Gå til innhold

kjæresten bruker kondom når han onanerer? Vanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en sløsing med dyre kondomer, da. :ohmy:

Kondomer er da gratis. 

Eksen gjorde dette, var en slags gummifetish, så nei, det var ikke noe han fortalte på første daten akkurat. 

Anonymkode: e9baf...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er helt utrolig hva folk spør om her inne og hvor usikre mange virker å være på seg selv og partneren sin. 

I tillegg så syns jeg det er enda mer utrolig hvis man går rundt om prater med venner og bekjente om ting som dette.

Anonymkode: 8b3b9...de5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg runker av og til med kondom på.  Det skjer når jeg har på fine kjoler så dem ikke skal bli sølete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om fenomenet, tror faktisk jeg har sett en tråd eller to om det her på KG før også =)

Det kom opp i en samtale for ikke lenge siden faktisk, møtte en kar som kom som rene vannsprederen i både trykk og mengde så jeg måtte spørre hvordan han kunne ta seg en runk om morgenen uten å male taket. Viste seg at å runke i kondom var en av mange kreative måter å minimere søl på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg runker av og til med kondom på.  Det skjer når jeg har på fine kjoler så dem ikke skal bli sølete

😂😂

Anonymkode: 5b631...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sa det skjedde om morgnen når han våknet med morrabrød, derfor var det da lettere å ta ut en kondom fra skuffen enn å gå ned for å hente papir.

Anonymkode: 8fc4c...422

praktisk og iveratar hygienen. Veldig lurt syntes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ærlig innrømme at jeg har gjort dette noen ganger ja :) men syns faktisk det blir mer søl av det når kondomet skal av,penishode bader jo i sæd etterpå også den ekle lukta av kondomen,urk nei bedre å bare sprute i toalettet eller i en fille/papir

Men tenker han snakker sant da,ikke bekymre deg du,vet at mange liker å gjøre dette,selv bruker jeg altid kondom når jeg bruker fleshlighten for å unngå stresset med rengjøring etterpå,kanskje har han en slik :)

Anonymkode: 2a16b...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Må ærlig innrømme at jeg har gjort dette noen ganger ja :) men syns faktisk det blir mer søl av det når kondomet skal av,penishode bader jo i sæd etterpå også den ekle lukta av kondomen,urk nei bedre å bare sprute i toalettet eller i en fille/papir

Men tenker han snakker sant da,ikke bekymre deg du,vet at mange liker å gjøre dette,selv bruker jeg altid kondom når jeg bruker fleshlighten for å unngå stresset med rengjøring etterpå,kanskje har han en slik :)

Anonymkode: 2a16b...01b

meg lipgloss som skrev dette,hater når jeg trykker på anonym :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du virker SVÆRT kontrollerende!! Å runke med kondom kan være spennende, demper følelsen litt og hindrer MASSE søl. Gjort dette selv mange ganger..:bond:

Anonymkode: 469c9...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Tidligere i sommer fant jeg ut at det var to kondomer som var borte fra nattbord skuffen til min kjære - skulle hente pplaster jeg hadde lagt ifra meg (vi bor ikke samme)

Ble veldig fortvilet når jeg la merke til dette, så jeg tok det opp med min kjære. Han svarer rolig at han har brukt dem når han runker for å slippe søl. Han svarte på alt jeg spurte om så jeg slo tanken om utroskap fra meg. Han ble ikke sint eller aggressiv.

I dag fant jeg en konsom på gulvet ved siden av skuffen på soverommet, denne var åpnet men ikke sæd i, jeg spør igjen om han har prøvd å runke i kondomen eller hva som skjedde siden det ikke vær noe sperm i denne. Han virker litt flau å forklarer at han runket men hadde ikke greid å komme. (Jeg har vært en uke på jobb, så kom til han først i går)

Magefølelsen min sier at han snakker sant, men alle rundt meg mener det er stor sjanse for at han er utro. Men han er vanligvis ærlig om absolutt alt, han skjuler ikke meldinger eller Facebook, han har alltid lyden på. Men jeg blir jo litt forvirret. Vi har et bra sexliv.

Vi bruker ikke kondomer under sex, så disse kondomene er noe som han har hatt lenge. Jobber turnus så er 14 dager borte før 14 dager hos han.

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 8fc4c...422 

Nå er et kondom fuktig og gir derav en annen nytelse en hånden. I tillegg gir den en annen følelse. Også deilig å bare komme uten å måtte endre posisjon får å treffe tørkepapir.I tillegg var han utro så ville han ikke brukt kondomer han viste du har tellinga på.

Sum summarum, ingen utroskap...

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært utro skal jeg love deg at han hadde husket på å kaste kondomet før du fant det. ;) 

Anonymkode: 854c6...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Hei. Tidligere i sommer fant jeg ut at det var to kondomer som var borte fra nattbord skuffen til min kjære - skulle hente pplaster jeg hadde lagt ifra meg (vi bor ikke samme)

Ble veldig fortvilet når jeg la merke til dette, så jeg tok det opp med min kjære. Han svarer rolig at han har brukt dem når han runker for å slippe søl. Han svarte på alt jeg spurte om så jeg slo tanken om utroskap fra meg. Han ble ikke sint eller aggressiv.

I dag fant jeg en konsom på gulvet ved siden av skuffen på soverommet, denne var åpnet men ikke sæd i, jeg spør igjen om han har prøvd å runke i kondomen eller hva som skjedde siden det ikke vær noe sperm i denne. Han virker litt flau å forklarer at han runket men hadde ikke greid å komme. (Jeg har vært en uke på jobb, så kom til han først i går)

Magefølelsen min sier at han snakker sant, men alle rundt meg mener det er stor sjanse for at han er utro. Men han er vanligvis ærlig om absolutt alt, han skjuler ikke meldinger eller Facebook, han har alltid lyden på. Men jeg blir jo litt forvirret. Vi har et bra sexliv.

Vi bruker ikke kondomer under sex, så disse kondomene er noe som han har hatt lenge. Jobber turnus så er 14 dager borte før 14 dager hos han.

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 8fc4c...422

Jeg tenker:stakkars fyr.

Han forklarte deg,og måtte svare på masse spørsmål. Så drøfter du dette med "alle"rundt deg,som til overmål mener at han er utro. Vis litt mer tillit og litt mer lojalitet.Så ydmykende for han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brukte å runke i kondomer som jeg knøt igjen og hadde i søppelposen på hybelen, så gutta som kom på besøk skulle tro der hadde vært noen action, om de kastet et blikk oppi papirkurven.

Dette er ikke sant, men kunne vært en forklaring på hvorfor runke i en kondom..

Anonymkode: a92c2...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memorabilien

Hvorfor kjæresten din har brukt et par kondomer mens du har jobbet turnus/vært borte, er det bare han som kan svare deg på. Bet meg merke i at du var ganske sikker på at det ikke var utroskap inne i bildet, samtidig som at du skrev at det var hans kondomer.

Det er ikke alle som runker med kondom, men det er mer normalt enn sært. Gjør det ofte selv. Så for å berolige deg; det er hans kondomer, kondomer dere ikke bruker når dere har sex og han virker som en ryddig kar siden han svarer på spørsmålene dine selv om han ble flau av praten. Slapp av og la gutten runke med dong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du han synes det er så jevelig kult å få sine private vaner brodert ut til dine venner?

Det der er i mine øyner rett og slett respektløst, og hadde i mine sko vært særdeles ydmykende og ikke minst flaut. Det går ann å tenke litt selv, uten å blande inn venner i absolutt alt. Det er det vi har INTERNETT for :-p.

Uansett, med mindre du lukter andre kroppslige lukter fra kondomen så kan du ta det med ro. Jeg er litt opp i åra (relativt), har samboer og jeg benytter fremdeles kondom innimellom. Både med og uten henne. LANGT mindre friksjon og føles bedre, spesielt når jeg kan slappe mere av uten alt sølet etterpå.

American Pie er IKKE en manual over gutters runkevaner ;-)

Anonymkode: 95c9f...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...