkode: 5b83a...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo det som er spennende.:fnise:

Anonymkode: 3404f...ccb

Ja helt til man får opplevd ei jomfru selv. Da er det ikke så spennende lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...