Gå til innhold

Bra eller teit å påpeke man har ligget med få


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


I dating vil man selge seg inn så godt som mulig. Få sexpartnere i dagens samfunn er noe JEG som kvinne er stolt av.
Er det bra å legge frem dette på date eller unormalt og overveldene at man skryter av uoppfordret?
Liksom "jeg har nesten ikke ligget med noen så hvis det er det du er ute etter kaster du bort tid"
eller "play your cards right, jeg har bare ligget med xx stk hele livet :) så her får du bra dame" (ikke si det ordrett da men det er det som blir budskapet)

Jeg tenker for å få han til å tenke at denne damen skal han ikke gi slipp på, men det kan kanskje virke mot sin hensikt at han tenker jeg har vært gal, for åpen, eller er dårlig i senga?

Anonymkode: b1855...213

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn som du ordlegger deg, superteit. Man sier ikke hvor mange sexpartnere man har hatt før noen spør om det eller det kommer naturlig opp.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig teit. Hvorfor må du dra opp hvor mange du har ligget med? Det å legge frem hvor mange man har ligget med, uten at det har kommet opp i samtalen naturlig, er ganske så stakkarslig uavhengig av antall. Dessuten er antallet sexpartnere noe jeg anser som privat, så hvorfor dra det opp i det hele tatt?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe mange menn setter pris på, men tror ikke det er noe vits å si dette med mindre han spør. Liker han deg godt vil han ikke droppe deg selv om du ikke vil ha sex i begynnelsen. 

Anonymkode: 65f0e...c99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah, ånei det blir jo bare kjempekleint!! vil fraråde deg det på det sterkeste.

Det finnes definitivt mye bedre måter å vise daten din at du anser deg selv som en ''classy'' dame.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i at det er unaturlig å ta opp uten at man blir spurt om det, men jeg blir ofte forhåndsdømt pga utseendet mitt (blond, store pupper) at jeg har vært med mange menn, og når jeg vil selge meg inn som koneemne så innbiller jeg meg at det kan få han til å tenke at han ikke vil gi slipp på meg, for en som meg er det ikke mange av ?

Anonymkode: b1855...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, ser at det er kvinnene her som sier at det er teit ? Så ?
Hva syns mennene ? Vet jo at menn setter STOR  pris på en som ikke har ligget med mange !

Anonymkode: b1855...213

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit.

Anonymkode: 120ed...947

Hvordan vet du om jeg er mann eller dame?

Hilsen en mann.

Anonymkode: 120ed...947

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, ser at det er kvinnene her som sier at det er teit ? Så ?
Hva syns mennene ? Vet jo at menn setter STOR  pris på en som ikke har ligget med mange !

Anonymkode: b1855...213

Jeg tror det i hvert fall en mann som har svart deg. 

Det kan være et fin egenskap som mange setter stor pris på, men at en forteller om hvilken fin egenskap en har, er ikke noe sjakktrekk i det hele tatt. Det merkes etter hvert. Den som er mer opptatt av den andre enn det å fremme seg selv, er mye mer spennende og interessant.

Mitt tips er egentlig å fokusere mest på partneren, være oppriktig interessert og høre etter hva hn sier. Selv svare avslappet og ikke for mye sånn at det blir masete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det i hvert fall en mann som har svart deg. 

Det kan være et fin egenskap som mange setter stor pris på, men at en forteller om hvilken fin egenskap en har, er ikke noe sjakktrekk i det hele tatt. Det merkes etter hvert. Den som er mer opptatt av den andre enn det å fremme seg selv, er mye mer spennende og interessant.

Mitt tips er egentlig å fokusere mest på partneren, være oppriktig interessert og høre etter hva hn sier. Selv svare avslappet og ikke for mye sånn at det blir masete. 

Jepp :)

Anonymkode: 120ed...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være bra å ikke bli ansett som et smittedyr :) Høter jeg noen har ligget med mange flykter jeg unna, større sjanse for herpes og kjønnsvorter å det som verre er

Anonymkode: 7e0a5...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, ser at det er kvinnene her som sier at det er teit ? Så ?
Hva syns mennene ? Vet jo at menn setter STOR  pris på en som ikke har ligget med mange !

Anonymkode: b1855...213

Hvisman har behov for å markere seg som ikke-løs så gir det meg et helt motsatt intrykk. Det er ihvertfall noe som skurrrer.

Anonymkode: 1d7cc...ef2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har ikke vært så aktiv på datemarkedet"

"Hvis jeg virker nervøs, er det fordi jeg ikke gjør dette så ofte"

Disse to setningene hadde ikke skremt meg bort, i alle fall. Man trenger ikke å si så mye mer enn det.

 

Anonymkode: 07b5e...b26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ansett det som veldig underlig og ganske negativt om noen uoppfordret begynte å snakke om seksuell historikk uten at det hadde kommet opp. Uavhengig av om tallet var stort eller lite.

Kan legge til at jeg selv har blondt hår og over middels pupper og blir ikke ansett for å ha ligget med mange av den grunn. Om du sliter med at menn forhåndsdømmer deg, er det noe annet det står på. 

Endret av Marie90
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilken rolle spiller det egentlig? Hvorfor er det viktig å skryte av?

daten kan jo like gjerne da tro at "hun må jeg jobbe hardt for". 

Ingen andre enn DEG har noe med hvor mange sexpartnere du har hatt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ansett det som veldig underlig og ganske negativt om noen uoppfordret begynte å snakke om seksuell historikk uten at det hadde kommet opp. Uavhengig av om tallet var stort eller lite.

Kan legge til at jeg selv har blondt hår og over middels pupper og blir ikke ansett for å ha ligget med mange av den grunn. Om du sliter med at menn forhåndsdømmer deg, er det noe annet det står på. 

Jepp :)

Anonymkode: 120ed...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, ser at det er kvinnene her som sier at det er teit ? Så ?
Hva syns mennene ? Vet jo at menn setter STOR  pris på en som ikke har ligget med mange !

Anonymkode: b1855...213

Det uthevede: Hvordan kan du vite at dette gjelder for alle menn? Menn er ikke én bestemt gruppe, det finnes mange forskjellige meninger. Det finnes de menn som foretrekker mange, få, moderat, ingen, etc. Folk har forskjellige preferanser. Det som i grunn er merkelig, er å ta opp slike ting når man møter noen for første gang, da virker det som om noe skurrer.

Det er heller ikke antallet som sier noe om en person, men oppførselen gjør. Dersom utseendet feks gjør at noen dømmer deg som "løs" (for en merkelig ting å si egentlig!) er det ikke antallet som påvirker det, men oppførselen kan påvirke slike faktorer. Derfor er det heller ingen grunn til å måtte dra opp hvor mange/få man har ligget med.

Forøvrig tenner jeg på både kvinner og menn ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...