Gå til innhold

Når setter dere opp juletreet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har plastikktre. Setter det opp ca 1. Desember sammen med resten av pynten. Syns er tullete å styre sånn med pynting for at det skal være fremme i en uke. 

Anonymkode: 1e3ef...2bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi setter det opp neste uke, vi. Mange i nabolaget har allerede satt opp sine juletrær, pyntet hus og hager med lys, som jeg i starten syntes var litt tidlig, men nå synes jeg det er helt greit. Så får vi nyte det lengre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradisjonen i min familie er lillejulaften på kveldstid, kvelden før kvelden 🎄❤️ mens NRK står på i bakgrunnen. I år reiser jeg til familie den 22., så da blir mitt eget tre pyntet 20. eller 21. og treet hjemme hos Mor den 23. slik jeg helst vil ha det :-) 

Anonymkode: eaa0d...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juletreet kommer opp idag det...🎄🎄🎄 pyntet hele leiligheten I helga men mangler stjernene,treet,nek og lys på verandaen....ho ho ho🎅🎅🎅🎅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har plastikktre. Setter det opp ca 1. Desember sammen med resten av pynten. Syns er tullete å styre sånn med pynting for at det skal være fremme i en uke. 

Anonymkode: 1e3ef...2bf

Det heter plastic på engelsk, men på norsk heter det PLAST.

Anonymkode: 5d913...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sette opp det lille plasttreet mitt i dag, for å få litt julestemning her i studentleiligheten! :tree:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått forbi flere hus der de har satt opp juletreet allerede. :o jeg elsker det, synes det er så fint :D 

Anonymkode: 32e2d...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal for første gang kjøpe plasttre, og siden det blir første jul med nysgjerrig(og pøblete:lur:) pus så blir det satt opp den 10 rett etter vi kjøper det. Skal få stå upyntet en uke eller to, så får jeg prøve meg på pynt. Ønsker meg egentlig veldig julekulene fra Kähler, meeen det får vente til pus er større:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13. Desember hvert år siden jeg flyttet for meg selv :) og så hiver jeg det ut før nyttårsaften. Jeg tror katten drikker av juletrefoten siden den er tom omtrent hele tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mann20mb

Skal kjøpe i dag og sette det opp :) TIdligere når jeg var mindre var den alltid 23.desember. Men jeg synes Julen blir altfor kort med juletreet kun fra 23.desember til tidlig januar.... og julen er slutt for meg når nyttårsaften kommer. SÅ hvorfor ikke begynne tidligst 1.desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen fast dato, men så lenge jeg har hatt ekte tre har det jo blitt satt opp så det holder seg fint (og drysser minst) over selve julehelga/romjula. Men vi har ikke hatt julefeiring hjemme tidligere heller, første gang blir sannsynligvis neste år :) I fjor kjøpte vi kunstig tre, og min tanke da er å sette det opp når jeg har lyst :P Hvis jeg skal ha noen fast tid, antar jeg det blir en gang mellom 3. eller 4. advent, spørs litt når julaften havner i uka :) 

Jula er hele desember for meg, så jeg har i det minste begynt pyntingen til 1.advent/1.desember, alt etter hva som kommer først. Så blir det pakket ned relativt kjapt etter nyttår, om ikke noe nedtonet (fjerner en del rødt) om vi har hatt nyttårsfeiringen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Setter det stort sett opp på lillejulaften, muligens én eller to dager tidligere i år, men får se hva det blir til. Blir i alle fall etter eksamenstiden er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi må droppe juletreet i år, jr på ett år kommer bare til å rive det ned :( 

Men pynten kommer opp til søndag :fnise:

Sett en grind rundt treet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett en grind rundt treet.

Eller sett en krok i veggen og bind det fast som sikkerhet, også passer du på å snakker til jr når han prøver seg..

Anonymkode: 7420b...ffa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi setter det opp 23/12. Hvorfor skal man pynte det alt nå? Det er litt rart i forhold til det jeg er vant til. For meg markerer det at NÅ er det endelig jul og at julefreden kan senke seg. Hadde jeg satt det opp nå hadde magien forsvunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...