Gå til innhold

Coop bytter fra Candy-King til Nidar


Gjest Herr Heftig

Candy King vs Nidar godtesnop  

108 stemmer

  1. 1. Foretrekker du godtesnop fra Candy King eller Nidar

    • Candy King
    • Nidar
    • Jeg har ikke høy nok godtesnop-kapital til å uttale meg om saken
    • Jeg spiser ikke godtesnop fordi jeg er en teit og kjedelig megge som ønsker å gni nesa til alle andre i min egen fortreffelige sunnhet


Anbefalte innlegg

Candy king har det desidert beste smågodtet. Bra Rema 1000 fortsatt har det. Syntes ikke smaken på det andre er noe god. Sykt irriterende. Jordbærene til Candy king er de eneste gode. De andre er bløte og smaker 10 ganger mer syntetisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 Eventuelt så kan man skaffe seg all den sjokoladen man trenger og har lyst på fra Hval Sjokolade.

 Dermed unngår man å sponse slike store konsern (herunder Nidar) som fullstendig overkjører de mindre bedriftene...  :angry:

Anonymkode: 20ef4...2b8

Du bare måtte legge ut den der ja?? Slik at jeg oppdaget at jeg kan få  4 poser Gull Hval rett i postkassa, helt fraktfritt og uten å måtte ut av huset!

GI MEG STYRKE!!!!

Sånn ellers, trådens tema, jeg kjøper sjeldent smågodt. Men, skulle jeg finne på å gjøre det på Coop, så går det helt fint med Nidar, dem har sjokolademus:P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir samme opplegget som de har på Eurospar. :)

Er det?! Men Eurospar-butikkene her i byen har enormt utvalg. Da har de i såfall Nidar OG en/flere andre leverandører... langt flere enn Nidars 40 varianter.

Anonymkode: e4cbb...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Det gjorde du vel ikke! Hadde du gjort det så hadde det betydd noe for deg hvilket godtesnop som fikk regjere! Dette burde være førstepri for en karamellkakefrukostspiser! :fnise: 

Ronja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Ronja?

Haha! Ronja går jo på Europris har Herr Heftig slått fast, så hun kunne vel ikke brydd seg mindre om hvem som regjerer på Coop? :vetikke: :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke særlig glad i sjokoladen til Nidar. Liker det andre de har, men selve sjokoladen synes jeg smaker som fett og sukker med en milk sjokoladesmak. Bare min mening da, de fleste andre jeg har snakket med er helt uenig. :fnise:

Ellers så bryr jeg meg ikke så veldig. Spiser veldig skjeldent smågodt pga. jeg ikke liker tanken på folk som kliper oppi, foreldre som lar barn plukke i godtet for så å legge det tilbake i eskene (<-- kanskje noe av det aller verste jeg vet, blir kjempesint), folk som lar lokkene stå åpne så støv o.l. kan falle oppi. Også er det jo alt det snakket om tarmbakterier som blir funnet i og rundt godteriet. Men når jeg faktisk driter i alt det der så kjøper jeg bare det jeg ser jeg liker, Nidar eller Candy King.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Haha! Ronja går jo på Europris har Herr Heftig slått fast, så hun kunne vel ikke brydd seg mindre om hvem som regjerer på Coop? :vetikke: :fnise: 

Haha jeg leste bare til ditt innlegg og tenkte jeg skulle dra litt kg-humor. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Haha jeg leste bare til ditt innlegg og tenkte jeg skulle dra litt kg-humor. :fnise: 

Nå fårru gi deg! Ronja er så seriøstalvorlig som du får det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Nå fårru gi deg! Ronja er så seriøstalvorlig som du får det! 

Hun var glad i godtesnopet sitt iallefall, det er sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempebra. Ikke for det, de har mange biter fra Nidar allerede, så overgangen blir nok ikke så stor (for min del). :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere punsjknapper der da. :( Alle andre sine er jævlig vonde og smaker plastikk. CK sine punsjknapper er heaven ❤❤

Anonymkode: 80477...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper sjelden smågodt, så aner i grunn ikke hva jeg snakker om, men jeg liker i grunn bare krokodiller og sånne colaflasker som er rosa og turkise. Er det CK ? 

Anonymkode: f3e2b...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det?! Men Eurospar-butikkene her i byen har enormt utvalg. Da har de i såfall Nidar OG en/flere andre leverandører... langt flere enn Nidars 40 varianter.

Anonymkode: e4cbb...e44

Er ihvertfall slik jeg har forstått det. I artikkelen står det at det i dag er Nidar og CK som har avtaler med norsk dagligvarebransje, at ICA har hatt Nidar, og de har garantert hatt mye flere enn 40 varianter. På oversikten over smågodtet til Nidar er det flere varianter jeg ikke ser, som både Ica og Meny/Spar/Kiwi har. Så selv om ikke Nidar produserer alle typene selv, har "Nidar-butikkene" dette i utvalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva Ronja sier til dette. 

Det var ikke egentlig.. eh.. sjokoladesnop hun hadde, det var noe nøtte-aktig, ikke sånt man kjøper i smågodt-hylla i hvert fall, så dette er ikke så relevant med tanke på akkurat den saken.

Anonymkode: 31253...2aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er bra. Foretrekker Candy King, men har noen favoritter hos Nidar også. Siden det er rema1000 over alt så får jeg nå velge de beste bitene fra begge :) (Hadde rema1000 også byttet så hadde det vært krise...)

Anonymkode: 20f43...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg savner svaralternativet "jeg har med mitt eget godtesnop i veska, men deler ikke med andre".

Anonymkode: 0039b...b48

 :skratte: 

Gode nyheter! Nidar er jo generelt mye bedre enn candyking! Selv om candyking har noen gode biter Nidar ikke har noe liknende av. Helst skulle jeg ønske at butikkene kunne ta inn det smågodtet de ville uavhengig av leverandør. 

Jeg boikotter de hvite og rosa putene som de tar inn som erstatning for de originale 'Tea' (som har cloetta skrevet på skrå over seg). Vet ikke hvilken distributør sistnevnte har; noen skulle fortelle produsenten at den norske distributøren deres gjør en dårlig jobb! :sur: 

Har ikke stemt i avstemningen, da det uthevede i sitatet ville vært min preferanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 :skratte: 

Jeg boikotter de hvite og rosa putene som de tar inn som erstatning for de originale 'Tea' (som har cloetta skrevet på skrå over seg). Vet ikke hvilken distributør sistnevnte har; noen skulle fortelle produsenten at den norske distributøren deres gjør en dårlig jobb! :sur: 

Har ikke stemt i avstemningen, da det uthevede i sitatet ville vært min preferanse.

Helt enig, de originale Tea er best! De andre er jo bare ekle. Pleier å kjøpe på gottebiten i Sverige jeg. :) Der har de både haribo, cloetta, fazer, malaco, nidar, freia, ja alt egentlig. Ingenting jeg savner der ihvertfall. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg er fan av Nidar. Så svarte bare for å støtte dem. Smågodt eter jeg ikke, gitt. Det er faktisk svært uhygienisk å ete godteri alle andre kan klå på etter å ha klødd seg i rumpa, og JA, etter å ha besøkt offentlige toaletter så vet jeg hva mennesker er istand til. De gjør sitt, går ut uten å vaske henda og rett bort til smågodtet i butikken der de klååår. Tenk på det dere, neste gang dere propper i dere bæsjebakterie-smågodt. Nei, det var ikke kjøttdeigen du brukte i middagen som var dårlig, 

Endret av Badebuksa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne ha vært en god nyhet, hadde bare ikke Nidar vært sluttet å produsere de fantastiske skumbananene sine! :grine: Ingen andre kommer i nærheten engang! :snurt:

Anonymkode: 311d0...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...