Gå til innhold

Vi som hater NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er den største drittkanalen i hele Norge, det er på tide og avvikle den!

Anonymkode: 68313...b01

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

evt de kan pakke det inn i kanalpakkene man har. så får de se om de kan drifte seg selv på at folk FRIVILLIG velger å ha NRK. ellers kan de gjøre som andre kanaler som ikke drar folk, legge ned

Anonymkode: c694a...610

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ?

Anonymkode: 68313...b01

Jeg venter på en forklaring på at det er så ille som du skal ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på en forklaring på at det er så ille som du skal ha det til.

?

Anonymkode: 68313...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

?

Anonymkode: 68313...b01

Jeg skjønner ikke hva som er så ille med NRK og skjønner ikke klagingen din. Når du nå ikke engang ser ut til å klare å komme med noen enkle argumenter blir jeg nok å sette dette på kontoen for unødvendig klaging.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva livet er for kort til å kaste bort tiden med og hate en tv kanal.

Vanligvis holder det å slutte å betale for en kanal/kanalpakken, da blir abonnementet avsluttet. Men nrk er som en flått som ikke slipper taket før man kutter av seg ene armen. Så jeg forstår folks frustrasjon.

Anonymkode: d2685...52f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Betaler ikke lisens, har TV, men benyttes som monitor.
Er ikke verre enn å bruke nrk's eget skjema og sende in.
Voilà, ingen lisens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK er den beste kanalen på norsk TV. NRK er likevel elendig. Snakk om ensidig meningspåvirkning! 

Betaler selvfølgelig ikke lisens til de der kommunistene oppe på Marienlyst. TV er trashy. Ser mange "flotte" små leiligheter i nabolaget her med lysekrone og 60tommer tv i sine 20kvm store stuer. Skikkelig luxuslife! 

Anonymkode: 15f30...329

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen herregud da. Du er ikke nødt til å se på nrk. Det finnes hundrevis av andre kanaler, men kanskje du trives med å bli irritert?

Anonymkode: 27c62...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig Nrk godt. Men nå går vi inn i fire måneder hvor det sendes sport, sport og mer sport. På Nrk1, Nrk2 og radioens P1. Morgen, middag og kveld, sju dager i uka. Akkurat det irriterer meg grenseløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK er den beste kanalen. Betaler gladelig lisensen for å slippe reklamehælvete og søppelreality.

Anonymkode: 6cc8a...bd9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen herregud da. Du er ikke nødt til å se på nrk. Det finnes hundrevis av andre kanaler, men kanskje du trives med å bli irritert?

Anonymkode: 27c62...3fa

Ikke meg du svarer, men det oppleves provoserende er at man blir pålagt å betale for et media med partipolitisk slagside. Og man kan ikke velge det bort hvis man vil ha TV. Legg merke til den siste debatten rundt kringkastingsrådet. Alle gjør narr av utspillet (med rette). Men ingen setter spørsmålstegn ved premisset eller på annen måte hevder at NRK ikke er venstrevridd. Unntatt NRK selv da... de har vel undersøkt seg selv gjennom 100% objektive briller :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...