Gå til innhold

Norske Talenter 2017


Gjest Gjest_Pierce

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns dommerene sender mye dårlig videre. Litt for lite kritiske. Bare de ler, så er det godt nok liksom..

Anonymkode: 34cc8...2ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig program. Så å si alt som er ok blir sendt videre, og de er altfor snille i kommentarene. Poengløst program 😁

Anonymkode: 9ecc0...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de enda holder på med dette? Flere av de som går videre er ikke så gode en gang, men de må jo sende videre noen. Norge er et lite land og veldig begrenset hvor mange talenter som melder seg på.  De fleste er bare helt middelmådige. Jeg så på forrige helg, men det var bare et stort gjesp :Gjesp: Kommer noen til å få en karriere ut av dette mon tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Skjønner ikke hvorfor de enda holder på med dette? Flere av de som går videre er ikke så gode en gang, men de må jo sende videre noen. Norge er et lite land og veldig begrenset hvor mange talenter som melder seg på.  De fleste er bare helt middelmådige. Jeg så på forrige helg, men det var bare et stort gjesp :Gjesp: Kommer noen til å få en karriere ut av dette mon tro? 

Sulemann og Stian Blipp fikk en karriere ut av det i hvert fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Fy faen, når der er noen som virkelig har talent så går de ikke videre men når noen er dårlig til middelmådig så går de ofte videre, helt idiotisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen her som ser på Norske Talenter? Sist sesong så var det full aktivitet i tråden når det var sendinger men nå er det helt dødt :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På Saturday, February 25, 2017 den 17.55, Winza skrev:

Er det ingen her som ser på Norske Talenter? Sist sesong så var det full aktivitet i tråden når det var sendinger men nå er det helt dødt :klo:

Jeg er litt lei NT. Synes nivået er lavt og litt kjedelig å se på. Jeg kan ha det på i bakgrunnen mens jeg surfer på nettet, lager mat og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 21.3.2017 den 1.11, Alja skrev:

Er det bare jeg som tolket forrige fredags slam poetri som incest? 

Hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Helt sykt at han fikk til det o.O

Hva da? Korttrikset? Samboeren her tok den omtrent med en gang. Lett å skjønne om man bare tenker seg litt om under trikset.

Anonymkode: b6ada...497

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva da? Korttrikset? Samboeren her tok den omtrent med en gang. Lett å skjønne om man bare tenker seg litt om under trikset.

Anonymkode: b6ada...497

Hvordan tror du han gjorde det? Er noe av det beste av magi kunst jeg har sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Hvordan tror du han gjorde det? Er noe av det beste av magi kunst jeg har sett :)

Tror? Det er ikke noe tvil. I hver av bunkene dommerne får tildelt, ligger spådommen nederst. De får beskjed om å flytte kortene og legge bildet sitt i den nye bunken av flyttede kort. Deretter legges bunken de trakk kort fra oppå bildet. Spådommen vil dermed flyttes fra nederst, til rett før/etter bildet av dommeren. Når dommeren da får beskjed om å ta bildet sitt og kortet til høyre, plukkes kortet med spådommen. Vanskelig å forklare med ord.

Absolutt en av de dårligere triksene jeg har sett. Det skal være vanskelig å avsløre profesjonelle og gode "tryllekunstnere", så at dette ble avslørt såpass fort, synes jeg sier mye om kvaliteten på trikset. 

Anonymkode: b6ada...497

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror? Det er ikke noe tvil. I hver av bunkene dommerne får tildelt, ligger spådommen nederst. De får beskjed om å flytte kortene og legge bildet sitt i den nye bunken av flyttede kort. Deretter legges bunken de trakk kort fra oppå bildet. Spådommen vil dermed flyttes fra nederst, til rett før/etter bildet av dommeren. Når dommeren da får beskjed om å ta bildet sitt og kortet til høyre, plukkes kortet med spådommen. Vanskelig å forklare med ord.

Absolutt en av de dårligere triksene jeg har sett. Det skal være vanskelig å avsløre profesjonelle og gode "tryllekunstnere", så at dette ble avslørt såpass fort, synes jeg sier mye om kvaliteten på trikset. 

Anonymkode: b6ada...497

Er mer dere som er veldig god til å legge merke til ting, jeg skjønte ikke hvordan han gjorde det og synes det var mektig imponerendes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...