Gå til innhold

Coop bytter fra Candy-King til Nidar


Gjest Herr Heftig

Candy King vs Nidar godtesnop  

108 stemmer

  1. 1. Foretrekker du godtesnop fra Candy King eller Nidar

    • Candy King
    • Nidar
    • Jeg har ikke høy nok godtesnop-kapital til å uttale meg om saken
    • Jeg spiser ikke godtesnop fordi jeg er en teit og kjedelig megge som ønsker å gni nesa til alle andre i min egen fortreffelige sunnhet


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Woho! Har savna den gamle "spesial"! Minde sin spesial er ikkje god....

Anonymkode: 1e64b...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CandyKing har mange av mine favoritter, selv om jeg liker Haribo og resten av smågodtet på Europris best. Smågodtet på Eurospar er også OK - vet ikke hvilken leverandør de bruker? De har stort utvalg i hvertfall.

Å bare kunne velge mellom Nidars tafatte 40 ulike sorter på fredagshandleturen på Coop Obs blir triste og trauste greier! Da må vi nok heller ta turen over gata til andre alternativer, feks. CandyKing på Rema 1000 eller det de har på Europris.

Anonymkode: e4cbb...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde du vel ikke! Hadde du gjort det så hadde det betydd noe for deg hvilket godtesnop som fikk regjere! Dette burde være førstepri for en karamellkakefrukostspiser! :fnise: 

Dammit! Jeg er avslørt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode nyheter! Nidar er jo generelt mye bedre enn candyking! Selv om candyking har noen gode biter Nidar ikke har noe liknende av. Helst skulle jeg ønske at butikkene kunne ta inn det smågodtet de ville uavhengig av leverandør. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig at kvaliteten på det meste av smågodt kunne vært bedre, men ville valgt Nidar over CK. Aller helst skulle jeg ønske at Freia kom med sitt eget smågodt, for Nidar-sjokoladen er på langt nær like god som den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser ikke så ofte smågodt, men når jeg først gjør det så handler jeg alltid på europris :P De har alle bitene jeg trenger (fudge, opera mints, lakrisskilpadder, hval-sjokoladene, peanøttkubbe, skumputer, sukkerkastanjer, kritt og legodrops) og billigst er det og. Er mange år siden jeg opplevde at godteriet på europris var gammelt og tørt! :) 

Men likte lakrisfudgen og sjokoladekulene med crisp til candyking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med respekt for sitt eget kontokort vet at lørdagsgodtesnopet er billigst på Europris på lørdager. (6,95/hg.). Hvem bryr seg da om Coop og andre sitt godtesnop? 

Anonymkode: ab356...6cc

Men er det like godt som Candy King??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig

Lurer på hva Ronja sier til dette. 

Ronja couldn't give a flying fuck, så lenge hun slipper å dele! :laugh: 

Snakket nettopp med henne på tlf. Hun foretrekker Europris pga. pris. Gjerrig som hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk med respekt for sitt eget kontokort vet at lørdagsgodtesnopet er billigst på Europris på lørdager. (6,95/hg.). Hvem bryr seg da om Coop og andre sitt godtesnop? 

Anonymkode: ab356...6cc

💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Eventuelt så kan man skaffe seg all den sjokoladen man trenger og har lyst på fra Hval Sjokolade.

 Dermed unngår man å sponse slike store konsern (herunder Nidar) som fullstendig overkjører de mindre bedriftene...  :angry:

Anonymkode: 20ef4...2b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det like godt som Candy King??

 

 

Man velger da sine godtes opbiter med omhu, ikke sant? Hvem vil ha godtesnop en ikke liker? 

Anonymkode: ab356...6cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CandyKing har mange av mine favoritter, selv om jeg liker Haribo og resten av smågodtet på Europris best. Smågodtet på Eurospar er også OK - vet ikke hvilken leverandør de bruker? De har stort utvalg i hvertfall.

Å bare kunne velge mellom Nidars tafatte 40 ulike sorter på fredagshandleturen på Coop Obs blir triste og trauste greier! Da må vi nok heller ta turen over gata til andre alternativer, feks. CandyKing på Rema 1000 eller det de har på Europris.

Anonymkode: e4cbb...e44

Det blir samme opplegget som de har på Eurospar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...