Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Mynona skrev:

Paradise hotel har skam-uke. Altså skal deltakerne i paradise late som de er noora og William og resten av gjengen. 

Så det var egentlig en ganske kul kommentar på chatten dems :ler: 

Enig. Synes det var kul humor at de nevnte det i chatten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, fridr skrev:

Bare jeg som syns Even og Isak er sykt klissete og slitsomme nå? :fnise:

Haha, akkurat som Vilde og Magnus. Ingenting er mer irriterende enn nyforelskede par når man ikke er der selv :fnise:

Anonymkode: 7f0b8...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du driter deg mer og mer ut.. Jeg syns det er kjempebra de har fokus på det, så kanskje vi får mindre fordommer rundt oss. 

Anonymkode: 4c968...d26

Mindre fordommer? Har du sett det? Broren til Sana er f.eks den stereotype muslim. Sier til sana at hun ikke kan være med på russebuss fordi hun er jente. Han er gutt. Han får ikke hat. Han bare slapper av. Men hun får hat. Han sier jo rett ut hva slags kvinnesyn muslimer har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fridr skrev:

Bare jeg som syns Even og Isak er sykt klissete og slitsomme nå? :fnise:

Det er nok helt etter planen.  Det er laget slik for at vi skal fokusere på hovedpersonen og glemme de forrige. 

  • Eva hadde hovedrollen i sesong 1.  I starten av sesong 2 var hun bare den slitsomme venninna som alltid drakk seg alt for full.
  • Noora hadde hovedrollen i sesong 2. I sesong 3 var hun den irriterende kollektivromkameraten til Isak, som dukket opp på det mest upassende tidspunkt, og så var slitsomt opptatt av William. 

 Nå er det Isak (og Evens) tur til å være irriterende :-D

Endret av Kalevala
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mynona skrev:

Paradise hotel har skam-uke. Altså skal deltakerne i paradise late som de er noora og William og resten av gjengen. 

Så det var egentlig en ganske kul kommentar på chatten dems :ler: 

Aha. Det har gått meg hus forbi. Selvsagt var ikke kommentaren så random som jeg fikk inntrykk av. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oksanna

Er jeg den eneste som har på følelsen av at Vilde kommer til å være utro i denne sesongen? Jeg syntes hun virker litt vel opptatt av andre gutter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
5 timer siden, Edie skrev:

Enig. Synes det var kul humor at de nevnte det i chatten.

Utrolig morsomt! Herlig meta, hadde ikke trodd de ville kommentere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hoppet av serien når de dedikerer en hel sesong til islam. Merker at Norge har forandret seg fra da jeg var ungdom. Når man lager programmer til norsk ungdom er det mest naturlige temaet islam, av alle ting. 

Anonymkode: b5541...f5e

😂😂😂 Herlig kommentar.. Nei, det mest naturlige temaet når man lager et ungdomsprogram er IKKE Islam, og det er en av grunnene til at denne sesongen er spesielt viktig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maleficenta skrev:

Hvorfor er det ikke nytt klipp idag?

Det kommer ikke klipp hver dag.

Anonymkode: e08dd...f33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye chatten😂  L to the fuckings OL😂

Anonymkode: 152fb...a53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den nye chatten😂  L to the fuckings OL😂

Anonymkode: 152fb...a53

Ja nå skjer det ting her.

"Det er Even ass".  "Du husker hva som skjedde mellom Mikael og Even?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit nå blir det bråk...HVA har skjedd med Even og Mikael...

Anonymkode: 4f27c...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sorry, men kan noen fortelle hvem Mikael??

Anonymkode: 7b4d6...13c

Mikael var med i en video sammen med Even som Isak så i sesong 3, i episode 2. Du kan også finne videoen på Youtube. Mange som tror at det har skjedd noe mellom han og Even.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Kalevala skrev:

Det er nok helt etter planen.  Det er laget slik for at vi skal fokusere på hovedpersonen og glemme de forrige. 

  • Eva hadde hovedrollen i sesong 1.  I starten av sesong 2 var hun bare den slitsomme venninna som alltid drakk seg alt for full.
  • Noora hadde hovedrollen i sesong 2. I sesong 3 var hun den irriterende kollektivromkameraten til Isak, som dukket opp på det mest upassende tidspunkt, og så var slitsomt opptatt av William. 

 Nå er det Isak (og Evens) tur til å være irriterende :-D

Det skjønner jo jeg og :laugh:

Poenget mitt er at jeg fatter ikke at noen enda er opphengt i de to :edie: Folk er så rare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser jo Isak og Even igjennom Sana sine øyne, klart de er irriterende da! En del av henne vil jo og ha kjæreste og alt det innebærer.

Anonymkode: 97bb1...1c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fridr skrev:

Det skjønner jo jeg og :laugh:

Poenget mitt er at jeg fatter ikke at noen enda er opphengt i de to :edie: Folk er så rare.

Det forstår ikke jeg heller, men nå likte jeg ikke sesong 3 heller. Det tok fokuset bort fra jentegjengen som jo er årsken til at jeg begynte å se på Skam; den dynamikken de har mellom seg er veldig bra! Ser også at det er noen her som skriver at samspillet mellom guttene var mer troverdig, og det kan jeg ikke begripe (har du sett sesong 1 og 2?) 

Er så glad for at jentegjengen er midtpunktet igjen. Denne sesongen minner meg litt om første sesong, og det lover bra! 

Når det gjelder de "eldre" damene som syter om Isak og Even, så klarer jeg ikke å begripe at voksne folk kan holde på slik. At de ikke blir flau over seg selv. 

Anonymkode: ca37e...e54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det at grunnen til at det er så mange som er fan av Evak, er fordi det er ikke ofte en ser to gutter som er sammen i en serie eller en film. De fleste filmer og serier inneholder ofte heterofile forhold, så når det er en serie der to gutter (eller to jenter) som er sammen så blir man kanskje mer opptatt av dem. Men samtidig tenker jeg at det er viktig å ikke være for opptatt av et bestemt par, fordi det er en annen person som nå har hovedrollen. Jeg liker Evak, men samtidig er det Sana sin sesong og da er det naturlig at det er hun som er i fokus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...