Gå til innhold

Ville du blitt sur? Sædrester.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og kjæresten var på overnatting hos noen familiemedlemmer av han, og måtte sove over da de bor i en annen by. Vi hadde sex på kvelden, og det kom en del sæd på lakenet, klarte ikke holde det igjen før jeg fikk tak i noe. Når vi hadde kommet hjem igjen kom jeg på at vi glemte helt å gjøre noe med det før vi dro, var ganske tydelig. Ville du som vert blitt sur for dette? 

Anonymkode: 799c7...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke lagd noe styr utav det. Når et par overnatter er det naturlig at det skjer mer enn bare en nattaklem og et stryk på kinnet..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Still deg selv det samme spørsmålet, da. Hadde du blitt sur om du fant sædrester på et av dine laken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat sur, men jeg hadde ikke akkurat ropt hurra og blitt sjeleglad. Hadde nok kommet med noen stygge ord for å beskrive dere mens jeg forsiktig fjernet alt sengetøyet uten å ta for mye på det og vasket hele haugen på 90 grader og så bare glemt det. Men heller sæd på lakenet enn å måtte høre besøket ha seg da, DET kan folk spare seg for når de er gjester. Synes egentlig det er rart å ha sex borte hos andre uansett lyder og "spor". 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier aldri sjekke sengetøyet for flekker når jeg har hatt gjester. Tror ikke jeg ville lagt merke til det, men ville nok ikke reagert spesielt hvis jeg oppdaget det. Sengetøyet skal jo uansett vaskes?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier aldri sjekke sengetøyet for flekker når jeg har hatt gjester. Tror ikke jeg ville lagt merke til det, men ville nok ikke reagert spesielt hvis jeg oppdaget det. Sengetøyet skal jo uansett vaskes?

Enig. Kunne ikke falt meg inn å se på lakenet før det kastes til vask. Like lite som jeg kikker oppi trusene som skal til vask. Hva som ligger på lakenet er privat etter min mening. Og det går da bort i vask!

Anonymkode: 43bc6...dfb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde tenkt at de kunne ha tatt av sengen selv slik at jeg slapp å finne det, men det er jo naturlig som andre sier at par har sex.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok ikke lagt merke til/tenkt over at dette var sædflekker.

Anonymkode: 9d5b5...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på det. Er det normalt å sjekke lakenet for flekker? Det har jeg aldri gjort.

Anonymkode: 190b1...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er rart å ha sex borte hos andre uansett lyder og "spor". 

Helt avhengig av kontekst spør du meg. Hvis man er adskilt nok fra andre til at det ikke er forstyrrende ser jeg virkelig ikke problemet. Hvorfor er det rart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt avhengig av kontekst spør du meg. Hvis man er adskilt nok fra andre til at det ikke er forstyrrende ser jeg virkelig ikke problemet. Hvorfor er det rart? 

Fordi det bare er rart. Jeg personlig synes ikke noe om å ha sex når man er gjest i andre menneskers hjem. Sex er ikke livsnødvendig, man klarer å vente til man kommer hjem der ting som sædrester, lyder, doløping, brukte kondomer, tørkepapir osv osv ikke er sjenerende for andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde gå an å holde seg om det er snakk om den ene natta, bare, men men. Er man kåt så er man kåt. :P Jeg hadde iallefall ikke gjort noe nummer ut av det, om jeg hadde funnet et vått suvenir på gjestesengens laken. Som allerede nevnt her inne, det skal vaskes uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ta av sengetøy jeg har sovet i når jeg er på besøk. Brette det, sånn at det bare kan kastes i vaskemaskinen. På den måten unngår jeg at noen ser "restene" mine. Men altså, som vert hadde jeg ikke blitt sur eller noe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det bare er rart. Jeg personlig synes ikke noe om å ha sex når man er gjest i andre menneskers hjem. Sex er ikke livsnødvendig, man klarer å vente til man kommer hjem der ting som sædrester, lyder, doløping, brukte kondomer, tørkepapir osv osv ikke er sjenerende for andre.

Jeg og samboer er ofte på besøk med foreldrene våre, og det er snakk om alt i fra 2 netter til 2 uker. Det er da ingen som merker at vi har sex når vi er hos foreldrene til hverandre. Vi bruker håndduk og siden vi begge normalt sett vasker klær hos foreldrene våre, vasker vi hånddukene i samme slengen eller tar de med, vasker de hjemme og tar de med tilbake noen uker etterpå. Sex er helt naturlig, og jeg synes det er veldig rart å ha den holdningen at sex er noe man kun skal ha hjemme hos seg selv på soverommet. 

Anonymkode: 581e8...05a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke en gang jeg ville lagt merke til det:P Og om et par jeg kjente hadde hygget seg på besøk, jaja, bra for dem. Dør ikke av en sædflekk på laknet liksom, det er hysterisk. Går nå bort i vask uansett med mindre man har særs pent, skjørt sengetøy kanskje.

Anonymkode: 7cbad...89c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat sur, men jeg hadde ikke akkurat ropt hurra og blitt sjeleglad. Hadde nok kommet med noen stygge ord for å beskrive dere mens jeg forsiktig fjernet alt sengetøyet uten å ta for mye på det og vasket hele haugen på 90 grader og så bare glemt det. Men heller sæd på lakenet enn å måtte høre besøket ha seg da, DET kan folk spare seg for når de er gjester. Synes egentlig det er rart å ha sex borte hos andre uansett lyder og "spor". 

Nei, det er ikke rart å ha sex andre steder enn hjemme. 

Jeg hadde ikke kastet så mye som et blikk på et laken gjester hadde, så dette med at det var sæd der hadde jeg nok ikke oppdaget.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Hadde ikke brydd meg noe om det,er da helt normalt og sengtøyet blir jo vasket uansett.

Studerer ikke sengtøyet heller visst vi har hatt overnattingsbesøk,må nok innrømme at dette har skjedd med meg selv flere ganger og ikke noe jeg tenker på akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboer er ofte på besøk med foreldrene våre, og det er snakk om alt i fra 2 netter til 2 uker. Det er da ingen som merker at vi har sex når vi er hos foreldrene til hverandre. Vi bruker håndduk og siden vi begge normalt sett vasker klær hos foreldrene våre, vasker vi hånddukene i samme slengen eller tar de med, vasker de hjemme og tar de med tilbake noen uker etterpå. Sex er helt naturlig, og jeg synes det er veldig rart å ha den holdningen at sex er noe man kun skal ha hjemme hos seg selv på soverommet. 

Anonymkode: 581e8...05a

Ja, og det er din mening, hurra for deg og den! Kan jeg få lov å beholde min selv om din åpenbart er bedre..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...