Gå til innhold

Fant drømmekjolen litt over budsjett..


Blosa

Anbefalte innlegg

Hei. Var på kjoleprøving på brudehuset i Bergen og fant da drømmekjolen. Var litt ivrige når vi kom og vi glemte jo da å snakke budsjett. Hadde tenkt å ikke gå høyere enn 15.000 kr, men endte opp på 18.000.. Dette er en kjole med blondeermer som muligens må syes litt på i tillegg til at den og må legges opp. 

Er det noen her som har kjøpt kjole der? Hva betalte dere for å sy om? Glemte å spør om de har egen sydame, noen som vet? 

Fikk dere rabatt ved å betale hele beløpet? Betalte halve, men de sa ikke noe om rabatt hvis jeg betalte alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt kjole en helt annen plass, jeg betalte ca 1100,- for å legge den inn og opp. Vil ikke tror at det er så veldig stor forskjell på prisen for det. 

Rabatt kan du nok glemme, det får du ikke selv om du betaler alt på en gang. 

Du må også huske at du må ha litt mer enn bare kjole. Kjolen min kostet 9000,- men med sko, smykker, korsett, underskjørt, slør og skredder kom den på 18000,- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Ja. Slør låner jeg av søsteren min. Skoene er i boks, trenger ikke underskjørt, nok fylde i skjørtet. Så mangler vel egentlig bare å sy inn og opp kjole. 

Har fått perleøredobber av forloveden min og har hintet godt om at jeg mangler smykke til neste jubileum 😂😂 undertøy, evt gavekort til det har jeg også hintet om til min kommende mann 👍🏻 

1100 er ikke verst. Satser på at det ikke blir så mye mer enn 2000. Det var deres egen skredder? 

Leste at noen hadde fått rabatt på ett gammelt innlegg når jeg søkte på brudehuset. Derfor lurte jeg på det 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...