Gå til innhold

Han fikk ikke viljen sin og voldtok meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forloveden min fikk ikke viljen sin når detgjaød sex ikveld og tok ikke hintet for å være ærlig fordi jg var dødssliten etter jobb.  Jeg  endte med å gå med på det men han var røff og hard og jeg prøvde å stoppe han. Følte meg voldtatt. Jg gråt mens han kjørte på for det var så vondt og jeg var ikke klar eller med på det.  Jeg elsker han og dette er en side jeg aldri har sett. Dette er ikke han. Skjønner ingenting. 

Anonymkode: ddfe6...f54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det forholdet hadde jeg ikke gått videre med. Vil du oppleve dette flere ganger? 

Han er en usympatisk drittsekk som kjører på selv om du får vondt, når du gråter og prøver å stoppe ham. Det var en voldtekt ja. 

Anonymkode: 717e8...8fc

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man da? Vi har vært sammen i ti år og skal gifte oss snart. Kan ikke forlate et slikt forhold. Tørr ikke prate med han om det enda heller 

Anonymkode: ddfe6...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man da? Vi har vært sammen i ti år og skal gifte oss snart. Kan ikke forlate et slikt forhold. Tørr ikke prate med han om det enda heller 

Anonymkode: ddfe6...f54

Jo, det kan du. 

Elsker du ham nok til å la han mishandle deg?

Anonymkode: 717e8...8fc

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har aldri vist denne siden gjennom ti år. Så forstår virkelig ingenting. Bryllupet står på nyttårsaften.  

Anonymkode: ddfe6...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe mer å prate om. Han voldtok deg, du kan jo ikke akseptere noe sånt, uansett hvor lenge dere har vært sammen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man da? Vi har vært sammen i ti år og skal gifte oss snart. Kan ikke forlate et slikt forhold. Tørr ikke prate med han om det enda heller 

Anonymkode: ddfe6...f54

Om jeg var dame og det var min kjæreste ville jeg anmeldt han på rappen så fortalt familien om det som skjedde.

Nei du kan vel ikke forlate forholdet nei? Da må du nesten belage deg på at dette kommer til å skje oftere og oftere nå som trollet er ute av esken og han har vist deg sinn sanne side. Du må også være klar på at han kanskje kommer til å slå deg. 

Men det er jo ditt valg om du ønsker bli værende i en slik relasjon. Ingen som kan bestemme at du skal forlate voldtektsmannen din. 

Endret av WubWub
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vi får ta en prat imorgen og se hva det var som skjedde ikveld. Er bare så jævelig å føle seg så brukt og verdiløs. Kanskje det blir slutt og alt blir avlyst. Hvis familien får vite det så avlyser de alt på rampen for meg anmelder han for meg. Veldig overbeskyttende foreldre.  

Anonymkode: ddfe6...f54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg mener ikke å bagatellisere dette på noen måte, men..

Du sier at du gikk med på det, skjønte han at du ikke ville ligge sammen før dette? Eller var det slik at du var sliten og "han tok ikke hintet" og prøvde seg og du sa ja?

Sa du ifra på noen måte hvordan du følte det mens dere hadde sex? Altså, merket han/hørte han at du gråt? Sa du stopp eller viste tegn på at du ville stoppe?

Hvordan er han om dette nå? Skjønner han alvoret? 

Grunnen til at jeg spør om dette er fordi du skriver:

Tenker vi får ta en prat imorgen og se hva det var som skjedde ikveld. Er bare så jævelig å føle seg så brukt og verdiløs. Kanskje det blir slutt og alt blir avlyst. Hvis familien får vite det så avlyser de alt på rampen for meg anmelder han for meg. Veldig overbeskyttende foreldre.  

Anonymkode: ddfe6...f54

Jeg har selv blitt voldtatt, og når jeg lå der etterpå så var det ikke snakk om at jeg la meg til å sove for å ta en prat imorgen. Du bagatelliserer det så mye i dette innlegget og du viser at frykten for at bryllupet blir avlyst eller at familien din skal anmelde han er større enn faktisk alvoret i en voldtekt.

Og det at dette tydeligvis skjedde nå nettopp og du fyker rett på KG for å fortelle om det.. Jeg bare forstår ikke? Kanskje vi alle reagerer annerledes, men noe så alvorlig er så ille ut tankene dine burde vært et helt annet sted! 

Anonymkode: e3794...b8d

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, dette er helt sykt. Du skulle selvfølgelig ikke latt han få holde på, men det er egentlig helt irrelevant. Saken er at han gjorde det når det (etter dine beskrivelser å dømme) var helt åpenbart noe du ikke var med på. En ekte mann puler ikke en dame som gråter av det. Hallo! 

Jeg er redd for at denne mannen er et dårlig eksemplar. I mine øyne er slike menn noe av det verste som finnes. De kan være aldri så hyggelige ellers, men dersom de viser sitt indre monster i sengen vet du at de er pill råtne. Løp!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker vi får ta en prat imorgen og se hva det var som skjedde ikveld. Er bare så jævelig å føle seg så brukt og verdiløs. Kanskje det blir slutt og alt blir avlyst. Hvis familien får vite det så avlyser de alt på rampen for meg anmelder han for meg. Veldig overbeskyttende foreldre.  

Anonymkode: ddfe6...f54

Hurra for foreldrene dine. Ring de! NÅ! Dra fra ham! NÅ!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, dette er helt sykt. Du skulle selvfølgelig ikke latt han få holde på, men det er egentlig helt irrelevant. Saken er at han gjorde det når det (etter dine beskrivelser å dømme) var helt åpenbart noe du ikke var med på. En ekte mann puler ikke en dame som gråter av det. Hallo! 

Jeg er redd for at denne mannen er et dårlig eksemplar. I mine øyne er slike menn noe av det verste som finnes. De kan være aldri så hyggelige ellers, men dersom de viser sitt indre monster i sengen vet du at de er pill råtne. Løp!

"Du skulle selvfølgelig ikke latt han få holde på" SERIØST? Hun sier hun forsøkte å stoppe han. Det der er ikke greit å si, noensinne.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du skulle selvfølgelig ikke latt han få holde på" SERIØST? Hun sier hun forsøkte å stoppe han. Det der er ikke greit å si, noensinne.

Oi, den så jeg faktisk ikke. Jeg må nok ha lest litt fort i den setningen. Beklager for den. En ærlig feil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grusom opplevelse ts, men jeg er litt enig med det ei skriver over her. Du forklarer ikke så veldig detaljert rundt det, og det etterlater meg noen spørsmål. 

Du sier han ikke tok hintet til at du ikke ville ha sex. Sa du nei? Du skriver du gikk med på det. Du skriver han var røff og hard. Var han voldelig? Du skriver du gråt og prøvde å stoppe han. Så han at du gråt? Hørte han det? Prøvde du å rive han av deg? Sparke unna? Jeg synes det er rart han ikke har lagt merke til dette etterpå. Og jeg er enig i det som blir sagt ovenfor angående at du hopper rett på KG og skriver om det. Hvis svaret er ja på alt det ovenfor, så går du fra denne mannen uansett om bryllupet står klart. Det er ingen unnskyldning for voldtekt, og skjer det en gang kan det skje igjen.

Jeg er dog blitt skeptisk til ordet voldtekt og hva mange legger i det. I det siste synes jeg voldtekt ofte blir brukt feilaktig. Jeg reagerer også på at du bagatelliserer det, som om du kanskje selv tror det kan ha vært en misforståelse?

Anonymkode: 7a855...70b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveden min fikk ikke viljen sin når detgjaød sex ikveld og tok ikke hintet for å være ærlig fordi jg var dødssliten etter jobb.  Jeg  endte med å gå med på det men han var røff og hard og jeg prøvde å stoppe han. Følte meg voldtatt. Jg gråt mens han kjørte på for det var så vondt og jeg var ikke klar eller med på det.  Jeg elsker han og dette er en side jeg aldri har sett. Dette er ikke han. Skjønner ingenting. 

Anonymkode: ddfe6...f54

Du har kjent han i ti år, lenge det og da kjenner dere hverandre godt. Dette er en side du ikke har sett før. Viktig nå at du snakker med han om det, godt mulig han har det like vondt, om ikke verre, enn du nå pga dette. Snakk med han, og ikke med masse ukjente foik her inne som hverken kjenner deg eller han. 

Anonymkode: cd843...de5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveden min fikk ikke viljen sin når detgjaød sex ikveld og tok ikke hintet for å være ærlig fordi jg var dødssliten etter jobb.  Jeg  endte med å gå med på det men han var røff og hard og jeg prøvde å stoppe han. Følte meg voldtatt. Jg gråt mens han kjørte på for det var så vondt og jeg var ikke klar eller med på det.  Jeg elsker han og dette er en side jeg aldri har sett. Dette er ikke han. Skjønner ingenting. 

Anonymkode: ddfe6...f54

Og dette er en mann du har vært sammen med i 10 år, du elsker han og har aldri opplevd sånn oppførsel fra han før. Forteller du hele sannheten i innlegget ditt? Her kunne jeg tenkt meg å høre hans side av saken også., faktisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hva gjør man da? Vi har vært sammen i ti år og skal gifte oss snart. Kan ikke forlate et slikt forhold. Tørr ikke prate med han om det enda heller 

Anonymkode: ddfe6...f54

Jo, det er akkurat nå at du MÅ forlate det. Helst i går. Du gifter deg ikke med en som voldtar deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...